Hallo meiden! We zouden naar Veluwe maar hadden gekozen voor belgische ardennen! Voor drie nachten! alleen zijn na de eerste nacht weer naar huis gegaan! We vonden t niks daar... Had last van harde buiken en wandelen wilde niet... Nu lekker op de camping in Drenthe in een sta caravan! Hahaha! Heerlijk! Ik las iets over flauw vallen. Dat heb ik gisteren dus bijna gehad, ik zat naast mijn man in de auto en werd ineens niet lekker... Zwart voor de ogen, duizelig, misselijk en giga zweten! Zo raar ineens! Ik voelde me zo ellendig. Daarna ineens erg moe! En ff geslapen. Ml had verloskundige gebeld en die dacht dat ik t Miss te druk had gehad... Volgende week de bloeddruk maar ff laten controleren. Moet toch weer op controle dan! Verder niet alles kunnen terug lezen! Was zoveel! Voor iedereen die bijna vakantie heeft, fijne vakantie!!
Zebra Geniet van jullie vakantie met hopelijk niet al te veel pijn vervelend hoor! Heb je Fysio al geprobeerd? Jammer dat het zindelijk worden niet lukt misschien over een maandje nog eens proberen. An geniet van je vakantie lekker genieten! Gisteren avond lag ik op bed en voelde de baby heel ritmisch ''schoppen'' ineens dacht ik o wacht hij heeft de hik Zo leuk mijn man kon het ook goed voelen
Uk is weer helemaal goedgekeurd!! Bloeddruk was 124/81 en ik ben nu in totaal 5 kg aangekomen. Uk ligt nog dwars in de buik en vrij hoog dat is waarom ik die golfbewegingen zo goed voel Had een arts assistent die mijn afspraak deed en deed ook een echo waardoor ik weer lekker heb kunnen zwijmelen...kreeg ze het hartje toch niet gevonden Oefff dat is dan ook niet tof hoor...gelukkig keek ze daarna goed en zag ze het mooi kloppen Mijn aftellen is begonnen...nog tot 16.00 uur vandaag en dan zeg ik toedeloe tot 12-08!!!!
Net aan de ctg gelegen. Minder leven voelen al 3 dagen. Hartslag baby bleef 180 190 een half uur lang maar echo was goed dus ik kon weer gaan. Hoge hartslag baby konden ze niet verklaren.
He gatsie Zebra dat is niet leuk!! Goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd gewoon weer terug gaan!!!!
Jeetje Zebra dat zal wel even stressvol geweest zijn. Hebben ze vanwege die hoge hartslag niet sowieso een extra controle ingepland? Inderdaad als je je zorgen maakt gewoon teruggaan. Altijd beter dan dat je je zorgen gaat zitten maken...
Nee geen extra controle.. Als ik nu 1 dag niks voel moet ik meteen de vk bellen dus denk dat ik deze vakantie nog wel vaker aan de ctg lig ben ik bang
Boeffie, mooi dat uk is goedgekeurd! Vervelend Zebra dat je haar niet goed voelde. Die hartslag is volgens mij niet zo erg. Anders zouden ze daar ook wel anders op reageren denk ik. Maar kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Ik voel haar ook minder, maar volgens mij is ze gewoon gedraaid, de boef !
Wat vervelend zebra, dat je haar niet zo goed voelde. Ik moet zeggen dat ik af en toe wel eens wat rust in mijn buik wil, maar als ik de kleine dan wat minder voel dan hoop ik wel weer heel snel een trapje te voelen. Gisteren beetje rond wezen kijken voor teksten voor het kaartje. Volgens mij zijn we daar wel uit, haha. Nu het kaartje zelf nog.
Hoi hoi! Hier al 2 dagen aan de insuline aar de waardes blijven helaas nog boven de grens.. Morgen weer overleggen met diabetesverpleegkundig en zal waarschijnlijk wel meer eenheden moeten gaan spuiten. Verder met dit warme weer meer last vn mn bekken. Gister deed t zo'n pijn. Elke beweging deed pijn gwn en vannacht ook verschikkelijk geslapen door de pijn. Vandáag gaat t wt beter gelukkig. .morgen ochtend lekker op vakantie.
moesCH he vervelend van de waardes! vind je dat niet lastig vooral nu met de vakantie ? en bekken ja, herkenbaar verschrikkelijk ik kan pas eind volgende week naar de fysio
baby ligt trouwens nu in onvolkomen stuit, eerder steeds hoofdje omlaag, ben wel benieuwd met de echo volgende week of ze weer gaat draaien
Ziehier mijn nieuwe liefde! Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel een voedingskussen wilde. Voor de baby zie ik het nut nog niet helemaal (tegen die tijd waarschijnlijk wel, maargoed) en ze zijn best duur vind ik. Na weken ellendig slapen met een kussentje tussen mijn knieën en pijn in mijn heupen waar ik steeds vaker last van had toch maar besloten de 'luxe' variant te nemen... Een echte aanrader voor iedereen met last van de heupen!! Het is geen wondermiddel, ik wordt nog steeds 1 of 2 keer per nacht wakker met pijn, maar de pijn trekt in ieder geval sneller weg en je ligt o zo lekker. Ik heb overigens geen BI, dus ik kan niet uit ervaring vertellen of het dames met BI ook maar iets gaat helpen...
Ik heb ook een voedingskussen aangeschaft, de verloskundige raadde mij dat aan omdat ik 's avonds zo'n last van mijn onderrug had. Met een kussen tussen je benen lagen je bovenbenen evenwijdig en zonder kussen lagen de benen toch scheef naar elkaar. En aangezien ik eerst een doomoo wou hebben; Prenatal - thuis - Doomoo - Doomoo seat Home maar vriendlief vind 129,- een beetje veel geld voor zoiets. En ik zag laatst bij een vriendin een kussenhoes die je over de voedingskussen kunt doen en dan heb je een beetje hetzelfde idee maar dan voor 15 euro; Prenatal - voeding - Voedingskussens en hoezen - Babylonia - Babylonia Sit-Fix voedingskussenhoes
Mooie kussens! Over je voedingskussen gewoon een was kussen hoes doen werkt perfect en nog goedkoop ook
*zwaai* wat een hitte, kan er echt niet tegen dochter ook niet, die slaapt dus ook niet overdag en snachts dus we zijn allemaal helemaal op.
Ik ben tot weinig in staat in deze hitte..zelfs geen laptop aan. Dochter slaapt ook 0.0 snachts dus we zijn allemaal nachtelang wakker. de beloofde regen komt hier altijd net langs af dus geen verkoeling
Ben zooo blij dat het vandaag wat koeler is. Zat er echt gigantisch doorheen de afgelopen 2 dagen met die hitte