Mijn afspraken 1 augustus VK 11 augustus groeiecho 8 september groei echo Wil iemand het voor mij op het lijstje zetten... Dankjewel
Wat een mooie foto's, hartlief! Lees ook dat ik niet de enige ben die van naar vakantie geniet. Bij mij ook de reden dat ik weinig online ben, ben lekker aan het genieten van het weer, een goed boek, vriendinnen en natuurlijk met ml. Lees wel mee hoor, maar denk dat ik voorlopig pas weer reageer na mijn vakantie.
Lief dotje, dat slapen herken ik! Ik kan ook niet op mijn rug meer liggen... Dan krijg ik hoofdpijn en word ik misselijk! En op je zij geeft idd pijnlijke heupen! Ik slaap soms met voedingskussen, das wel fijn. Alleen het is zo'n groot ding in bed! Haha! En ik moet drie keer eruit om te plassen! ZWANGELS, wat gaaf dat je het gewicht weet, dat weet ik helaas niet. Mooie foto's hoor! En 1300 gram al, das al best groot toch? Super hoor!
Hier is er ook 1 met slaapproblemen. Als ik op mijn rug lig krijg iknlast van mijn onderrug en als ik op mijn zij lig word ik in elkaar geschopt door de kleine. Gisterenavond via marktplaats een box gekocht. Hopenlijk reageren die mensen vanavond op mijn mail en kunnen we zondag de box ophalen. Ik ben nu helemaal verslaafd aan YouTube filmpjes waar mensen met kleine kinderen/baby's hun dag filmen.
An ze zei dat het een prima gewicht was bij mijn zwangerschapsduur. Ze kon ook vertellen dat alles mbt de groeicurve goed is alleen de beentjes springen er uit omdat die lang zijn. Daardoor kwam ze wel op 28w4d uit ipv 28w1d. Maar ben benieuwd naar de groeiecho morgen, kijken of de verloskundige op ongeveer hetzelfde gewicht uitkomt. Mooie foto van jullie mannetje! Na de groeiecho morgen gaan we er lekker tussen uit tot en met zondag, we gaan naar België.
Mooie echo foto's allemaal zeg! Herkennen jullie iets van jezelf of je man? Neusje ofzo? Wij mogen over anderhalve week weer. Ik ben heel benieuwd. De vorige keer hadden we hele mooie foto's en nu zijn we een heel stuk verder natuurlijk... @Slapen, dat is hier ook drama. Ik wordt minimaal 3x per nacht wakker omdat ik pijn in mijn heupen heb en moet plassen. Inslapen gaat steeds lastiger omdat de kleine dan ligt te schoppen en ik het niet kan laten om dan mijn hand op mijn buik te leggen om even te genieten van het contact Meestal blijf ik 's ochtends als ml naar zijn werk is nog even liggen en dan slaap ik echt als een roos. Waarschijnlijk daardoor ben ik er ook nog niet echt moe van ofzo...
Onze dochter lag in stuit , al vanaf een week of 20 , en ze kon ook niet draaien want ik had heel weinig vruchtwater. dus we wisten eigenlijk al vrij snel dat het een keizersnede zou worden. en dat bleek ook zo, ze bleef in stuit liggen. An, wat een mooie foto!!
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ jongen 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 31 juli : 0Zebra0 vk / Zwangels groeiecho 01 augustus : Liefdotje vk 04 augustus : zwangels vk / vlindertje126 groeiecho / Worteltje13 vk / Kimmylynn vk 06 augustus : Worteltje13 pretecho / Hartlief vk 08 augustus : Boeffie2011 gyn + groeiecho 09 augustus : Mamske pretecho 11 augustus : Liefdotje groeiecho 12 augustus : Meijke gyn / Mamske gyn 13 augustus : Tikske gyn / An34 vk 18 augustus : zwangels vk 21 augustus : Boeffie 2011 gyn / MoesCH gyn + groeiecho 26 augustus : Mamske gyn 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho
Ik herken mijn kin in de foto! Haha! En de neus is vrij plat, hebben we beide niet echt... Maar ik denk dat de neus meer op die van mijn man lijkt! Zebra, denk je dat t nu ook keizersnede wordt? Werd dat toen ingepland bij jou? Vraag me af hoe zoiets gaat!
Net bij de vk geweest. Nog steeds stuitligging. Dus als t zo blijft weer geplande keizersnede. An, hier plannen ze je dan in tussen wk 39 en 40 voor de keizersnede
Bij de verloskundige ook alles goed, ze heeft geen gewicht genoemd. Kindje ligt met het hoofdje naar beneden. Nu in de auto onderweg naar België.
Veel plezier Zwangels! Geen idee hoe meisje hier ligt, na 20 weken (toen dwarsligging) nog 1 afspraak gehad en toen is er niet gevoeld. Zal het met 30 weken vragen. Zie je een stuit bevalling niet zitten Zebra?
Zwangels. Fijn dat alles weer goed was en heel veel plezier in België! Waar gaan jullie heen? 0Zebra. Vind je het jammer dat je misschien weer een keizersnede moet? Hopelijk draait ze zelf nog!! Hier alles goed. Merk wel dat het veel zwaarder wordt en de nachten zijn ruk.
Leuk dat (bijna) overal alles goed gaat. Hier hebben de jongens 2 maanden vakantie, dus ik kom hier niet zo vaak. Las wel dat iemand (weet niet meer wie) opgenomen was wegens zwangerschapsvergiftiging, hopelijk gaat alles goed met jullie! Voor de stuit/dwarsliggertjes - die kunnen in principe nog draaien, maar er zijn er natuurlijk altijd die 'koppig' blijven liggen. Hier lag ons meisje bij de vorige controle dwars, maar heb ze al paar keer voelen draaien, maar dan weet ik niet hoe ze nu ligt. Hier is slapen ook lastig, ik draai 1000x per nacht, maar sinds gisteren een boppy, ipv groot borstvoedingskussen en leek wel beter (minder bewust wakker bij 't draaien). Leuke 3D foto's komen hier voorbij, hier nog geen enkele 3d foto, ons meisje heeft geen zin om haar gezichtje te tonen.
Een stuitbevalling ga ik niet proberen en draaipoging ook niet omdat we daar helaas een negatief verhaal van kennen uit de omgeving. Keizersnede vind ik vooral vervelend omdat ik dan weer een aantal dagen in t ziekenhuis lig en daarna minder kan Dat lijkt me voor dochter erg moeilijk. Mama weg+ een baby die niet thuis is Maar misschien draait ze nog wel
Zebra, maar als de bevalling nu eerder begint dan dat je ingepland staat voor een keizersnede.. Wordt t dan een spoedkeizersnede? Ik hoop echt dat onze vent omdraait! Keizersnede lijkt me zo eng! Hoelang moest je toen blijven? Leuke geboortekaartjes op lilybird.com gevonden!
ja mocht het eerder beginnen word het een spoedkeizersnede. normaal zeggen ze 3 á 4 dagen blijven, maar ik had een snel herstel dus donderdagmiddag de keizersnede, en zaterdagochtend was ik thuis maar ik hou ook echt niet van ziekenhuizen en heb ook zelf aangegeven dat ik naar huis wilde en dat mocht aangezien het snel ging allemaal. hopelijk nu weer een snel herstel ik vond het ook wel prettig, geen weeen , geen gebroken vliezen etc. zelf uit 3 datums kunnen kiezen , baby op bestelling zeg maar
Hier was ook alles goed bij de verloskundigen. Ik moest weer bloedprikken (ik word helemaal hysterisch van naalden en ik ben ook paar dagen flink ziek geweest omdat ik moest prikken) maar i did it! Ik ben er alleen naartoe gegaan en ze weten daar van mijn angst. Dus zodra ik binnen kwam deed de assistente een vingerprikje voor de suiker en ijzer. En kwam de verloskundige om bloed te prikken. Nu hopen dat alles goed is. Zodat ik niet nog meer hoef te prikken. De kleine lag met het hoofdje naar beneden en was iets ingedaald maar dat kon nog veranderen. 7-8 moet ik naar nijmegen voor controle echo van het hartje 21-8 moet ik weer naar de verloskundige als iemand dat op de lijst wil zetten. Zondag gaan we de box ophalen. Van de week ook de maxi cosi binnen gekregen. Die gisteren op het onderstel gemonteerd. Kan nu echt niet wachten op ons kleine wondertje, maar mag nog wel een paar weken blijven zitten.