Hier weer alles goed bij de verloskundige! Buik was 3 cm gegroeid in twee weken tijd. Hb waarde geprikt, was ook goed. Ik voel de kleine elke dag, echt zeer regelmatig.
ik wacht even tot 8.00 en dan toch de vk maar weer bellen , de kleine gister 1x gevoeld ( een heel zacht trapje ) na uren met mn handen op mn buik , het zit me toch niet lekker. voel me wel een beetje een zeur omdat ik alweer moet bellen en misschien gewoon een rustig kindje heb aangezien de verloskundige de vorige keer ook al een beetje deed van tja, kan gebeuren. 1x voelen is ook voelen. maar het zit me toch niet lekker
Goed hoor zebra gewoon bellen het gaat om jullie kindje! Zeer vervelend dat de VK je datgevoel geeft... maar niks van aantrekken. hier een dagje vrij... rond 9uur komt mijn neefje van 2 jaar hier spelen kan mijn schoonzus gaan inpakken/schoonmaken die gaan donderdag op vakantie. voor de rest beetje huishouden en nog wat schuren van kozijnen
Zeker spannend suc6 alvast! Had je het bij je eerste zwangerschap ook? Weet iemand of het erg is als je heel de tijd harde buiken hebt? Sinds gisterenavond maakt niet uit wat ik doe krijg ik een harde buik heel vervelend. ik heb dit in mijn eerste zwangerschap niet gehad dus ik heb geen idee of dit erg is.
Lig in t ziekenhuis aan de ctg..en krijg om 11.15 een groeiecho. Dus bijna n dagje uit zo lang dat ik hier lig
Zebra voel je ze nog steeds weinig bewegen? Fijn dat ze goed controleren... is je dochter meeof heb je oppas?
@ liefdotje: harde buiken hoor je niet de hele dag te hebben. Dat is echt een teken dat je het wat rustiger aan moet doen.
Zebra hoe is de groeiecho afgelopen? Hartlief dat dacht ik al wel VK hoef ik denk ik niet te bellen toch? haha lekker ''dom'' maar ken dit echt niet van eerste zwangerschap toen werkte ik nog veel meer
weinig goeds, kindje lag op algehele groei een week achter , dat was niet zorgelijk maar wel samen met het zeer weinige vruchtwater en het weinig leven voelen. moet nu om de dag een ctg laten maken en krijg elke week een uitgebreide groeiecho word dus allemaal erg goed in de gaten gehouden, wat me toch erg nerveus maakt! + dat het natuurlijk verschrikkelijk veel is, om de dag in het ziekenhuis te zitten. dus moet nu wat gaan regelen voor dochter qua oppas ben er toch wel van geschrokken. vooral op dit termijn al.. als dat zo nog 10 weken door gaat
Wat een tegenvaller Zebra echt schrikken Kan het vruchtwater nog meer worden als je heel veel rust houd of werkt dat niet zo? Sterkte hoor knuffel!
dat weet ik eigenlijk niet zo goed.. ze zeiden wel dat vruchtwater aangemaakt word. maar ik zat een heel stuk onder het gemiddelde lijntje , dus het was echt maar weinig.
He bah, das schrikken! Gelukkig gaan ze je goed in de gaten houden. Ik heb donderdag een groeiecho, maar bij mij is mn baarmoeder iets te groot.
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ jongen 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 06 augustus : Worteltje13 pretecho / Hartlief vk + 3D echo 08 augustus : Boeffie2011 gyn + groeiecho 09 augustus : Mamske pretecho 11 augustus : Liefdotje groeiecho 12 augustus : Meijke gyn / Mamske gyn 13 augustus : Tikske gyn / An34 vk 14 augustus : 0Zebra0 ctg+groeiecho 15 augustus : liefdotje vk 18 augustus : zwangels vk 19 augustus : 0Zebra0 ctg + groeiecho 21 augustus : Boeffie 2011 gyn / MoesCH gyn + groeiecho / 0Zebra0 vk 26 augustus : Mamske gyn 28 augustus : Meijke groeiecho / Zwangels groeiecho 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho
Hoi Meiden, Lang niet gereageerd hier! Sorry, maar ik heb wel meegelezen. Wat balen Zebra om de dag is idd vaak, maar aan de andere kant wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Iemand nog wat gehoord van het meisje met zwangerschapsvergiftiging? Naar hoor! Hier alles goed verder, nog steeds een makkelijke zwangerschap. Volgende week ff langs de verloskundige en 's avonds een 4d echo Zin in! Hebben jullie al nagedacht over gastouder of kinderopvang?
Hallo dames, Ben zelf 12 oktober uitgerekend maar kom hier even aanwaaien en waai straks ook weer weg. Via Google kwam ik hier tegen dat iemand het destijds over de Isis tummytub had...al gekregen? Was benieuwd naar de inhoud Iedereen succes in ieder geval met de laatste maanden vooral de dames die het nu extra moeilijk hebben!
@Zebra, dat is even schrikken zeg... Wel fijn dat ze het nu in de gaten gaan houden. De ctg was in ieder geval goed begrijp ik? @Liefdotje, ik heb ook steeds vaker harde buiken. Ik krijg ze echt overal van: Wandelen, traplopen, de was uit de wasmachine halen, douchen... Hier werd me gezegd dat het op zich niet zo gek is in deze periode van de zwangerschap, maar als het er 6 per uur of meer worden, of als ze echt pijnlijk worden, dan moet ik meteen bellen. We hebben trouwens van de week ook al de bevallingscursus gehad en daar hadden ze het er ook even over. Het kan een teken zijn dat je te weinig drinkt en niet genoeg drinken kan ervoor zorgen dat je te vroeg bevalt. Dus dat is ook wel iets om in de gaten te houden, ik schrok er wel even van. (Op drukke dagen wil ik nog wel eens vergeten te drinken) @Orchidee, lekker hoor zo'n makkelijke zwangerschap. Geniet ervan! (En roep het niet te hard, want als je het straks wat zwaarder krijgt is het wel fijn als mensen je nog altijd hulp aanbieden ) Hier een stay-at-home-mommy, dus geen kinderopvang nodig. Ik zit er soms wel over na te denken hoe het straks moet als we een keer een avondje weg willen met zijn tweetjes. We kennen in Canada echt helemaal niemand, dus je moet dan echt een vreemde oppas zoeken... Voor de ervaren moeders: Vanaf welke leeftijd durven jullie je kindje achter te laten bij een babysitter die je via een advertentie ofzo hebt gevonden? Of doe je dat überhaupt niet?