16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nou voor t eerst in mn leven wordt ik wakker om 11:00! En ik was zo moe kk dacht dat het 7:00 was ofzo even helemaal in de war nou ja had her blijkbaar nodig?...

Boefie succes vandaag!!

Hartlief hahaha nou hij heefr je gelijk maar ingewijd met die nieuwe dingetje

2. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Kwa versieringen hoeven wij gelukkig niks te regelen, dat doen de vrienden en het werk van vriendlief. Als het goed is.

Vandaag even opgezocht of ik recht heb op couveuse zorg maar dat heb ik helaas niet. Dus in het ziekenhuis de verpleegkundige meer de oren van de kop af vragen. Vind de operatie enzo nog niet zo heel spannend maar als we straks met z'n 3tjes thuis komen en dat we dan alles alleen moeten doen.

Droge huid heb ik geen last van, buik smeer ik zowieso elke dag al in met buikzalf van de etos of een mama olie van de kruidvat.

@ zebra: google kan je grote vriend zijn maar ook je ergste vijand. Ze hebben mij toen echt op het hart gedrukt om niet op google te gaan snuffelen. Want waarom zou je internet wel geloven en de woorden van je vertrouwde VK of artsen niet.
    (Ik heb ook stiekem wel op google gekeken hoor maar daar heb ik de meest verschrikkelijke dingen gelezen)

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kimmylynn wat fijn zo lang uitslapen!!
    Dat is hier al 2,5 jaar niet meer voorgekomen.
    uit slapen is hier dat 1 van ons uit bed gaat als dochter wakker is ( 7.00/7.30max ) en de ander om max.9.00 want dan staat er een meisje onderaan de trap te roepen dat je uit bed moet hahaha

4. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Whahahaha zebra heb je wel een mooie wekker haha

5. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Hebben jullie ook last van steken onderin? Alsof iemand soms met een breipen naar binnen prikt!?? :(:$ au au au!

6. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Alles was goed en ons meisje ligt lekker met haar hoofdje naar beneden (voor nu) groei was goed dus geen zorgen

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Muppet. Fijn dat alles goed was!

Mamske. Ik ben lui, ik laat de cakejes maken door een bakker haha.

Kimmlynn. Fijn dat babypark wel snel kan leveren. Voor welke wagen gaan jullie? En wat lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen.

Bedankt voor alle beterschapswensen. Inmiddels voel ik me weer wat beter en is de koorts wat afgezakt. Maar goed ook, want maandag vliegen we naar London om voor het eerst huizen te bekijken daar.

8. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @An, ja! Gisteravond had ik dat ineens! Heel irritant gevoel... Maar ik heb ergens gelezen dat het al van het indalen kan zijn. Bij de eerste zwangerschap schijnt dat al best vroeg te kunnen gebeuren...

Hebben jullie ook dat de baby echt in de weg gaat zitten nu? Gisteravond had ik op een gegeven moment gewoon buikpijn omdat ie zo op mijn darmen drukte. Ik moest echt (schaam schaam) op handen en knieën in de badkamer gaan zitten om een windje te kunnen laten. :)

9. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Fijn dat alles goed was muppet!

@ mamske: ik was gisteren en vanochtend gewoon misselijk van al dat bewegen in mijn buik... klinkt misschien raar, maar zo voelde het echt! Ik had echt zoiets van nu mag je wel weer gaan slapen hoor kleintje haha

@ An: ja dat heb ik ook! Gewoon tijdens de hond uitlaten of als ik op de bank zit of in bed lig... maakt niet uit waar en hoe dus!

8 weken geleden een Joolz Day Earth besteld bij baby&tiener in sliedrecht... gisteren gebeld en ze hebben het met spullen uit de winkel compleet gemaakt. Anders had het nog langer geduurd! 29 aug wordt alles afgeleverd! (na meer dan 3 maanden wachten)

10. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Hoi meiden

Boommm Fijn dat je aan het opknappen bent! Gaaf huizen gaan kijken in Londen weet je al wanneer je gaat verhuizen? Voor de bevalling nog?

kimmyLynn Whooh dat is pas uitslapen dat heb ik nog nooit gedaan :)
    Lekker hoor ben je uitgerust of juist niet?
    Fijn dat de wagen nu eerder geleverd kan worden.

An34 Ik denk dat je kindje aan het indalen is vaak gaat dat samen met steken aan de onderkant.. Is geen fijn gevoel!

Hartlief Wat een levertijd zit er op die wagen zeg pff. Zou wel goed kijken of er geen beschadigingen op je wagen zitten als er onderdelen uit de winkel komen.

Boeffie2011 Fijn dat alles er goed uit ziet en dat de kleine met zijn hoofdje naar beneden ligt.

Zebra Google kan je helemaal gek maken helaas... proberen niet teveel te lezen daar.

Zo ik zit heel even... Heel de ochtend in Monkey town geweest dochter heerlijk gespeeld. Daarna is ze met opa en oma mee naar huis gegaan en ben ik boodschappen gaan doen... Gelijk 3 pakken pampers ingeslagen.
    Zit nu eindelijk even sinds vanmorgen 08.00 heb het gehad haha.
    Zo nog de vaatwasser en het eten klaar zetten en na het eten op de bank en dan doe ik echt helemaal NIKS meer.

11. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mamske jaa ik merk echt dat hij nu groot wordt! Hahaha jaa ik heb dat met plassen moet rare fratsen uithalen voor mn blaas leeg kan

Liefdotje jaa heerlijk dat uitslapen maar kom nu thuis na een drukke dag en heb het gevoel dat ik weer kan slapen! Echt errg

Boeffie fijn dat alles goed zit!

Boomm jaa ben er echt blij mee
    Heb de Joolz geo mono besteld
    Net als ee day earth maar dan met een grote boodschappenmandje onder
    Screenshot_2014-08-21-17-27-19.jpg

12. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vandaag trouwens op kraamvisite geweest
    Mn vriendin die bevallen was met 36 weken
    Wat een kleine baby! Leek alsof je lucht vasthield
    Wel een schatje kreeg er kriebeltjes van geduld geduld haha

13. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Gelukkig dat die steken herkenbaar zijn...
    Nu alleen te hopen dat als het met indalen te maken heeft niet zijn billetjes gaan indalen! :$ haha! Want hij lag steeds in stuit!

14. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Oei An ik hoop ook dat die kleine dan goed ligt!

KimmyLynn ik zie indd dat die boodschappenmand een stuk groter is! Jaloers hahah

Nou Liefdotje wat een dag zeg! Ik ga het inderdaad goed controleren... Het ging om de parasol, boodschappentas en maxicosi adapters. Dus ik hoop dat alles nog netjes ingepakt is.

Bijgevoegde bestanden:

15. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hartlief ik zag hem echt per toeval maar toch vind jk het design van earth érg mooi! Alleen heb ik voorlopig weel een klap auto dus is een grote mand wat handiger voor mij haha

Trilde vanmorgen ook mn bed uit met het onweer!
    Ik woon ook op de bovenste etage blegh

16. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn, hier net ook onweer... Bah heb er maar een hekel aan! ;)

Ik zat ff te googlen naar een geboorteborden, maar ik heb maar besloten om een geboortekrans te gaan maken voor op de voordeur met de naam erin... Zulke leuke ideetjes op internet!! We wonen ook in een doodlopende straat dus om nu echt ooievaars etc erin te zetten is ook zo raar.. Haha! :p

Ik lees wel eens dat jullie de kleine voelen trappen tegen de ribben maar dagen ik niet echt... Hij trapt steeds aan de zijkant in mijn zij... Maar Miss heeft dat met stuit te maken? Geen idee hoor, Miss is ie ook wel weer omgedraaid!

Bijna al weer 32 weken! Ik wil wel 37 weken zijn nu! Alles staat klaar! En weet niet zo goed meer wat te doen..... ;)

Liefdotje, ook al pampers ingeslagen? Hihi ik ook! Vind pampers toch ook wel de beste hoor!

Mamske, raar he die steken! Dat doet soms zo zeer, dan schiet ik ineens rechtop! Ml schiet zich dood steeds.. Haha, laatst had ik t al s ochtends in bed... Hihi hij klaarwakker! En bij mij zit beeb soms ook giga in de weg... Bij wasgoed uit de wasmand halen, als er iets op de grond is gevallen, bij het aan doen van mijn schoenen, wasgoed in de wasmachine, dweilen, wc schoonmaken, nagels lakken,, hahahahaha, etc etc...

boommm, succes maandag in Londen. Mag je nog wel vliegen eigenlijk?

Tot laterzzzzzz, nu eerst zelfgemaakte appeltaart eten.. Haha de derde sinds gisteren... Jummmmmmie! :p

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ben t ook al zat hoor! Daarom mag ze van mij wel in stuit blijven liggen dan weet ik in ieder geval zeker dat ik in week 39 ga bevallen

18. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    An jaa ik kan er ook niet tegen onweer gelukkig was het snel weer voorbij
    Heerlijk! Zelfgemaakte appeltaart is zo lekker!

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Liefdotje. Nee, na de bevalling gelukkig. Waarschijnlijk begin januari! Vind het ontzettend spannend maar heb er ook heel veel zin in! Welke Monkey town ben je geweest? Ben laatst voor het eerst met N in Bussum geweest, was een groot succes!

Kimmylynn. Ooh mooie wagen! Die kun je later ook nog uitbreiden met een extra zitje toch? Is t kindje van je vriendin al uit het ziekenhuis?

An. Geboortekrans is ook leuk! Gaan ze trouwens een draaipoging doen als hij straks nog in stuit ligt? Je mag tot 36 weken vliegen. Heb erg getwijfeld, maar we gaan maandagochtend heen en dinsdag laat in de middag weer terug, dus we zijn echt maar heel kort weg en het is maar +/-35 min vliegen.

Begin me gelukkig steeds weer wat beter te voelen. Koorts is vandaag helemaal weg en alleen nog wat slapjes en hoofdpijn/verkouden. Nu dus lekker met een dekentje en kopje thee op de bank samen filmpje kijken. Baby schopt hier trouwens ook heel hard, heb ook echt het idee soms dat ik van binnen blauwe plekken krijg haha.

20. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Pff hier sinds vandaag ook steken in de onderbuik. Ook is sinds vandaag de hond hele tijd bij mij, overal waar ik ben of naar toe ga, gaat ze mee.

Maandag weer werken, gelukkig deze week maar 1,5 dag in totaal (3 middagen)

Deel Deze Pagina