dankjewel Hartlief, vind het wel weer spannend Wij hebben een Australian Shepherd , word in december 4.
Ik zal morgen ochtend eens wegen ik denk +6 a 7 (bij dochter 25 kg aangekomen dat ga ik nu denk ik niet halen)
Ik zit op +14 kg. Ik hoop echt heel erg dat ze eraan blijven na de zwangerschap en dat ik dan eindelijk van mijn ondergewicht af ben. Met mijn vroegere gewicht durfde ik nooit jurkjes of rokjes aan omdat mijn benen zo mager waren. Met het extra gewicht vind ik ze best wel mooi Super dat de ctg's goed zijn, Zebra! Hartlief, een bullmastiff! Dat vind ik zo'n mooie beesten! Je ziet ze ook echt niet vaak. Wij hebben een kruising uit het asiel. Ze lijkt nog het meest op een bouvier. Ze is niet mooi en ze stinkt een beetje maar het is echt een heel lief beest. Erg rustig met mijn zoontje. Dat was het belangrijkste voor mij. En ik vind het handig dat ze veel liever buiten dan binnen is. Ze wil zelden tot nooit naar binnen komen.
Jaa heh boeffie en hartlief Duurde een uurtje de kleine krijgt wel zondevoeding omdat het wat vroeg was Maakt me alleen maar nog ongeduldiger We wonen allebei tegenover het ziekenhuis dus wel makkelijk hahaha
Nu onderweg naar werk de misselijkheid is sinds een maand terug En wordt steeds erger Thuis ben ik Veel aan het ijsberen Omdat ik het continue erg warm heb en me misselijk voel Hang sinds een paar weken weer boven het toilet Gelukkig maar 4 uurtjes werken op een begeleidende afdeling
kimmyLynn Wat bizar dat je vriendin ineens bevallen is! Is ze heel snel bevallen of was ze al bezig toen jullie aan het appen waren? Wat vervelend dat je zo misselijk bent Werkse in elk geval en doe het rustig aan.
Fijn zebra van de ctg, deze keer ook niet veel beweging? Duimen dat de echo ook goed is! Wat zijn er een hoop meiden weinig aangekomen! Toch zeggen mensen nu nog steeds 'ooo 10 kg das netjes met 30 weken'... tja, hoeveel kan er nog aan komen in de laatste 10 weken? 5 kg? Heb gelezen 0.5 kg per week. @ zarav: het is een ysterberg mastiff, die zie je zeker niet veel! Bouviers zie je trouwens ook bijna nooit meer! Wel een hoop meiden met honden hier zeg! @kimmylynn: Ja, 4 weken te vroeg is toch ook bizar, en dan binnen een uurtje!!?? Wauw! Wat vervelend dat je weer zo misselijk bent! Heb je het al met de vk besproken? Hier alleen maagzuur, daar heb ik Omeprazol voor gekregen. Werkt goed!
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen Afspraken: 15 augustus : liefdotje vk 18 augustus : zwangels vk 19 augustus : 0Zebra0 ctg + groeiecho 21 augustus : MoesCH gyn + groeiecho / 0Zebra0 vk / Muppet86 vk 22 augustus : Boeffie 2011 gyn / 0Zebra0 ctg 25 augustus : Hartlief vk 26 augustus : Mamske gyn / 0Zebra0 ctg 28 augustus : Meijke groeiecho / Zwangels groeiecho / 0Zebra0 groeiecho 29 augustus : 0Zebra0 ctg 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho 10 september : Muppet86 Radboud gesprekken
de echo was redelijk goed. qua groei zit ze nog steeds op 29 weken, nu dus 2 weken achter sinds de vorige echo is ze bijna niet gegroeid. vruchtwater was nu weer wat meer dus dan was goed. ctg ook goed in orde. daarom besloten dat de ctg's naar 2x in de week gaan. ook omdat ik steeds die ctg's erg zwaar vind en het me eigenlijk alleen maar ongerust maakt blijkbaar is dit een kindje wat gewoon erg rustig is en daarom weinig beweegt. de groei word wel goed in de gaten gehouden daarom elke week een groeiecho en flow meting. voor nu geen alarmbellen maar wel goed in de gaten houden. als ze volgende week of bijvoorbeeld de week erna nog steeds niet gegroeid is dan word er wel ingegrepen ook al doet ze het nog goed qua hartslag. placenta en navelstreng enzo was allemaal goed verder veel rust houden
Jeetje Zebra wat ontzettend spannend! En bedoel je met 'dan wordt er wel ingegrepen' dat je baby'tje dan eerder gehaald wordt? Ligt ze trouwens nog steeds in stuit?
Gelukkig een heleboel positieve dingen zebra, al blijft het natuurlijk erg spannend! @kimmylynn, wat een snelle bevalling van je vriendin. Gaat het goed met je vriendin en het kindje verder? @kilo's: tot nu toe 8 kilo aangekomen. Valt mij mee. Wordt hier inmiddels wel een beetje gek van mijn zwangerschapsdementie. Wilde jullie een vraag stellen en nu ik hier aan het typen ben, weet ik het niet meer, kom er echt niet op, grr..
ja als ze niet gaat groeien dan zal ze eerder gehaald worden. want ze kan natuurlijk niet tot week 40 op de groei van week 29 blijven. maar daar kunnen ze nu nog niks van zeggen. het kan ook bijvoorbeeld zijn dat ze wel in groei een paar dagen vooruit gegaan is maar de vorige keer net wat ruimer gemeten is, vandaag de groeiecho's de komende 2 weken zodat ze een duidelijk beeld hebben daarvan op zich voel ik me er nu toch redelijk rustig bij. al blijft het toch gek als ze niet gegroeid zou zijn in 2 weken tijd. en ben ik wel erg benieuwd wanneer ze geboren gaat worden. Ik hoop oktober toch wel te halen! ze ligt nog steeds in stuit. en hoe haha 2 voetjes naast dr hoofdje en billen onderin! ze draait volgens de echoscopist om haar eigen as. dus soms de beentjes recht en soms de beentjes naast haar hoofdje
Zebra Fijn dat het redelijk goed was... Kun je wel veel rusten of is dat ook lastig? Kan je dochtertje niet geregeld bij vrienden met kindjes gaan spelen of zo? Haha grappig zo ligt onze baby dus ook erg lenig! Hopelijk gaat jullie kleine nog lekker groeien in je buik. Zwangerschapsdementie is hier ook wel aan de orde en niet op woorden kunnen komen ook zo irritant Haha net bij de kassa in de supermarkt... Zo jij hoeft ook niet lang meer.. Ik ja hoor nog max 12 weken o dan is het een tweeling zeker haha nee hoor gewoon 1 kindje