O jeetje An! In 50% van de gevallen gaat t alsnog goed! Vorige maand ging het bij mij niet goed, doe jij die andere 50% dan maar!!
Hey mama Rebecca, dankjewel... Kun jij mij vertellen hoe dat begon bij jou je miskraam? Heb geen idee wat te verwachten...
Hey An, ik duim voor je meid!!! Fijn dat je volgende week al kunt!! Welkom nieuwe ladies! Ja die darmen...pffff!!! Ik kan spontaan iedere dag stoelgang maken, niet normaal zeg hahaha!
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e Kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - ?? Jaar - ?? Kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 25 Oktober. Maryam00 - ?? Jaar - ?? Kindje 26 Oktober. Mama rebecca - ?? Jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje Afspraken: 24 februari: Mariska1985 Gyn / mamske gyn 28 februari: Worteltje Gyn (FA) 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 4 maart: Popol echo (echocentrum) 5 maart: An34 vk 10 maart: KimmyLynn vk/ Romilda vk/Tikske Gyn 11 maart: Kimkos intake vk/ Popol vk/ Mariska vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 maart: JFelice vk / zwangels 14 maart: Meijke gyneacoloog/ Orchidee88 vk 20 maart: modigliani vk 25 maart: Kimkos vk
@Maryam en Mama Rebecca: Welkom en gefeliciteerd @An: Wat balen zeg, dat je nu weer een bloeding hebt... ik duim zeker mee dat het allemaal goedkomt en dat je een mooie echo hebt volgende week. Ik zou voorzichtig zijn met vergelijkingen maken, als je teveel herkent in een situatie waarbij het uitdraaide op een miskraam ga je je alleen maar (hopelijk onnodig) zorgen maken. Terwijl het juist belangrijk is om zo min mogelijk stress te hebben... Het zal verschrikkelijk moeilijk zijn om niet te stressen nu, maar dan is het denk ik nog altijd beter om toch nog een keer een verloskundige oid te bellen en te vragen om wat geruststellende woorden of een nog vroegere echo dan om een vergelijking te trekken met een misschien wel vergelijkbare situatie die uitdraaide op een miskraam. Denk ik.
Wil je dat wel weten... Niet liever positief blijven? Het begon op vrijdag avond met wat bruin slijmerig bloedverlies. Ik voelde wel wat aan m'n buik, maar geen steken of iets. Maandag meteen een echo gehad (7+wkn) en daarop was wel iets te zien, maar geen vruchtje. Waarschijnlijk al wat eerder mis gegaan dus. Al liepen mijn testen wel mooi op. Na de echo veel steken in m'n buik en ook rood bloedverlies. Nog geen week later stopte het bloeden en 3 dagen later weer een echo om te kijken of curettage nodig was. Gelukkig had m'n lijf alles netjes opgeruimd. Ook waren er al eitjes te zien die op springen stonden. 2 weken later denk ik m'n eisprong gevoeld te hebben en nog 2 weken later een positieve test (die eerder negatief was, is niet nog hcg van miskraam) Maar ik hoop dat bij jou alles goed zit! Ik duim mee, duim je met mij mee dat mijn uk deze keer ook blijft zitten
An , ben het met Mamske eens. niet meteen van het ergste uitgaan! het moet goed gaan! hou hoop Kimmylynn hoe gaat het je eerste dag MvM? mooi je onderschrift ik heb nog niet echt een gevoel, maar nu ik erover na denk, denk ik toch meer n meisje..
Klopt het lijkt alsof je je er dan al bij neerlegt dat het gaat gebeuren Mamske heeft gelijk laten we positief blijven
Hey zebra was wel leuk Ik begin vrijdag Voor mijn nod droomde ik alsmaar Over een meisje Vandaar Mijn vriend houd zich meer bezig met jongensnamen Over 10 weken weten we meer pff ghehe geduldd
jaa zo spannend! ik heb een voorkeur voor een meisje, ook omdat ik dat heel leuk vind voor dochter. maar een jongen is ook weer leuk omdat alles dan weer helemaal anders is
Klopt mamske moet ook positief blijven.... Maar is toch een bepaald gevoel.. En als je bloedverlies krijgt maakt dat je niet bepaald zekerder! Bedankt voor je uitleg maja rebecca! Vindt het wel fijn te lezen hoor! We zullen afwachten. Wel lief van de VK dat ik zo snel terecht kan! Heb nog wel steeds pijnlijke borsten! Fijne avond allen! Lief dat jullie meeduimen! Ik duim ook voor jullie!
Zebra ik heb stiekem een voorkeur voor een jongen En toch een gevoel van een meisje k ben erg nieuwsgierig
Ik heb geen voorgevoel wat ons "garnaaltje" gaat worden en we willen het ook niet weten. Ppfff ik begin nu echt moe moe en nog eens moe te worden en mijn buik blijft de hele tijd pruttelenen net of ik spierpijn heb in mijn bovenste buikspieren. Maar ik klaag niet!! Ik ben er blij mee!!
An en mama Rebecca ik duim voor jullie! Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie genieten van de zwangerschap! Ik zit nu in week 5, eerste zwangerschap en ben 23 jaar. Ik vind het erg spannend! Heb bijna nergens last van alleen wat buikpijn. Wanneer krijgt men een eerste echo? Ik heb nog geen contact gehad met de HA, zal ik deze week maar even doen.
Hier ook nog geen voorgevoel over wat het geslacht is. Ik hoop stiekem een jongen Maar het blijft tot het geboren is een verrasssing.
An, tuurlijk duim ik voor je. Fijn dat je eerder bij de Vk terecht kan! Over voorkeur geslacht: ons samengesteld gezin bestaat uit twee oudsten zijnde jongens met 15 mnd verschil, en 5 jaar daarna is dochterlief gekomen dus een tweede meid zou de boel weer evenwichtig maken . We wilden voor dochterlief een brusje met niet al teveel leeftijdsverschil. Namen zijn we al uit. Fijne avond allen, Modi
@ An We gaan van het beste uit!! In ieder geval fijn dat je zo snel bij de VK terecht kan. Alle dames met opgeblazen gevoel, daar heb ik zeker ook last van!! Hoewel al mijn broeken nog prima passen en je niks ziet aan mijn buik zijn mijn darmen constant in beweging (letterlijk) . Sorry voor de details maar kan soms wel 3 à 4 keer per dag naar de wc Verder nog geen last van (ochtend )misselijkheid gehad. Ik merk zodra ik moe word dan krijg ik onwijze ongi gevoel van onderen, verder pijnlijke borsten meer niet. @ Kimmylynn Ik heb de verloskundige gesproken en ik mag voor intake op 3 maart en 17 maart voor een echo (Ik mocht eerder maar dan ben ik op wintersport). P.S. Hebben jullie trouwens de HA ingelicht van je zwangerschap?