16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    An ja ze komt van de kraamzorg langs. Maar heb wel begrepen dat ze dit doen bij een eerste kindje en bij een tweede kindje dit al niet meer doen. Zal wel verschillend zijn.....
    Geen idee van in ieder geval.

Hier nu slapen, ben kapot! Kan morgen lekker uitslapen.

2. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    An hahaha moest gelijk aan je verhaal denken we kunnen de hormonen nog beschuldigen :p

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    liefdotje, wel fijn dat je de kleine zo goed voelt trappen! ik ben ook echt benieuwd of ons kindje nog wil draaien.

Booommm, wat leuk een huis gevonden!! super

Mamske, leuk vooruitzicht het shoppen! en dan aan de slag met het kamertje

Tikske, spannend dat je de datum nu al weet! 7 oktober klinkt dan ineens niet meer zover weg!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Bevallingslijst:
    14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje
    17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥
    jongen
    18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje

21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing
    25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen
    27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen
    28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen
    29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing

Bevallen:
    10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen

Afspraken:
    28 augustus : Meijke groeiecho / Zwangels groeiecho / 0Zebra0 groeiecho+gyn
    29 augustus : liefdotje vk
    01 september : zwangels vk
    03 september : Worteltje13 vk
    04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho
    08 september : Liefdotje groeiecho / vlindertje126 groeiecho / Hartlief vk
    10 september : Muppet86 Radboud
    22 september : Hartlief vk

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zebra, gaat het bij jou wat beter? Niet meer om de dag CTG?

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb zin in de groeiecho, nog twee nachtjes :D.

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi meiden, de geboortezegels gaan per 50, maar ik heb er geen 100 nodig. Nog meer meiden die dan teveel hebben? Of kun je ze als gewone postzegel gebruiken daarna en maakt het dus niet uit?

Boomm fijn dat je een huis hebt!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb nu 2x per week maar blijft hetzelfde.
    De dagen dat ik geen ctg heb en haar niet voel moet ik bellen maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet altijd doe. Op wel ctg dagen voel ik haar ook niet altijd dus dan zou ik elke dag naar het ziekenhuis kunnen gaan en het is gewoon erg lastig om elke dag oppas te regelen.
    Dochter is echt te klein om mee te kunnen. Ze kan niet 3 kwartier alleen bezig zijn

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik had er nog 8 nodig dus hier bij gevraagd een oproep geplaatst dus nu heb ik ze.
    bij aangeboden staan er ook regelmatig.
    Betaal je gewoon per zegel.
    Ik vond het zonde om er 100 te kopen

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gelijk een oproepje geplaatst, goed idee!

Zebra, ja dat is lastig dan. Nu donderdag weer? Ben je er wel wat geruster op?

11. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Zebra lastig ik zou ook niet elke dag oppas hebben. Wanneer heb je weer een groeiecho? Kun je nog wel een beetje genieten?
    Ja is ook erg fijn dat ik de kleine zo voel... was het bij jou ook maar zo vind zo vervelend voor je

meijke is het je eerste groeiecho of de 2de? Wij moeten 8 september volgens mij ook weer ben zeer benieuwd.
    Lukt het werken nog? Is jullie dochter ook zo bezig met de baby onze dochter wel.

hier komen ze ook langs van de kraamzorg... wil mijn zorgverzekering die doen het bij alle zwangerschappen.
    Ze zou over 2 weken weer bellen voor een afspraak.

morgen komt mijn nieuwe fiets heb er echt zin in! En zo ga ik even shoppen met dochter en mijn zusje moet echt winterkleding hebben voor onze dochter.
    vanmiddag komt de kapper weer lekker knippen en donkere en lichte plukjes verven.

12. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    Op mijn werk zijn ze heel collegiaal. Ze hebben me zelfs zover moeten krijgen dat ik zou stoppen. Blij zijn ze er niet mee, maar baby en mijn belang gaan voor.

Sinds een week of wat ook een waakkat. Wil alleen maar bij mw liggen en het liefst op mijn buik.

Zijn jullie al helemaal uit de naam? Ik weet dat ik de naam errug leuk vind maar toch twijfel. Ben ook wel een erg besluiteloos type, en dat voor een stier.

13. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb besloten dat ik tot aan mijn verlof (19-09) een dag per week minder ga werken. Heb nog genoeg dagen staan en ik trek het kwa rug/bekken gewoon niet meer.....
    Gelukkig is mijn supervisor een toffe vent dus deed niet moeilijk

Mijn schoonouders zijn weer terug van vakantie en zaten meteen bij zoontje te vissen naar de naam van zijn zusje!! Hij weet het wel maar kan het niet onthouden/noemen (zegt sem ipv fem) dus hij zei niks...toen zei schoonmoeder ooohhhh maar we hebben woensdag de hele dag om te ontfrutselen :( Ze is er heilig van onvertuigd dat ze juultje gaat heten maar dat is dus niet zo ;)

14. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Bedankt voor de reacties, ik ga vanmiddag even afwachten.Overweeg om halve dagen te gaan werken en als het team dat overdreven vindt moeten ze dat maar doen.

Gaan jullie ook een isofix kopen? Voor in de auto,waar je de maxi cosi zo in kunt klikken. Een vriendin van mij heeft het ook en het is echt makkelijk,je hebt ze ook in de familyfix, dan kan er na de maxi cosi ook een autostoel op. Die laatste kost echter 169 euro.. Maar dan heb je wel wat haha.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja donderdag weer een groeiecho, weet echt niet wat ik moet denken.
    heb toch wel wat de zenuwen als ze nog steeds qua groei in week 29 zit wat ze dan gaan doen, bevalling opwekken of eerst nog opnemen en complete bedrust.
    dan zou ze 4 weken achter liggen op groei dat is toch wel erg veel. dus hoop dat ze in ieder geval iets gegroeid is!!

Liefdotje, hier vorige week ook winterkleding voor dochter gekocht. ze kan weer vooruit!

Isofix - kan hier helaas niet in de auto
    daar moet je dus ook goed op letten. want hij wilde het bij de 1e aanschaffen stonden al in de winkel toen ze vroegen wat voor auto heb je, zijn meegelopen om te kijken maar kon er dus niet in
    ( weet nu even niet meer wat de reden was.. ) terwijl we toch een 5 deurs hebben dus ik had gedacht dat t zou kunnen

Naam - staat hier al een tijdje vast. Vind de naam ook steeds leuker worden als ik het een keer hardop zeg.
    dochter weet het niet want dan weet binnen een dag iedereen het :p

16. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Wij hebben ook geen isofix, kan ook niet bij ons in de auto. Er moeten dan haakjes of zo'n klik ding in zitten waar je de isofix op kan bevestigen. Bij sommige nieuwe auto's word dat er bij ingemonteerd. Wij hebben een 5 deurs en moet zeggen dat de maxi cosi erin zetten en vastmaken eigenlijk wel gemakkelijk gaat bij ons.

Heb vandaag een gigantische baaldag. Vannacht maar 2 uurtjes geslapen, last van brandend maagzuur, keelpijn, neus zit verstopt. En maakt niet uit hoe ik lig die kleine probeert volgens mij een gat in mijn buik te trappen. En ik kan werkelijk overal om janken vandaag.

Oh en daarbij voel ik mij heel erg zielig!

Trouwens een vraagje aan de dames die in verwachting zijn van de eerste:
    Leven jullie echt op een roze wolk?
    Ik niet echt namelijk, begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig om zwanger te zijn en geniet er ook wel van. Maar ik heb ook dagen dat ik denk: is dit het? Wat is hier zo mooi. De pijnen en klachten die erbij komen.
    Komt denk ik ook dat andere mensen alleen maar de leuke dingen vertellen en het zo een beetje romantiseren. En daarbij vind ik het nog heel onrealistisch dat ik straks een baby van mij zelf in mijn handen heb. Denk nog steeds dat het 1 grote droom is, totdat ik weer een karate trap krijg.

En nu ga ik snel een choco tosti met banaan maken.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    muppet, herkenbaar die dagen! en roze wolk... nee helemaal niet maar bij de eerste ook niet gehad ook. leuk zwanger zijn... omdat het moet om een kindje te kunnen baren maar ik vind er niks aan! mag van mij ook 2 maanden duren ipv 9 :p

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Een chocotosti met banaan, jammie, dat klinkt lekker! Maak je dat met hazelnoot pasta?

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik ben ook niet zo rozewolkerig...

20. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Ik herken het muppet. Ik geniet er wel van en kan me bijna niet voorstellen dat het nu eindelijk zo ver is. Maar ik heb nog steeds dat ik bang ben om het weer kwijt te raken, denk dat ik het pas echt kan geloven als het er is.

Deel Deze Pagina