16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

#4641 Meijke, 12 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2014
    Ik voel haar voornamelijk rechts, ze ligt met haar lijfje nog steeds naar rechts. De gyn zei dat indalen rond week 30 kan starten, maar veel later ook. Vroeg indalen geeft niets. En ik vind het wel fijn om te weten!

Kon ook door het weinige vruchtwater komen toch Zebra? Ik hoop dat ze nog draait. Fijn dat je donderdag een echo krijgt.

2. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Klinkt goed Meijke! Ik las van de week op zp meerdere die rond dit termijn al een indalend kindje hebben weer wat geleerd.
    Fijn dat alles zo goed gaat!

Zebra Ik denk dat het echt door het vruchtwater komt want onze kleine ligt ook in stuit en ik voel hem echt heel goed en veel.
    Heel veel sterkte weer hoor valt allemaal niet mee voor jullie je babykamertje enz zijn allemaal toch al klaar?

Ik ben de hydrofiele doeken allemaal aan het wassen hangen nu buiten lekker te drogen. net de huiskamer nog ff beetje verbouwd :D
    Vanavond gaan man en ik nog even wat kleine klusjes boven doen en dan is het allemaal klaar dan ga ik lekker poetsen en kasten inruimen.

Morgenochtend weer even een paar uurtjes op kantoor werken.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja het weinige vruchtwater speelt ook zeker mee in minder beweging maar ik dacht als ze gedraaid zou zijn heeft ze (lijkt mij) wat meer ruimte om met de beentjes te schoppen

voor mijn gevoel ligt ze nu zo ;

( haha wat n teken kunsten :D )

4. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    voor de lijst: mijn afspraak 21-08 komt te vervallen. moet nu 22-08 voor een groeiecho en afspraak gyn

5. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bedankt dames!!

Mini is sinds het begin alleen maar links bij mij

Ik verlang naar verlof ik heb gewerkt vanaf 7 uur en val nu net niet in slaap echt erg dit

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Herkenbaar Kimmylynn! Hier ook zooooo moe ;)... Vannacht slecht geslapen door keihard onweer, een onrustige dochter en een mug :(...en kan sinds 13:00 mijn ogen amper open houden. Vanavond vroeg naar bed!

Ik werk nog 18 halve dagen, echt aftellen :D.

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mooie tekening Zebra ;). Ben benieuwd donderdag!

8. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Kimmylynn, mooie foto zeg!

Ik heb heel lang gedacht dat de baby in stuit of dwars lag. Ik zie regelmatig een grote bult voorbij komen boven mijn navel en kon me alleen voorstellen dat dat het hoofdje was. Kennelijk was dat dus het kontje, want tot nu toe op iedere echo ligt ie met het hoofdje naar beneden.

Meijke, lekker zeg dat de kleine al aan het indalen is! Hij kan er maar goed voor liggen ;) Voel je ook dat je maag en longen meer ruimte krijgen?

Hier was het vannacht echt drama met m'n maag! Vanaf een uur of 1 heb ik met name half zittend geslapen en iedere keer als ik even probeerde te gaan liggen dan kwam het zuur weer opzetten. Bah.

Ik ben de laatste dagen ook echt onwijs moe, niet zo gek ook met al dat slechte slapen. 'S avonds op de bank houd ik echt met moeite mijn ogen open en overdag kan ik alleen maar denken aan een dutje... Hebben jullie dat ook?

9. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Zebra haha mooi getekend maar wel duidelijk :D Je meisje nog gevoeld of niet?

Vervelend dat jullie zo moe zijn :x Ik slaap veel beter dan tijdens mijn vorige zwangerschap toen kwam ik elke nacht maar aan 4 uurtjes slaap.
    Ik wordt wel een paar keer wakker maar slaap voor de rest wel oke en hoef maar 1x naar de wc en geregeld ook niet.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    moe; check!

soms betrap ik me erop dat ik gewoon bij t stoplicht of de rij in de kassa bijna sta te slapen.
    terwijl ik toch bijna elke avond nu rond 21.30 in bed ga om toch wat rust te krijgen.

helaas nog niets gevoeld. ik twijfelde nog om te bellen maar man zei net ga maar even op de bank liggen ( dochter net in bed ) en dan gaat hij dadelijk even proberen of ze misschien op zijn hand reageert
    ook omdat ik het wel heel fijn vind om 1 dagje niet in het ziekenhuis te zitten, en ik dat eigenlijk wel nodig heb. morgen mag ik weer.
    maar toch knaagt er dan weer iets.. wat als..
    hoop dat ze me zo even een schop wil geven.
    zit nu aan de speculaas misschien helpt dat even wat suikers

11. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Zo dag 2 van de vakantie. Tot nu toe alleen nog maar slecht weer gehad. Hopen dat het mooier weer word als we op texel zitten.

voor op de lijst: 21-08 verloskundige en 10-09 naar het radboud gesprek met de verloskundigen en verpleegkundigen daar.

nu lekker lang uit op de bank en niks meer doen. Vandaag alweer te veel gedaan.

12. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Hier ligt die van ons ook steeds nog in stuit volgens mij! Ik zie bobbel aan de rechterkant van mijn navel... En trapjes onderin... :( Hoop dat ie toch keer draait! Hij zit steeds rechtop! Hihi zou ook mijn voorkeur zijn trouwens! Haha!

Ik ben begonnen met kleertjes wassen! Jullie ook al? Wat veel om te wassen! Wel schattig hoor!

Zebra hoe ist? Lijkt me zo zwaar voor je... Steeds die zorgen.. Kan me voorstellen dat je dan alleen daar mee bezig bent!

Muppet, balen van t slechte weer!! Niet leuk!

Liefdotje, een keer soms naar toilet of soms zelfs niet? Haha jáloers! Ik moet drie keer eruit s nachts!!:$

Meijke, hier is het maagzuur ook begonnen... Gát, zo vies! Bij mij helpen Rennies wel trouwens! Bij jou dan?

Ben benieuwd hoe t met Butterfly is en haar kleine mannetje!

13. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Ik stond vandaag om half vijf bij de verloskundige voor de deur... Voor controle. Mijn hele gezin mee... Gezellig... Alleen de deur was dicht! Was een dag te vroeg!! :D:x:$ ohhhhhh help zo erg dit steeds! Heb drie keer op de kalender gekeken, daar stond echt woensdag!! :p schaam me dood.... Hahaha!

14. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dank je mamske

Meijke erg heh dat moe zijn vandaag een lange dag 07:00 - 15:30
    Joost weet hoe ik dit ga volhouden

Hoop op verberering vandaag zebra

An nog niet begonnen met kleertjes wassen moet wel zo lachen om je laatste berichtje het lijkt alsof je het ovee mij hebt zo herkenbaar

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah An, moest even hardop lachen, ik zie jullie al helemaal staan daar voor de deur, jij 100% zeker dat je op de goede dag en tijd bent :D

Hier zijn de kleertjes sinds 2 weken gewassen en hangt alles in de kast. Enige wat we nu nog moeten doen is de box neer zetten en het bedje opmaken als de kleine er is. verder alles klaar!

ohnee we zoeken nog een lampje voor op de commode ( voor verschonen snachts )
    bij dochter deden we het licht van de overloop aan maar dochter slaapt met de deur een stuk open dus ik ben bang dat ze dan wakker word.
    en stopcontact zit natuurlijk weer helemaal aan de andere kant van t kamertje dus ik zoek iets op batterijen
    nog even speuren dus voor iets wat wel genoeg licht geeft.

rennies helpen hier trouwens helemaal niet. daar word ik super misselijk van. en na 10 minuten is t maagzuur weer terug

an , nogmaals succes vandaag bij je afspraak! :)
    Tikske jij ook succes!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Bevallingslijst:
    14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje
    17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥
    jongen
    18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje

21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing
    25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen
    27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen
    28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen
    29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing

Bevallen:
    10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen

Afspraken:
    13 augustus : Tikske gyn / An34 vk
    14 augustus : 0Zebra0 ctg+groeiecho
    15 augustus : liefdotje vk
    18 augustus : zwangels vk
    19 augustus : 0Zebra0 ctg + groeiecho
    21 augustus : MoesCH gyn + groeiecho / 0Zebra0 vk
    22 augustus : Boeffie 2011 gyn
    25 augustus : Hartlief vk
    26 augustus : Mamske gyn
    28 augustus : Meijke groeiecho / Zwangels groeiecho
    01 september : zwangels vk
    04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho
    08 september : Liefdotje groeiecho

17. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Man man man ik heb echt de gekste dromen ook

Paar dagen geleden droomde ik over "superman en kanye West dat we op een missie zaten"

Daarna droomde ik dat "ik ruzie had met iemand omdat hij mijn cheeseburger menu had gestolen...."

En vandaag droomde ik over de kleine hoe hij eruit zou zien
    Ik was zo intens blij zo werd ik ook wakker
    Maar toch wel een beetje verward haha

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha wat een dromen vooral die van het cheeseburger menu :D ik droom de laatste weken helemaal niet meer, of in ieder geval kan ik het me niet herinneren.

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Vandaag ook CTG Zebra?

Succes An en Tikske!

Ik herinner me mijn dromen ook niet meer gelukkig, ze waren vrij bizar een tijdje terug.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja om 19.00 weer ctg
    Heb voor overdag helaas geen oppas kunnen regelen maar vinden ze in het ziekenhuis niet zo erg voor een keer. Dus toch nog wel de hele dag n beetje in spanning.

Deel Deze Pagina