Butterfly stars, ook ik duim voor je! Elke dag is er weer één! Heeeel veel sterkte toegewenst meid! Hopelijk kan je kleintje nog lang in je buik blijven... Zebra, ook voor jou veel sterkte. Het moet heel zwaar zijn om in constant zoveel onzekerheid te hebben... Hou je ons op de hoogte? We leven heel erg mee!
Ik zit ineens met een namen dilemma, na een gesprekje met mijn schoonmoeder vanmiddag . Ik zet het in het besloten topic, wat vinden jullie?
Meijke ik heb gereageerd Zebra lig je nog aan het ctg? Weet je al meer? Vind het zo heftig voor jullie sterkte hoor!
Ik kan het besloten topic hier terugvinden? Ik ben weer thuis Zelfde als vanochtend Geen beweging is morgen ochtend weer terug
Was het hartje nu weer beter dan vanmorgen? Op je naam klikken en dan zie je de besloten groep rechts aan de pagina.
Thanks Liefdotje! Zebra, CTG niet helemaal goed dus? Wat een stress . Hebben de artsen ook gezegd wat dit kan betekenen?
Hartslag was ook gelijk.. Zolang t niet lijkt alsof de kleine het beter zal hebben buiten dan in mijn baarmoeder wachten ze af met veel controles natuurlijk omdat ze nog zo klein is 30wk en ook nog een week achter op groei
Butterfly stars, wat heftig zeg om te zien. Veel te vroeg geboren die kindjes, mijn broer en schoonzus hebben het ook meegemaakt. Zij beviel toen van een meidentweeling met 25 weken... Dan ben jij toch alweer een heel stuk verder. @zebra, wat een ellende en stress meid, hoop dat je vandaag kan overslaan, maar je wordt gelukkig heel nauwkeurig in de gaten gehouden...maar is wel heel spannend zo.. Hoop dat jullie kleintjes het nog weken bij jullie in de buik gaat volhouden! @meijke, ik ga zo ook reageren. @hier, het vocht vasthouden wordt al duidelijk minder, kon gister weer mijn ringen om. Alleen toen nog wel vocht in mijn voeten. Hoop dat het weer gelijk heeft en de temperatuur wat zakt, want dat helpt..Morgen dus weer bloeddruk meten, ben benieuwd.
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ jongen 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 11 augustus : Liefdotje groeiecho 12 augustus : Meijke gyn / Mamske gyn 13 augustus : Tikske gyn / An34 vk 14 augustus : 0Zebra0 ctg+groeiecho 15 augustus : liefdotje vk 18 augustus : zwangels vk 19 augustus : 0Zebra0 ctg + groeiecho 21 augustus : Boeffie 2011 gyn / MoesCH gyn + groeiecho / 0Zebra0 vk 26 augustus : Mamske gyn 28 augustus : Meijke groeiecho / Zwangels groeiecho 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho
Zebra en burterfly heel veel sterkte! Hoop voor beide dat alles gewoon goed komt en nog meer stress jullie bespaard blijft. Een aantal vroegen er nog naar: dochterlief heeft sinds de pinnen uit haar arm zijn geen last of pijn meer. Ondanks alles doet ze het zo goed! Geen gezeur over jeuk, ook niet toen ze nog pijn had, toen het zo warm was en dat ze niet kan zwemmen. Ongelofelijk hoe zo'n meiske d'r mee omgaat.
Jeetje wat een heftige verhalen weer. Hier gaat het goed, we krijgen veel informatie en duidelijke uitleg van de artsen in het radboud. En er word door hun ook rekening gehouden dat wij van verder weg moeten komen (lees: 1,5 uur rijden) dus de afspraken worden zo gezet dat we alles op 1 dag krijgen, dus gesprek met de verpleegkundige, verloskundige, maatschappelijk werkster enz. Donderdag eenmaal thuis meteen achter de kraamzorg aangegaan. Hoe dat nou zit als je kleintje langere periode in het ziekenhuis ligt. Wij krijgen dus geen kraamhulp als we thuis zijn. Kraamhulp geldt namelijk alleen de eerste 10 dagen na de bevalling. En dan zijn wij nog niet thuis met de kleine. Dus daar heb ik wel een beetje over lopen stressen. Komen wij straks thuis, met een baby die al extra zorg heeft (ivm de wond enzo) en dan moeten we het van de hele dag zusters om je heen naar helemaal alleen doen. Gelukkig heeft vriendlief een hele lieve vrienden groep (waar al 7 kleintjes zijn geboren) die allemaal willen helpen om te laten zien hoe hun dat thuis doen. En voor de hond hebben we ook al oppas, die gaat die periode naar mijn surrogaat moeder (dat is een collega van mij en die heeft zelf 2 miskramen gehad en die kinderen zouden anders net zo oud zijn als mij. Veel mensen denken dat wij echt moeder en dochter zijn) Ik heb nu ook vakantie!! Morgen halen we de kinderkamer op en aankomend weekend gaan we naar Texel toe.
hier geen nieuws, ctg gisteravond was hetzelfde. naar huis met de opdracht om de 3 uur beweging voelen anders terug. maar dat is bijna geen doen. ze beweegt normaal ook voornamelijk savonds en overdag weinig, dusja t is lastig en erg zwaar, voornamelijk emotioneel. voor mijn gevoel moet ik nog heel lang ( 10wk is natuurlijk ook nog een hele tijd ) en vind het ook zo sneu voor dochter, ze snapt er niks meer van en het is zo lastig om steeds oppas te vinden
Fijn dat de begeleiding in het zkh zo goed is Muppet! Zo'n onzekere tijd is dat zeker nodig. Mag je natuurlijk bevallen eigenlijk? Of krijg je een geplande KS? Zebra, heb je haar vandaag al gevoeld? Lukt het even te gaan liggen af en toe, of is je man niet thuis? Sterkte, kan me voorstellen dat het emotioneel heel zwaar is. Bij dochterlief waren de laatste 10 weken ook zwaar en onzeker (5 meerdaagse ziekenhuis opnames, bloedingen, vroege weeën enz), vreselijk. Ik hoop dat het toch nog beter wordt voor je!!!
nee helaas haar nog niet gevoeld vandaag. gelukkig is man de weekenden thuis, maar door de week is hij van 6.00 tot 18.00 van huis, dus dan is het zo lastig aangezien de mensen in mijn omgeving die kunnen oppassen ook werken mijn moeder neemt nu de dagen ( om de dag ctg ) steeds een aantal uur vrij van haar werk maar dat is ook geen doen al die weken, dan heeft ze dadelijk zelf ook geen uren meer over. man heeft een leidinggevende functie , en geen vaste vervanger. en moet in november een vast contract krijgen, dus voor hem ook heel lastig om steeds vrij te nemen hij kan echt wel een keer een halve dag thuis zijn maar ook niet wekelijks. doe ik vraag me nu al af hoe ik het ooit moet oplossen als ze dadelijk zeggen we gaan je opnemen
Lastig hoor Zebra, dan toch verlof voor je man denk ik. Vervelend nu hij bijna een vast contract krijgt, maar als het een goede werkgever is werken ze daar aan mee. En misschien dan de dagen verdelen met je moeder ofzo? Nog andere familieleden? Hopelijk komt het niet zo ver!