Hoi hoi Hier afgelopen dagen wat drukjes gehad. Tijd dringt nu en moet npg zoveel doen. Alleen werkt mn lichaam niet echt mee.. Ben veel moe en heb last van mn bekken. Moet nog 2 slaapkamers op orde maken voor de kids..wat n klus Verder moet ik nog alle kleertjes en de kinderwagen wassen! En nog wat aankoopjes doen qua babykleding en wat spullen voor mezelf. Afgelopen week naar de gyn gweest en groeiecho gehad. Kleine doet t goed en is prima op schema ondanks de suikers. Wordt wel vanaf de 38e week ingeleid. Maar dat vind ik eerlijk gezegd wel fijn. Heb t nu wel gehad met de bi en suiker.. Maar voor nu nog even 6 weken doorbijten!
Boomm dank je! klopt je kan hem idd uitbreiden en de baby van mn vriendin is thuis mijn moeder is nog de laatste dagen wezen kramen En een super kleine baby Ik moest ineens aan Jullie denken Las vaak iets over steken voel het hier ook schrok er best van Meer linkerkant meneertje ligt daar ook wild te doen
Moesch wat spannend dat je dat al weet wanneer de kleine gaat komen! Lijkt me erg spannend! Dus je hebt t nog druk? Gelukkig hierballes klaar. Maar aan de andere kant verveel ik me nu ook wel weer... Boommm, tot 36 weken vliegen valt dan idd wel mee. En het is idd maar een heel klein stukje! Dus je gaat naar Londen verhuizen? Wat ontzettend spannend zeg! En draaipoging weet ik niet of ik dat wel wil. Als hij in stuit blijft ga ik misschien moxatherapie nog proberen en anders keizersnede. Ik hoor zulke nare dingen over die draaipogingen. Volgende week maandag weer naar de verloskundige. Ik zal het wel horen van haar denk ik. Ik hoop stiekem dat hij gedraaid is! Die steken zijn hier ineens weer weg! En ik dacht iets hards onderin te voelen toen ik die steken voelde. Maar nu niks meer. Heb het idee dat ie nu overdwars ligt! hihi de boef! Ml is aan het werk vandaag en de meiden zijn bij hun vader... Ik vind het maar stil in huis...... Ben blij als die kleine er straks is! Gezellig!
ik weet niet wat ik heb, maar ik stond net voor de kledingkast van baby en heb er zo 4 setjes uitgepakt die ik gewoon niet meer leuk vind hormonen... dus nu maar weer op zoek voor andere dingen hier zoveel last van BI dit weekend, kan eigenlijk niks doen
Zebra wat vervelend die bi zullen de laatste loodjes wel zijn *zucht* Ik heb een rode plek in mijn rechterzijde Hij is niet normaal heel de nacht op 1 plek bezig geweest Zo bizar hij is ook een stuk groter dus ik kan hem nie meer verschuiven
Ann34 hier ligt de kleine ook in stuit. Zie een draaipoging ook niet zitten. Maar de kleune had nog tijd om te draaien volgens de gyn! Kimmylyn rode plek van de baby? Schopt je mannetje zo hard hihi
voor de stuitliggers , is er bij jullie al iets besproken van met hoeveel weken ze eventueel willen draaien/keizersnede inplannen ? Ik zat te denken, volgens mij hebben wij de vorige keer met 35 weken een afspraak kunnen maken voor de keizersnede.
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen Afspraken: 25 augustus : Hartlief vk 26 augustus : Mamske gyn 28 augustus : Meijke groeiecho / Zwangels groeiecho / 0Zebra0 groeiecho+gyn 01 september : zwangels vk 03 september : Worteltje13 vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho 10 september : Muppet86 Radboud gesprekken
Volgens mij maken ze meestal rond 35 weken de afspraak als je een geplande keizersnede krijgt. Ik heb ook met 35 weken een afspraak bij de gynacoloog om mijn keizersnede in te plannen. Heb er al 2 gehad dus mag helaas niet meer vaginaal bevallen....
Moesch jaaa heel gek en op een geven momentnbleef hij met een been ofzo... Op 1 pkek heen en weer gaan in mn zij je zag het gebeuren zo vaag maar best pijnlijk Ik ben net wakker heb vanmiddag mm slaap ingehaald nou heb ik vannacht vast een probleem haha
Zebra, de verloskundige zei dat de vorige keer dat ze tot 34 a 35 weken afwachten, en dan gaan ze me doorverwijzen volgens mij... En met ziekenhuis ga ik dan in overleg. Ze vertelde erbij dat je zelf ook wel heel veel inspraak hebt over wat je wilt. Of je evt draaipoging wilt. Wanneer je dat niet wilt is stuitbevalling mogelijk maar moet t kindje niet te groot zijn en op een bepaalde manier liggen. Dwarsligging wordt geen vaginale bevalling. Maar ik denk dat ik kies voor een keizersnede! Draaipoging lijkt me echt zo naar. Als beeb volgende week nog in stuit ligt ga ik moxatherapie proberen. Je weet maar nooit! Kimmylynn, schopt hij zo hard? Heb met je te doen maar moet er stiekem ook wel beetje om lachen eigenlijk....
Kimmylynn, ik heb vanmiddag slaap ingehaald. Twee uur lang! hoop ook maar dat ik nu vannacht nog slaap. Haha en jij zal t vast ook lastig krijgen.
Ik ga dan ook voor een keizersnede. Draaipoging doen wij niet ivm helaas geen positieve ervaringen uit de kennissen kring. En stuitbevalling zie ik zelf niet zitten.
De gyn zei tegen mij dat 96% van de baby's voor 36/37 weken nog draait, dus statistisch gezien komt het hier vast voor een paar van ons cluppie nog goed !
An hahaa erg heh ik zit nu klaarwakker op de bank ook heel mijn ritme omgegooid gelukkig is meneeer tot toe rustig hahah Draaien hoorde ook van mijn mams en Verloskundige dat babies nog een tijdje kunnen draaien hoop dat deze drukte maker ondersteboven blijft liggen Ik heb op de 1 of andere manier het gevoel dat ik mijn uitreken datum voorbij ga omdat mijn zwangerschap tot nu toe vlekkeloos gaat geen pijnen (op de kungfu trapjes na) als ik het vergelijk met de vele zwangeren om me heen bevielen de meiden met zware zwangerschappen eerder en de andere later of toeval haha
@kimmylynn, jeetje inderdaad niet normaal dat je daar een rode plek van krijgt. Wel een beetje opvoeden he, hij kan toch niet zomaar zijn moeder mishandelen. Ik merk nu ook duidelijk dat kindje met de beentjes omhoog ligt. Moet soms in ene ook helemaal kaarsrecht zitten, om het kind een beetje de ruimte geven en niet zelf tegen mijn ribben aangeschopt te worden. @draaipoging, hopelijk draaien jullie kindjes nog. Mijn zus heeft destijds ook draaipoging gedaan. En heeft bij haar toen niks uitgehaald, behalve dat het zeer deed. Uiteindelijk heeft zinnen stuitbevalling gehad. @an, lekker toch soms? Je had het blijkbaar nodig. Helaas heb je er wel vaak last van als je dan in de nacht moet slapen. @hier, weer eens wakker omdat mijn neus aan de ene kant vol zit en de andere kant fluitje in mijn neus, werd er gek van. Als ik rechtop zit gaat het vaak loszitten na een uur, dus zit ik weer ff beneden nu. Heb sinds zaterdag trouwens ook best wat laet van stramme handen. Tintelen ook vaak als ik net wakker wordt en die stijfheid wordt gedurende de dag wel minder, maar gaat niet helemaal weg. Als ik goed drink heb ik er wel eerder minder last van. Goed opletten dus komende tijd. Ik ga weer proberen te slapen..
Hartlief succes vandaag bij de afspraak. draaien - hier zeiden ze dat het zeker nog kon maar omdat ik al wat weinig vruchtwater heb, en het kindje niet bewegelijk is + de eerste ook in stuit is blijven liggen er wel iets meer kans is dat deze ook zo blijft liggen. maar hij kon ook weer niet zeggen dat het 50/50 was. dus we gaan het meemaken!
Juf dat herken ik idd dat rechtop zitten en het kwam idd ook gelijk in me op dat ik dit mannetje strenger moet aanpakken als hij er is hahaha Vandaag de groei echo benieuwd wat hij uitspook Vannacht weer uit mn slaap gehaald! Mn maagzuur kwam omhoog zo mn luchtpijp in op de 1 of andere vreemde manier echt hoestend wakker brandende keel/luchtpijp naar de wc het was weeer een hele belevenis mensen Om 12 uur de groei echo ik kan al niet wachten