Fijn dat je er weer bent Moesch, en altijd goed te horen dat de vakantie een succes was! Zebra, sterkte weer met al je afspraken deze week! Ik duim voor je! @ winterjas: ik ga ook geen 'mama' winterjas kopen. Inderdaad zonde van het geld, en ik heb nog een goede winddichte regenjas die veel te groot is en nu nog dicht kan. Weet niet of ik dat tot het eind red, maar dan doe ik gewoon een jas van vl aan als ik de hond uit laat. Voor andere gelegenheden heb ik gewoon een jas die niet meer dicht kan met een sjaal. Het is even niet anders hoor... Nu maar hopen op een zonnige herfst
Butterfly, wat een mooi mannetje, gefeliciteerd! Fijn dat hij het zo goed doet! @Kimmylynn, ik kan nog ongeveer 50% zien wat ik doe, maar dan moet ik wel zo ongeveer mijn buikspieren verrekken. Heb de afspraak met ml dat als ik echt niets meer zie, hij het van me overneemt Maar dat moment stel ik nog uit hoor, ik ben niet zo goed in hulp vragen tenzij het écht nodig is... De laatste weken ben ik al heel erg bezig met mezelf verbieden dingen te tillen en op stoelen te gaan staan om ergens bij te kunnen... @Winterjas, ik denk dat ik wel ga moeten. Collega's van mijn man zijn van de week in Toronto geweest en kennelijk is het er nu al koud Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ergens ook wel lekkerder vind om gewoon een fatsoenlijke jas te hebben. Ik ben echt een giga koukleum en wordt er ook echt sjaggerijnig van als ik mezelf niet goed warm kan houden!
Goedemiddag! Butterfly wat een schatje! En fijn dat het zo goed gaat... Echt onwerkelijk dat er ook zo een frummeltje in onze buiken zit. Hoe voel jij je? Zwangels was alles goed bij de VK? Zebra voor jullie morgen een spannende dag hoop zo dat jullie kindje goed gegroeid is... Voel je al wat meer leven of nog steeds zo weinig? Moesch Welkom terug van je vakantie was je naar het buitenland geweest of gewoon in eigen land? Kimmylynn Ik kan het al heel lang mijn onderkant niet meer zien haha dus mijn man helpt mij er mee ideaal Wortel Leuk de proefdruk besteld! Hier zijn ze ook helemaal kant en klaar ben benieuwd welke we nodig hebben straks. Wat winterjas betreft... Ik heb nooit een winterjas meestal een lekker gebreid vest met een sjaal en dat is voor mij voldoende. Nu heb ik nog een heerlijke gebreide poncho liggen die ik kan gebruiken als het nodig is. Al vind ik het daar nu nog geen weer voor. Hier een druk dagje op de planning gehad wilde niet allemaal zoals ik wilde. Morgenochtend ga ik mijn zusje helpen met de woonkamer muren te schilderen (ze gaan binnenkort in hun nieuwe huis wonen) En daarna door naar mijn ouders en daar blijf ik tot 's avonds.
Welkom terug Moesch ! Kimmylynn, ik ga denk ik een spiegeltje gebruiken. Spannend Zebra, morgen! Net boodschappen gedaan en ineens zo'n zin in fruit. Appels, perssinaasappels, druiven en bananen in de tas. Heerlijk! Mooi mannetje Butterfly Stars. Zware tijd hoor, hij moet vast nog wel 8-10 weken in het zkh blijven of niet? Sterkte! Ik hoop dat je ook aan genieten toekomt.
Wij hadden al een geboortekaartje, maar vond hem ineens niet meer leuk (hormonen ?), nu deze als proefdruk besteld:
Haha geen gekke vraag hoor. Ik laat alles waxen. Maar dat doe ik ook als ik niet zwanger ben, vind t ideaal.
Ik ben zo blij we zijn er nu eindelijk overuit hoe onze kleine uk gaat heten! Heb het in het besloten topic neergezet.
@kimmylynn, ik zie het ook niet, doe het een beetje op de tast om het zo maar eens te noemen. Ik denk dat ik het in de laatste weken ook laat waxen. @meijke, leuk kaartje! Hier trouwens ook een ontzettende trek in gezonde dingen, lekker aan de appels, meloen, aardbeien etc, heerlijk! @zwangels, ik ben benieuwd, ga zo een kijkje nemen. @hier, vandaag een rustig dagje gehad, morgen weer werken, zo na de vakantie weer, heb er zin in, maar wordt wel een korte tijd, nog maar 6,5 week en dan ga ik met verlof. Gaat toch snel zo..
@ butterfly; wat een mooi manneke! Fijn dat alles goed gaat. Ontbossen ik had het dit weekend ook lastig met het ontharen vanalles. Wij zijn weer heerlijk thuis na een lang weekendje Texel. De terugreis was iets minder prettig. De kleine was heel onrustig, pijn bij mijn schaambot en de ribben hebben flink in elkaar getrapt. Ook was ik de hele weg kotsmisselijk.
Kimmylynn , hahah ontbossen ik scheer alles nog steeds, buik iets omhoog proberen te liften en de rest op gevoel en dan met een spiegeltje even controleren moesCH,hopelijk geeft de band wat steun! hier ook veel last van bekken liefdotje, leuk dagje dus morgen, ik hou altijd wel van klussen! ik voel de kleine nu gelukkig wat meer, helaas nog niet dagelijks. en ik voel vooral schuiven zeg maar, geen schopjes Meijke, leuk kaartje!
Butterfly, wat lief en klein en wat fijn dat hij het goed doet! Van harte gefeliciteerd! Gaat het met jou ook weer beter? Zebra, fijn dat je je kindje weer meer voelt, ik hoop dat de echo morgen goed is. Het begint steeds echter te worden hé, nog een paar weken en onze baby ligt in onze armen... Fijn om te horen dat het goed gaat met de meeste van jullie! Hier alles ok, wel erg moe en mijn geheugen werkt niet altijd mee als ik het nodig heb. Volgende week de intake met kraamzorg. Kamertje vordert. We moeten nog wel veel spullen kopen. Ik kijk erg uit naar het verlof.
hier de intake trouwens al gehad van de kraamzorg, telefonisch was echt in 5 minuten klaar met t gesprek. paar vragen, nog wensen of opmerkingen. ok klaar. doei uhhhh okeee.. niet dat ik het erg vind want geen idee waar ik het allemaal over zou moeten hebben maar vond het zo onpersoonlijk en kort
Butterfly wat een mooi mannetje! Gefeliciteerd met jullie zoon!! Hier vandaag goeiecho gehad. Alles was prima met ons mannetje! Vandaag ook maar weer fysio geweest. Gaat echt totaal niet... weet dat sommige van jullie meer werken. Maar zelf die 3 uur per dag gaat niet meer... morgen maar even praten... moet nog 4 wkn. Maar wil wel ok mn verlof in en niet "kapot" moet ook nog een bevalling doen...
Alles weer goed bij de verloskundige! Was wel 2 kilo lichter....maar dat geeft niet want er zit al veel bij. Vandaag kreeg ik ook te horen of ik een rhesusprik moest, maar gelukkig niet. Nu lekker slapen!
Hier net terug van de groeiecho, kleintje is 1 dag gegroeid in 1 week tijd. Ipv bijna 32 weken zit ze nu qua groei op 29+1 maar placenta en doorbloeding is allemaal goed. dus hoe t komt?? volgende week nog een groeiecho en aan de hand daarvan eventueel plan van aanpak. voor nu is ze zeker te klein maar doet ze het goed binnenin, dus kan ze beter hier blijven zitten dan in de couveuse aldus de gyn. op naar volgende week
Wow wat spannend Zebra! En nu dus weer een week wachten... pff is niet leuk! Wel fijn dat er volgende week een plan van aanpak wordt gemaakt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Goedzo zwangels dat je geen rhesusprik hoeft! Wuppie ik hoop dat je er uit komt met je baas, het blijft toch lastig! Wie weet kun je nog wel minder belastend werk doen of is er een andere regeling mogelijk.
Hartlief jaa hahaa zo onhandig als je niks kan zien haha Mamske liefdotje jaaa ik zei ook tegen VL dat hij maar moest helpen als ik het niet kon maar die is bang dat hij me perongeluk snijd ofzo haaha kan niet eens zo snel met goeie mesjes Goed idee meijke juf van dat spiegeltje kaartje ziet er leuk uit! Ik zit hier met 5 proefdrukken! Boomm juf dacht ik dus ook aan waxen toch maar eens gaan proberen denk ik Zebra haha jaa ik doe het ook nu zo op de gok heb t idee dat ik hele gebieden oversla Jammer dat het gesprek al zo een gevoel gaf hoor het vaker dat de intake gesprekken zo kortaf gaan wel fijn dat het nu beter gaat