Hahahaha fijn dat jullie "APK" goed was Bedankt voor de tip Mamske en an k zal het proberen haha Ik denk ook steeds dat ik een blaasontsteking heb daardoor maar t zal dan wel normaal zijn Vocht vasthouden hoop maar dat dat t is want mn armen ne bovenlijf ogen echt groter ineens maar niet in de voeten ofzo
Ik zou eigenlijk morgenochtend weer moeten voor controle, maar ik heb een aan gepast rooster dat ik 's ochtends werk ipv de middag. Nu moet ik volgende week donderdag en moet ik meteen bloedprikken (ik ben gigantisch bang voor naalden) want ze moeten weer bloed onderzoeken doen ondat mijn rhesus c negatief is. De kleine groeit goed en beweegd ook goed dus ik maak me nergens zorgen om. Ik heb we dat ik als ik langs een winkelruit of spiegel loop dat ik echt 2 keer moet kijken en dan zo' n; ohja die buik is van mij en ik draag er een kindje in.
muppet, ik heb dat ook met naalden. verschrikkelijk 9 van de 10x ga ik dan ook van mn stokje. toen ik de keizersnede kreeg was ik zo bang voor het infuus, de hele keizersnede maakte me echt niet uit. hier alles zn gangetje, volgende week hopelijk minder warm dat we er nog op uit kunnen in de vakantie vrijdag 3d echo! ben zo benieuwd. hopelijk deze keer mooie foto's
Hee dames, het is hier ook echt vakantie hè? Gaat het goed met iedereen? Denk dat we nu allemaal wel zo'n beetje in het 3e trimester zitten, spannend!! Hier gaat het nog steeds goed, buik begint wel in de weg te zitten hoor met schoenen aantrekken enzo... gelukkig de laatste dagen/weken weinig sokken/schoenen hoeven dragen vanwege het warme weer! Leuk zebra, weer een pretecho! Ik heb meteen even gebeld voor een afspraak, maar kreeg meteen een voicemail... Dus ik hoop dat ik vandaag nog terug gebeld word! De 28e week is toch wel de laatste week dat de baby er helemaal op kan toch? Gister even naar een Prenatal warenhuis geweest in barendrecht... viel een beetje tegen, want ik had gehoopt dat ze meer keus hadden in lakentjes/hemeltjes e.d. Er lagen maar 3 verschillende hemeltjes en heel weinig keus in lakens... Kleding hadden ze echt volop, ook heel veel zwangerschapskleding! Gelukkig daarna wel geslaagd bij de babydump! Kamertje begint nu echt wel ergens op te lijken! hemeltje moet nog even gestreken worden, maar ben er helemaal blij mee!
Oh jee butterfly! Wat balen zeg! Hoop dat het meevalt met jou! Mooi kamertje zag ik voorbij komen! Netjes hoor! En Prenatal heeft nooit zoveel keuze vind ik! Vorige week daar wel een hele leuke jumpsuit gekocht! Mijn nesteldrang is echt vreselijk momenteel! We hebben inmiddels de hele woonkamer geverfd... En zijn gisteren begonnen met de kamer van de meiden! Vind t zo sneu dat alles nieuw komt voor de kleine en zij niks krijgen dus we hebben allemaal leuke dingen gekocht bij Ikea voor hun en aan t verven gegaan! En hebben ook een nieuwe stoel gekocht voor in de woonkamer, nieuwe kussens op de bank, allemaal leuke hebbedingetjes! Echt heel erg dat ik er zo ineens last van heb! Sorry manlief dat ik je dit allemaal aan doe! Maar zo lief dat hij er helemaal in mee gaat! En nu wil ik eigenlijk onze slaapkamer en keuken nog wel geverfd hebben.... Hihi We hebben onze kinderwagen de Mutsy Evo, ook al binnen. Ik twijfel alleen nog of ik hem wel moet uitpakken. Hij zit zo mooi ingepakt nog. En wel zo makkelijk om op te bergen... Of moet je de bak laten luchten?? En we hebben een Ferrari rode maxi cosi. Errug leuk! En aanstaande maandag onze pretecho!!! Joehoe! Had ff gebeld en ze hadden nog een gaatje voor as maandag! Ben zoooooo benieuwd naar ons mannetje in 3D/4D. ik vind het ook wel erg spannend hoor, je ziet natuurlijk ineens alles wel heel erg duidelijk!!
Butterfly star heel veel sterkte. Hier niet zoveel nieuws, ben nog steeds moe en futloos. Ga zo eventjes de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Ik laat ook nog eindelijk eens iets van me horen. Nog steeds heel druk hier met iedereen die hier op vakantie komt. Dit weekend nog twee vrienden maar dan is het genoeg geweest. In augustus wil ik wat tijd voor mezelf en mijn gezin. Het is gewoon te vermoeiend. Mijn buik is al enorm. Ook erg warm hier maar wel minder dan anders. Voor het zuiden is het een slechte zomer. Het heeft zelfs al geregend in juli, dus ik heb eigenlijk wel geluk dat ik net nu zwanger ben. Mooie kamer Hartlief! Prachtige hemel! Butterfly star, wat naar voor je! Ik ben ook benieuwd hoe het nu verder zal lopen voor je. Ik heb vandaag de suikertest gehad. De uitgebreide versie op z'n Frans. 3 buisjes bloed, vies drankje (waar ik 3u misselijk van ben geweest), een uur wachten op een harde stoel in het labo, weer buisje bloed, nog een uur wachten, nog een buisje bloed... En dat terwijl er helemaal geen aanleiding voor die test is.Blijkbaar doen ze hem hier standaard. Nuja, blij dat ik er vanaf ben in ieder geval. Maandag heb ik de eerste les voorbereiding op de bevalling. Ik twijfel om zo'n zwangerschapsbal (of bevallings, of yogabal of hoe heet zo'n ding?) aan te schaffen. Lijkt me best handig de laatste maanden. Kiezen jullie voor een epidurale? Waarom wel/niet? Iemand ervaring met bevallen zonder?
Zarav, ruggenprik is dat toch? Ik ben twee keer thuisbevallen... Dus geen pijn bestrijding gehad, geen ervaring mee dus! En ik wil hem liever ook niet! Ik vond de bevallingen pijnlijk maar goed te doen... Terwijl ik volgens mij best lage pijngrens heb.. Zo ik eet vanavond broodjes tonijn salade... Heb zo geen zin in warm eten! Bahhhhhh! En ml is aan t werk en de meiden zijn bij hun vader! Dus prima zo!
ik wil wel een ruggeprik. omdat ik geen andere pijnbestrijding wil. dus het is of dat , of niks. maar ik weet niet of het me zonder zou lukken haha
Nou ben wel benieuwd hoe het met butterfly stars gaat en of ze nog lang in het ziekenhuis moet blijven... Spannend zebra, ben echt heel benieuwd hoe jouw kleintje er nu uit ziet! Zarav, heel verstandig dat je geen mensen meer laat komen! Het is voor die mensen heel gezellig enzo, maar je bent er toch maar mee in de weer als ze er zijn. Ik ga 14 aug naar een informatieavond over bevalling, borstvoeding e.d., dus ik hoop daar ook wat meer info over pijnbestrijding te krijgen. Hier vannacht wakker geworden van een enorm pijnlijke steek in mijn buik. Ergens bovenin vlak bij mijn borstbeen. Ik had al een paar dagen een soort blauwe plek of schaafplek gevoel daar, maar het vreemde is dat je er niets aan ziet. Vannacht leek het wel of er iets los scheurde ofzo toen ik me omdraaide in bed... heb er nu ook wel last van, is heel gevoelig. Verder helemaal niets aan de hand, hoef niet te hoesten, ben niet misselijk, voel de baby nog gewoon bewegen... Heb de vk gebeld, maar omdat het zo erg bovenin mijn buik zit denkt ze dat het niets met de baby zelf te maken heeft. Met 27 weken zit je baarmoeder nog niet zo hoog. Het kan wel zijn dat er iets verrekt of gescheurd is door de ruimte die de baby nodig heeft, maar daar kunnen ze waarschijnlijk ook niets aan doen op die plek. En nu de buik alleen maar verder groeit, zou ik daar best nog lang last van kunnen hebben, omdat het door de groei niet kan helen... Ik zou nog naar de huisarts kunnen bellen, maar wat schiet ik daar nu mee op... pijnstillers? Wat denken jullie?
Hartlief, ik zou toch even de huisarts bellen , al is het maar voor advies. met zulke dingen zou ik extra voorzichtig zijn nu even spammen leuke echo gehad, helaas geen hele duidelijke beelden. kleine ligt in stuit en het gezichtje rust op de placenta dus niet heel duidelijk allemaal. dit is de mooiste foto *zwijmel* haha