16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Vandaag 30 weken...

2. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Dat is ook al wel een heel mooi buikje Liefdotje!

Zebra, fijn dat je nu iets minder terug hoeft te komen en vooral dat dat vertrouwen er nu is!

@hier, nu zo'n 10 kilo erbij. Op zich niet zo gek, maar het is wel in een maandje tijd (eerder 3 weken denk ik) gebeurd... We waren twee weken in Nederland geweest en toen heb ik alles wat ik hier miste minstens tweemaal naar binnen zitten proppen. Tsjah.. Dan is het wel even schrikken als je weer op de weegschaal staat... :$

3. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Hier is er nu 4,9 kg bij.

Ik heb super veel last van slapeloze nachten. Val ik bijna in slaap op de bank, ga ik naar bed, ben ik ineens klaar wakker. 's Middags precies hetzelfde, wil ik even middag dutje doen om toch wat meer rust te krijgen en val ik in de bank bijna in slaap. Lig ik weer klaar wakker in bed.
    Gisteren ook voor het eerst last van brandend maagzuur gehad.

navel mijn navel steekt al wel heel ver uit, maar dat komt omdat ik altijd een "uitpuilende" navel heb gehad.

Vandaag verjaardag van mijn neefje gehad (zoontje van mijn zus) die grote vent is alweer 11 jaar, de tijd gaat zo snel. Kwam mijn nichtje (9jaar) bij mij op schoot zitten, dus ik drukte haar naar achter dat ze tegen mijn buik aan zat, zodat de baby haar misschien kon schoppen. Dat vond ze wel een heel raar idee, dat het kindje al schopt. Helaas was de kleine rustig en werd mijn nichtje niet geschopt. Mijn neefje vind het allemaal een beetje spannend en wilt ook niet aan de buik voelen.

4. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dank je liefdotje heb het overleefd lig nu weer als een plofkip op de bank
    Ze had waarschijnlijk al weeën toen we appten
    Mooi buikje trouwens

Hartlief nee heb 25e een afspraak bij de verloskundige zal ik het ff aangeven maagzuur is ook erg vervelend! Soms als ik lig komt het echt omhoog ook bedankt voor de tip!!

Gewicht momenteel zit ik op 7+

Klinkt al een stuk positiever zebra wat fijn!!

Juf zo ver ik weet gaat het helemaal goed met beiden alleen krijgt de baby nog sondevoeding de bevalling zelfs was niet al te makkelijk Maar dat wou ze me niet zeggen omdat ik nog moest bevallen best lief

Zwangerschapsdementie herkenbaar ik ging voor iets specifieks naar de supermarkt en stond ineens te dagdromen bij de wijnen afdeling haha (was er ook lang niet geweest lol) duurde ff voor ik uit mn dagdromerij was

Slapen mijn ritme is helemaal in de war de kleine is ook mega druk in de nacht en ik ben dan klaarwakker
    Ik vind mn bed ineeens ook niet zo lekker meer liggen
    Overdag val ik na Werk meestal in een diepe coma

Striemen heeft er iemand ook nu al wat?
    Heb in mn zij 3 rode streepjes dat gaat wat worden de komende maanden

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat een nette gewichten allemaal!
    Heel mooi buikje Liefdotje!!

Kimmlynn. Hier gelukkig nog geen striemen, maar denk wel dat ze nog komen. Smeer je met iets?
    Met hoeveel weken is het kindje van je vriendin geboren? Fijn dat alles naar omstandigheden goed gaat!!

Ik heb gister dit stoeltje 2x gekocht. Voor beide dames eentje straks en ben er zo gelukkig mee!

6. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Boom wat leuk!! Helemaal mn stijl haha
    Ze is met 36 weken bevallen.
    In het begin smeerde ik wel de Mama buik crème
    Maar ging veel te laks en ben er op een gegevn moment mee gestopt
    Smeer jij wel in?

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    liefdotje, succes vandaag.

Hier nog geen striemen, gelukkig! de vorige zwangerschap helemaal geen last gehad. hopelijk nu ook weer
    ik smeer wel dagelijks buikbalsem en borstencreme van zwitsal mama al vanaf een maand of 3
    of het echt werkt weet ik niet maar zolang ik geen striemen heb blijf ik smeren :D

Hebben jullie al een winterjas? of hoe doe je dat nu
    ik vind het toch behoorlijk fris.
    tot nu toe steeds een blazertje of dik vest aan gehad maar dat is echt te koud
    en mijn normale jas begint zelfs strak te zitten als ik m open laat hangen dus dat is ook geen optie meer.
    positiejassen vind ik echt veel te duur voor die 2 maanden nog.
    ik ga straks ff de stad in, misschien een gewone goedkope jas en dan maar maat 42 ipv 38 proberen. geen idee of mn buik er dan in past. word even zoeken

8. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zebra ik heb de laatste maanden geen jas aangedaan ik heb het extreem warm continue
    Ik had wel bij de primark een grotere zomerjasje gehaald
    Maar mijn ringen hebben er in het begin met mn ring halen in gemaakt
    Maar goed was ook een erg goedkope jas haha 14 euro ofzo??
    Maat 40 idd DSC_0222.jpg

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mijn 30 weken buikje:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,4 KB
      Weergaven:
      1
  10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh verkeerd om, nou ja, maakt niet uit :).

11. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    mijn ex-zwager (ex vriend van mijn schoonzusje) is afgelopen woensdag vader geworden van een zoontje!
    Ligt nog steeds erg gevoelig in de schoonfam!
    Szusje had het zelf vorig jaar uitgemaakt omdat het volgens haar niet meer goed ging (zij heeft extreme bindingsangst maar daar wil ze zelf natuurlijk niet aan ;)) Toen heeft hij uiteindelijk een ander meisje gevonden en bleken ze na 3 maanden verkering al zwanger te zijn (foutje). Wij vonden dit toen erg leuk voor hem en hadden dat ook kenbaar gemaakt wat dus weer een hele negatieve stortvloed van schoonfam over ons heen kieperde.... net of je niet blij voor iemand mag zijn..... en nu is het manneke dus geboren :) We willen ook nog op kraamvisite en ik denk dat het nu minder gevoelig zal liggen bij schoonfam aangezien szusje weer een vriendje heeft ;)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Boeffie, altijd leuk om op kraamvisite te gaan, snap dat de situatie in het begin misschien wat lastig geweest is, maar na zoveel tijd moet dat toch kunnen!

Ik ga vanmiddag gezellig op kraamvisite bij n vriendin van me. man moet helaas de hele dag werken dus ga met dochter. ben zo benieuwd naar dat kleintje!

zo eerst maar de stad in voor een jas en sloffen. ik heb het ineens zo koud!
    volgens mij begin ik ook vocht vast te houden. mn schoenen zitten wat strakker

13. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat een lief buikje meijke!

Ah wel leuk kraamvisite
    gaat het nu wel beter met haar bindingsangst dan?

14. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    hier ook een keer een buikfoto van mij :)
    dit is met 30.5 week

Bijgevoegde bestanden:

15. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Zebra. Ik weet nog wel dat ik toen een goedkope jas bij de lidl vandaan had. Was toen 25euro.. Heb m nog steeds. Ook gewoon groter gekocht. Vind positiejas ook te duur voor dat ffies.. maar ja geen idee of ze ze deze x ook hebben en wanneer... misschien een leuke voor weinig bij zeeman of wibra?

16. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie buik boeffie!
    Zit een zw. Broek steviger?
    Ik loop steeds aan mijn legging/broek te trekken
    Beetje vervelend

17. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    kimmylynn
    ja ik vind de zwangerschapsbroeken/leggings wel prettiger zitten omdat ze ook veel hoger komen dan een normale broekrand!
    Deze broek zit lekker strak (als ik zit eigenlijk iets te strak) en heb daarmee ook het gevoel dat het wat ondersteund

18. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Boommmm wat een lieve stoeltjes!!

Boeffie mooie buik!

Kimmylynn, wat voor broeken draag jij nu dan? Pas je nog normale broeken?

19. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mamskeik had de eerste maanden deze leggingachtige broek gekocht bij river island
    Wel een maat groter dan ik normaal draag
    Maar nunik hem vaker draag zit hij best vervelend DSC_0233.jpg

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kimmylynn dat lukt bij mij echt niet meer! als ik een broek draag die onder mijn buik zit kan ik nog geen stap zetten of het hangt al half op mn kont

heerlijk die positiebroeken! band lekker hoog :D

ook na de bevalling heb ik ze nog wel een maand of 2 gedragen vorige keer. dan hangt het allemaal net wat minder ;)

Deel Deze Pagina