Nog steeds kenkels, maar wordt wel minder. @muppet, wat fijn dat je zo goed begeleid wordt door het ziekenhuis en dat jullie zo'n fijne vriendengroep hebben die willen 'kramen' bij jullie. Echt ontzettend lief van ze! @zebra, wat lastig inderdaad zo... Lijkt me inderdaad lastig om elke keer oppas te moeten vinden. Hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden hiervoor.
Butterfly, ik hoop dat het lukt om de kleine nog een poosje in je buik te houden... Sterkte ermee! Zebra, voor jou dus ook steeds meer vraagtekens. Wat naar dat je je zoveel zorgen moet maken... En wat een geregel inderdaad. Maar wat al eerder gezegd is, als je er echt niet uitkomt zullen ze vast wel begrip op kunnen brengen op het werk van je man hoor. Werkgevers kunnen je soms zo verrassen in hun meedenken! Muppet, fijn dat je zo opgevangen wordt door je vrienden en de artsen. Kun je er een beetje rust in vinden? Worteltje inderdaad stoere meid zeg! @ Hier: De pretecho was echt fantastisch! Hij wilde eerst zijn gezichtje niet laten zien, maar uiteindelijk na een beetje porren hebben we prachtige beelden gezien. Het is nog geen echte foto natuurlijk, maar we zien echt al trekjes van een neefje en een nichtje in het gezichtje. Even showen hoor:
kimmylynn mooie buik! ik zal proberen vandaag ook ff een foto te maken. het schiet er hier helemaal bij in. zo om 9.00 eerst maar weer aan de ctg
Succes Liefdotje en Zebra! Mooie foto's Mamske en Kimmylynn! Bij de eerste maakte ik wekelijks een buikfotootje en nu helemaal niet . Binnenkort eens even eentje maken!
Nee helaas Vanochtend ook niet. Wacht nu op mijn moeder die komt oppassen en dan weer naar t ziekenhuis
Succes weer in zh, zebra! Edit: ik houd inmiddels ook minder vocht vast, stond vanochtend op de weegschaal en was weer een halve kilo minder in vergelijking tot afgelopen donderdag. Dat is wel weer ff lekker.
Ooow Zebra heb echt met je te doen meid... Is het niet mogelijk om de kleine meid onder te brengen bij een kinderdagverblijf voor een paar uurtjes? Daar moet je dan misschien voor betalen, maar dan heb je ook niet het gevoel dat je anderen belast of de vrije uren afneemt. @ muppet: het is niet leuk om te weten dat je geen 'normale' kraamtijd zult hebben, maar misschien wel goed dat je je er vast mentaal op voor kan bereiden. En wat fijn dat jullie zulke goede vrienden hebben die jullie willen helpen!
Bevallingslijst[/COLOR]: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ jongen 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 11 augustus : Liefdotje groeiecho 12 augustus : Meijke gyn / Mamske gyn 13 augustus : Tikske gyn / An34 vk 14 augustus : 0Zebra0 ctg+groeiecho 15 augustus : liefdotje vk 18 augustus : zwangels vk 19 augustus : 0Zebra0 ctg + groeiecho 21 augustus : Boeffie 2011 gyn / MoesCH gyn + groeiecho / 0Zebra0 vk 25 augustus : Hartlief vk 26 augustus : Mamske gyn 28 augustus : Meijke groeiecho / Zwangels groeiecho 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho
Gisteren bij de babyshower van mijn nichtje geweest. Zij is nu 35 +4 en de kleine heeft al die tijd met het hoofdje naar beneden gelegen... 4 weken geleden is ze echter omgedraaid en nu ligt ze in een stuit. Dus in de 32e week nog omgedraaid! Deze week gaan ze haar proberen te draaien... Mijn nichtje kijkt er heel erg tegenop, en twijfelt of ze het wel wil laten doen. Zou er een goede reden zijn dat een kindje nog draait? Of is er een goede reden om dat terug draaien niet te proberen? Ik weet echt niet wat ik zou doen! Zojuist werd ik gebeld door een mevrouw van de kraamzorg. Woensdagmiddag komt ze kijken! Vind het best een beetje spannend!
Hier nu eindelijk iets verder met het kamertje, stond er net nog in en werd gewoon emotioneel! Alleen de gedachte dat er over ongeveer 10 weken zo'n klein minimensje van ons tweetjes komt. Stond bijna te huilen. Wil de rest van deze week het kamertje verder klaarmaken, kleertjes wassen en alle accessoires ophangen. Vandaag alweer 30 weken!
ctg was goed! hartslag zag er netjes uit, nog steeds geen beweging te voelen en op de ctg ook niet heel veel geregistreerd maar de hartslag was netjes dus mocht naar huis en woensdag ''pas'' weer terug, tenzij ik het niet vertrouw of morgen ook helemaal niets voel. sorry geen reactie op alle berichten, lees het wel allemaal bij maar het is op het moment even zwaar, vooral ook emotioneel dus ik probeer zoveel mogelijk rust te nemen
Gisteren is met 29 weken en 4 dagen de kleine man van Butterfly stars gehaald. Ze kreeg HELLP en werd te ziek. Ik heb dit ergens anders gelezen, niet door haar zelf gepost, dus meer weet ik niet. Hopelijk maken ze het beide nu goed. Gefeliciteerd en sterkte Butterfly, zo vroeg al.