Laatste tijd zin in zwemmen Net nog gauw een bikini wezen halen bij Hema 2 maten groter dan normaal haha was even wennen
Kimmylynn, ziet er goed uit! Ik heb ook zo'n zin in zwemmen, alleen staan bikini's mij echt niet dus moet daar iets creatiefs op gaan verzinnen omdat ik vanwege grote cups normaal al niet in de meeste badpakken/tankini's niet pas. Akelig om in de nacht zoveel pijn te hebben zeg! Meijke alweer beter met de pijn bij je litteken? Ben benieuwd wat ze ervan zegt. Zebra ik ben er nog niet uit en weet ook niet of het kan met medicijnen die ik heb. Ik haal dus in ieder geval iets in huis en denk er zelf over om eerst de hypoalergene voeding te halen die ze ook in ziekenhuis gebruiken. Verder heb ik begrepen dat voor babyflessenvoeding in NL zoveel voorschriften zijn over minimale én maximale hoeveelheden vitamines etc. dat het wat betreft voedingswaarde niet zoveel uitmaakt. En succes alvast morgen, misschien heb je het al gezegd maar hoe laat moet je? Bedankt voor jullie medeleven. Ja prikken is wel veel, heb zo'n glucosemeter voor thuisgebruik dus dat scheelt, ik moet nu alleen bij elke maaltijd nadenken en dan telkens na een uur prikken. Heb nu ook elke week wel een afspraak voor iets met de zwangerschapsdiabetes. Maar goed, er zijn ergere dingen en het went vast. Belangrijkste is dat het onder controle komt en meisje er geen last van heeft. Wij moeten nog veel doen, kleertjes heb ik wel, hydrofiel doeken, de meubeltjes deels uitgezocht wat en in elkaar, kamertje bijna helemaal geverfd, maar verder moet alles eigenlijk nog we moeten echt aan de slag. Geboortekaartje ben ik ook nog niet helemaal uit maar ik denk dat het deze wordt of dat ik toch mijn moeder vraag om iets te tekenen (zij is kunstenaar). Geboortekaartje baby op schommel
Leuke bikini KimmyLynn! Ik had er eentje gekocht na de eerste weken zwangerschap, na de eerste groeispurt van mijn borsten zeg maar. Inmiddels vallen ze er bijna uit... An ik heb inderdaad ook gelezen dat steken van het indalen kunnen zijn. Meijke, geen ervaring mee, maar ik zou het zeker aangeven. Het is allemaal redelijk veilig, maar er is natuurlijk altijd een risico dat het met je groeiende buik toch niet zo lekker loopt. Ijsbeer, dat zijn een hoop prikken!! Sterkte ermee :S Roze wolk - Ja, maar wel pas na week 15 ofzo. De eerste weken voelde ik me écht schuldig omdat ik die roze wolk niet had. Ik had heel mijn leven al uitgekeken naar het kinderen krijgen en nu had ik er eindelijk eentje in mijn buik en genoot ik er niet van. Ik heb huilend met mijn moeder aan de telefoon gehangen, ik voelde me er zo slecht over! De eerste echo, waar je alleen een wit vlek op het scherm ziet waarvan ze beweren dat het een kindje is - deed me niet zoveel. De eerste keer hartje luisteren net zo min. Ik vind het nog steeds hard klinken, maar het is nu eenmaal de waarheid. En die misselijkheid de hele dag, ik werd er zo moe van! Nadat ik de kleine voor het eerst had voelen schoppen en écht gezien had op de 3D echo sloeg dat helemaal om. Nu heb ik wel die roze wolk. Zelfs als ik 's nachts wakker wordt van de pijn in mijn heupen of omdat ik voor de vierde keer moet plassen heb ik vaak even een genietmomentje ('Nog 8 weekjes en een dag!!'). Maar ik heb inmiddels wel mijn beeld bijgesteld van het zwanger zijn... een roze wolk hoort er niet altijd bij!
Kimmylynn, mooie bikini! En mooie buik! Hebben jullie ook wel eens last van je buik rondom je navel? Ik heb soms gevoel dat t open scheurt! Echt heel naar gevoel steeds!
Niet zo erg als jij beschrijft, maar wel een erg gespannen gevoel als ze daar met haar rug/bips heengedraaid is of als ik een harde buik heb. Navel staat nu strak wat naar de zijkanten toe. Daar in de buurt is ook de enige plek waar ik een nieuwe striem heb gekregen tot nu toe.
Hoihoi hier geen last van het litteken van mijn keizersnede. Maar de vorige zwangerschap (na mijn eerste KS)wel litteken pijn...stekend en een trekkend gevoel. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maar, lijkt me wel logisch als het littekenweefsel begint op te rekken. Ik zou het melden bij je volgende controle!
Ijsbeer. Misschien heeft hij zijn dikke billen wel bij mijn navel liggen.. maar volgens mij is t nog steeds zijn hoofd! Liefdotje, zwangerschapsdementie? Zebra, succes morgen! Ben benieuwd hoe ze het doet morgen! En of jullie beeb al gedraaid is!
Ik snap het is ook zeer spannend je weet ook niet wat er gaat komen. Het is allemaal zo onzeker! Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. Gaat je man/vriend mee morgen?
Ik slaap ook al 2 nachten slecht, ook idd van die pijnlijke steken in het schaambot. En dan ben ik heen en weer aan het rollen, omdat ik niet te lang op 1 zij kan liggen. Maar dat doet ook gigantisch veel pijn. Als ik dit zo lees moet ik nog best veel regelen :-o hoe weten jullie wat jullie allemaal mee moeten nemen? 27 september hebben VL en ik ern zwangerschapshoot. Voor hem is het nog een verrassing. Vandaag een heel leuk jasje gekocht voor de kleine.
Succes morgen Zebra, ik hoop echt dat ze mooi gegroeid is enzo. Logisch dat je er niet lekker van in je vel zit, blijven ademen. Gaat er iemand met je mee? Muppet, ik ga maar een beetje op lijstjes van kraamzorg af die online staan en wat ik elders lees. Morgen ga ik met moeder en zusje de stad in, wordt vast gezellig, ik hoop dat ik het een beetje volhoud .
Zebra succes morgen. Hopelijk is se kleine goed gegroeid. Ijsbeer jij ook zwangerschapsdiabetes.. Vervelrnd he dat geprik. Hier kreeg ik t ondanks dieet toch niet onder controle en dus aan de insuline helaas. Hoe gaat t met je dieet?
Hoi Moes, ja jij hebt al langer die pech hé, en ook nog insuline spuiten, klinkt akelig. Hoe gaat dat nu is het onder controle? En het dieet, is dat anders met insuline spuiten? Groeit het kindje goed? Bij mij gaat dieet tot nu toe wel ok. Ik eet zoveel mogelijk volkoren. Fout snoepen tussendoor enzo doe ik niet meer behalve dingen als suikervrije chocola (céréal pur of Atkins reepje zijn wel ok), boterham, een appel of nootjes. Vandaag pas echt begonnen met meten (gister instructie gehad van diabetesverpleegkundige). Het is denk ik even uitzoeken hoe ik op wat reageer. Ontbijt was een tiende te hoog na een uur, maar de andere maaltijden ok dus ik hoop echt dat ik het met dieet ga redden. Ik moet een eetdagboek bijhouden en volgende week naar diëtiste dus die zal nog wel meer tips geven.
Ijsbeer, is het dan niet zo dat je ineens gaat afvallen? Of valt dat mee? Zebra, logisch hoor dat je gespannen bent! Hoop dat je een beetje kunt slapen! We denken aan je!
Dank je ijsbeer Mamske en an Mijn borsten zijn nog niet erg groter geworden maar ik zou get niet heel erg vinden ghehe Succes morgen zebra! Muppet vervelend heh die steken ik heb ze nu ook weer bij mij gebeurt alles ook steeds in de avond Shoot vandaag een hele leuke shoot gedaan op het strand heerlijk weer ook bij de zee kan niet wachten op de foto's
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen Afspraken: 28 augustus : Meijke groeiecho / Zwangels groeiecho / 0Zebra0 groeiecho+gyn 29 augustus : liefdotje vk 01 september : zwangels vk 03 september : Worteltje13 vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho / vlindertje126 groeiecho / Hartlief vk 10 september : Muppet86 Radboud 22 september : Hartlief vk