Het gaat nog ook haha ik maak wel een foto als ze hem bezorgen heb hele gave fietstassen erbij en het yepp stoeltje van dochterlief wordt er op gezet
Mooie fiets! Ik heb Butterfly stars nog even opgezocht in een ander topic. Ze ligt nog in het zkh en heeft longrijpingsprikken gehad. Ze hoopt de 30 weken te halen maar is al erg ziek . Er is 1 topic waar ze veel meeschrijft lange tijd en daar post ze af en toe nog. Gistermiddag voor het laatst, hoop dat ze de baby nog in haar buik heeft. Ze is nu 29+2. Butterfly, ik duim voor je!!!!
liefdotje, hele mooie fiets!! ik duim ook heel erg voor butterfly! 29+2 is echt nog te vroeg ik hoop dat het kindje tot minimaal 32 weken kan blijven zitten. sterkte butterfly, zal erg moeilijk zijn nu voor jullie! hier.. ja vruchtwater word natuurlijk elke dag opnieuw aangemaakt maar het moet bijna ver 4dubbelen om weer binnen de normale lijnen te zitten. dus of dat te halen is ? ik hoop dat het niet afneemt en ik zo de tijd kan uitzitten. als het nu nog verder gaat zakken kan het kindje niet goed meer groeien dus dan is de couveuse een betere oplossing
Hebben jullie trouwens een linea negra, zo'n verticale pigmentstreep over je buik? Bij de zwangerschap van dochter wel en nu niet. Grappig hoe zwangerschappen verschillen. Zw schap 1: niet 1x misselijk Zw schap 2: tot 14 weken spuugmisselijk Zw schap 1: beetje striae op borsten (dat zit er dus nog ) Zw schap 2: geen gelukkig! Zw schap 1: linea negra over de lengte van hele buik Zw schap 2: geen streep En toch zijn het beide meisjes, het bakerpraatje dat verschillende zwangerschappen verschillende geslachten betekent gaat hier niet op .
ja morgen weer ctg. vruchtwater is 1x per week omdat ze anders geen goed beeld zouden hebben, aangezien het per dag kan wisselen ze zien aan de hartslag van de kleine om de dag of ze het nog wel naar haar zin heeft. zodra de hartslag bijvoorbeeld te hoog of te laag is , of te eentonig, krijg ik alsnog een echo en kijken ze verder.
Even ego bericht hoor... Nog meer meiden die gister last hadden van vocht vast houden door het klamme, warme weer van donderdag? Ik heb inmiddels kenkels (oftewel kuiten die doorlopen tot en met mijn enkels). Ringen zaten ook heel strak. Inmiddels wordt het al wat beter. Mijn bloeddruk was gister ook ietsje hoger dan normaal. Maandag nog eens meten, kijken of het dan minder hoog is. (Ps. iets hoger is bij mij 85/125, nog niet echt hoog zeg maar, maar omdat ik ook vocht vast houd en hoofdpijn had, wilde ze me toch nog eens zien)
@ butterfly stars: wat een heftig verhaal zeg, ik hoop dat de baby nog wat langer mag blijven zitten, echt verschrikkelijk! @ Zebra: veel succes vandaag meid! Ben zo aan het duimen dat het goed komt!! @ juf: ik krijg mijn ring ook niet meer af... verder lijkt het mee te vallen, maar heb het idee dat mijn benen, vanaf mijn tenen tot bovenbenen wel iets meer opgezwollen zijn dan normaal. Heb ik sokken aan, dan staan ze er helemaal in! Bloeddruk was woensdag 120/75, voorheen was dat telkens wat lager, zo'n 110/60. @ Meijke: ik kan nog niet meepraten over verschillen, maar ik heb tot nu toe geen streep en geen straie. Wel op mijn borsten, want die zijn 2 cups gegroeid binnen zeer korte tijd! Ben wel erg blij dat ze geen pijn meer doen, want daar heb ik de eerste 20 weken wel veel last van gehad.
Sorry meiden... Ik lig nu tot de bevalling in het lumc. Ik heb zwangerschapsvergifteging ofwel pre-eckamsie Mijn bloeddruk is hoog maar met medicijnen stabiel Wel zijn ze met longrijping begonnen. Ik hou veel vocht vast dus benauwd Nieuwe medicijnen slaan aan maar voor hoelang De artsen proberen tot.32 wk te rekken Kleine man krijgt elke dag een ctg en die is goed Elke dinsdag groeiecho hij is wat kleiner maar.dat.hoort bij mijn ziektebeeld Vd week 2 vrouwen met zwangerschapsvergiftiging bevallen 26.4 wk en 27 Ligt ook een baby van 24 wk Knuffel allemaal
butterfly heel veel sterkte! ik hoop dat het lukt om te wachten tot minimaal 32 wk! mijn ctg vanochtend was niet zo geweldig goed hartslag zakte soms erg ver omlaag en weinig geregistreerde bewegingen. in overleg mocht in toch naar huis met verplichte rust en om de 3 á 4 uur moet ik een beweging gevoeld hebben, anders meteen terug
Sterkte Butterfly, wat naar dat je zo ziek bent. Elke dag is er 1, ik hoop dat je de 32 weken redt! Zebra, dat klinkt ook niet zo goed. Maar die verplichte rust, lukt dat wel met je peuter? Heb je hulp?
En baby van 24 weken Butterfly, heftig zeg! En die van 26 en 27 weken ook. Jij bent nu 29+3 zie ik, op naar de 30!
Pfff wat naar Butterfly! Hoop dat de kleine toch nog een poosje mag blijven zitten! Zebra bah wat vervelend! Hoop dat jullie kleine meer vruchtwater krijgt en dan meer kan bewegen. Hier: ik ben drukin huis bezig, opruimen en schoonmaken. Wil alles in orde hebben. Helaas ook wel weer moe. Dus slaap best lang, niet echt bevordelijk voor het in orde maken van alles. Maandag alweer 30 weken, gaat super snel. Ben benieuwd wanneer de kraamzorg komt voor de intake.
Jeetje Butterfly Stars wat heftig! Zo had je je de laatste weken niet voor kunnen stellen! Dat er 3 kindjes liggen die nog vroeger geboren zijn geeft je misschien wel een beetje hoop, en in het LUMC ben je zeker weten in goede handen! Beter is er niet! Lekker binnen blijven bij mama kleintje! @ Zebra: meid dat lijkt me verschrikkelijk moeilijk om te horen... Inmiddels zijn we 3-4 uur verder, heb je al wat gevoeld of ben je al terug in het zh? Snapt je dochtertje er nog iets van? Hopelijk kan zij even lekker naar oma zodat jij je rust kunt nemen...
Butterfly wat heftig joh! Hopelijk mag je kindje nog een tijdje goed groeien in je buik.. zebra hoe is het met jou ook erg heftig allemaal! Heb je je meisje weer gevoeld of toch terug naar het ziekenhuis gegaan? Wij zijn al een hele dag allemaal kleine klusjes in huis aan het doen erg fijn dat het zo lekker opschiet. vanavond lekker languit op de bank dochter op tijd naar bed en mijn man gaat naar de bios met mijn broer een of andere actie film kijken die ik niet hoef te zien
Jeetje wat een heftige gebeurtenissen allemaal in het laatste trimester Ik praat weinig maar ik houd zeker alles bij Ik duim voor jullie veel liefs
Heerlijk he Liefdotje, ik ben vanavond ook alleen . Hopelijk nu een betere CTG dan vanochtend Zebra . Sterkte!