Zebra succes vandaag!!! Ik ga trouwens friso/hero baby geven van flesvoeding. Bij dochter ook gedaan..beviel goed
@zebra Zwangels en Meijke veel succes vandaag!! @voeding Bij zoontje hadden was ik begonnen met borstvoeding (die helaas verpest is door het zh) daarna Nutrilon, toen Omneo, daarna Pepti en dat werkte redelijk goed..... in het zh bleek hij door de dubbelblindtest koemelkallergie te hebben (wat ik dus al dacht en daarom ook met de pepti was begonnen) en dat de pepti nog niet voldoende werkte dus moesten we over op Nutramigen. Met ons meisje gaan we weer voor borstvoeding en anders is het toch even zoeken denk ik naar wat we moeten doen....zal het eens met de VK/kraamzorg overleggen of ze misschien daarin tips hebben
Heel veel suc6 meiden vandaag bij de groeiecho's controles... Hier weer eerst borstvoeding net als met dochter daarna gewoon weer kruidvat standaard voeding melkpoeder moet aan zoveel regels voldoen dat er geen slechte voeding is in nederland en het scheelt heel veel geld. Ik ga even het huishouden doen en straks naar mijn zusje toe vandaag worden een deel van de meubels gebracht ben erg benieuwd we blijven daar lekker eten ideaal.
ik neig nu ook om hero baby standaard te kopen, maar misschien ook de dieetvoeding ( voor krampjes en spugen, aangezien dochter dit beide had. ) maar aan de andere kant, stel zou dat deze voeding niet goed aanslaat kan ik niet makkelijk overstappen op wat anders en bij standaard kan ik nog richting de dieetvoeding geen idee trouwens waarom het dieetvoeding heet, volgens mij vanwege de toevoeging van jhbp want echt ''dieet'' is het niet
Meijke, zwangels, zebra succes today!! Happy happy joy joy! Net gehoord dat ik de woning krijg waar ik al een jaar op aan het gieren ben na een lange strijd net andere geïnteresseerden heb ik toch gewonnen ghehee heb nu zin om te shoppen voor de nieuwe woning pas 9 sept de sleutels
Gefeliciteerd kimmylynn!! Super nieuws dus! Zebra, Meijke, hoe was het? Pfff ik wilde ff slapen maar heb tig bouwvakkers om mijn huis.... Zijn met voegen aan t slijpen.... En schilders aan t schuren aan de andere kant... :x gezellig! Not! Nu zo visite van oud collega, dacht nog ff uurtje te kunnen slapen voordat ze kwam... En nu moe! Heb zoooooooooo slecht geslapen vannacht. Ml maakte me wakker omdat ik zo hard schreeuwde! Ik werd in mijn droom vermoord door iemand! Mijn keel werd dichtgeknepen! Zo eng! Ik werd hyperventilerend en huilend wakker!! Later kon ik er wel om lachen maar ik dacht echt dat ik doodging!!
Een ieniemienie, 1670 gram bij 32 weken! Bij de 12 en 20 weken echo was ze ook geen reus, dus op zich geen punt. Wel over 2 1/2 week nog een keer kijken, aangezien ze licht naar beneden afboog qua curve. Maar doorbloeding navelstreng (dat zegt wat over zuurstoftoevoer en voeding voor baby) zag er goed uit, dus dat is mooi. 15 sept controle gyn
Dank je an jaa 9 september lijkt nu zo ver! Wat een bizare nacht heb je ook gehad! Gelukkig kon je later lachen erg heh die dromen die zo realistisch lijken Goed nieuws zwangels en meijke!
Fijn dat alles ok is Meijke en Zwangels! Ik heb zaterdag de groeiecho. Zebra, hoe is het geweest? Moest je niet om 11u? Gefeliciteerd Kimmylynn. An, dat lijkt me wel een heel nare droom! Bij mij blijven zo'n dromen altijd nog een halve dag hangen in mijn hoofd. Gelukkig dat jij er om kan lachen dus!
Ik begin met borstvoeding en daarna nog geen idee. Heb wel een pak van Nutrilon gekregen van mijn schoonzus. Die had er 1 over. @liefdotje, krijg je alle meubels van de babykamer in 1 keer? Wordt het dan ook in elkaar gezet of moet je dat zelf doen? @zebra, ben heel erg benieuwd hoe het gaat met je kleintje.. Je houdt ons wel in spanning. @kimmylyn, gefeliciteerd met de nieuwe woning! Nog maar 2 weken en dan is het al 9 september. Moet er veel geklust worden? @an, lekker he die enge dromen. Ik kijk in de avond ook geen 'enge' series meer, zelfs over CSI droom ik slecht! Klinkt dus heel herkenbaar. @zwangels, wat fijn dat alles goed was. Is dit nu voor jou de laatste groeiecho? @meijke, fijn dat het goed gegaan is. Wel een mini inderdaad, maar komt vast vanzelf goed.
Mooie echo foto meijke Juf dank je niet echt standaard muren en vloer in Doen en dan de boel verhuizen
Even een update ; kindje zit nu qua groei op 30 weken en is ongeveer 1600gram. dus ze loopt 3 weken achter op groei. verder alles nog goed. vruchtwater blijft minimaal maar placenta en navelstreng zien er allemaal goed uit en lijkt goed zn werk te doen. 9 september opnieuw groeiecho+vwmeting+flowmeting en aansluitend gesprek met de gyn over eventuele geplande keizersnede ( mocht ze dan nog in stuit liggen )
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen Afspraken: 29 augustus : liefdotje vk 01 september : zwangels vk 03 september : Worteltje13 vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho / vlindertje126 groeiecho / Hartlief vk 09 september : 0Zebra0 groeiecho+gyn / Zwangels vk 10 september : Muppet86 Radboud 15 september : Meijke gyn 22 september : Hartlief vk 23 september : Zwangels vk
Nee volgens mij niet, heb twee nieuwe afspraken gepland bij de verloskundige. En volgens mij gaat ze dan weer een echo maken. Voor de lijst: 9 september verloskundige en 23 september verloskundige
Mooie groei tov de vorige keer dus! Hopelijk volgende keer weer een week erbij voor je Zebra. Hier dus 1670 bij 32 weken. Krijgen we allebei kleine meisjes .