Hier gaat het ook niet goed helaas... Steeds meer buikpijn en nog steeds wat bloedverlies... Vanochtend test gedaan met urine voor blaasontsteking. Geen blaasontsteking maar wel bloed sporen in mijn urine.. Moet straks VK bellen. Wrsch teken van miskraam...
Jeetje, jij ook heel veel sterkte An. Hoop dat we je toch nog terugzien. En Zarav, wat erg dat je er zelfs tegenop ziet om het aan je eigen ouders te vertellen. Mijn moeder reageert waarschijnlijk ook niet heel enthousiast, maar zo is ze nu eenmaal. Ze heeft altijd even tijd nodig om het door te laten dringen en is daarna wel superblij. Maar ik vind 22 maanden niet eens zo heel kort op elkaar hoor. Heb trouwens zelf niet zo heel veel klachten. Af en toe een vlaag misselijkheid, of een steekje in mijn onderbuik. Wel snel moe en een conditie van niets, maar gelukkig niets ernstigs.
An, jammer! Hopelijk komt alles toch nog in orde! Heel veel sterkte. Popol en An, Ik heb een vriendin die bijna vier maanden lang regelmatig wat bloedverlies heeft gehad. Haar zoontje is nu drie maanden oud. Probeer toch positief te denken tot je zekerheid hebt. Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...
Ik ben momenteel gek op waterijsjes. Zo van die synthetisch gekleurde dingen vol suiker. Heel erg ongezond in vergelijking met kipfilet en soep jammergenoeg...Ik werd gisteren nogal vreemd bekeken toen ik op een bankje in regen en wind vol enthousiasme een ijsje zat te eten Kan komen door het stoppen met roken ook natuurlijk.
An en Popol Heel veel sterkte en ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goedkomt. Je leest inderdaad wel meer over bloedverlies terwijl de zwangerschap gewoon doorgaat... ik hoop dat jullie bij die groep horen!
Hier trouwens continue trek in Cheetos chips. Normaal ben ik echt geen chips-eter, ik denk dat ik eens in de drie maanden met ml mee eet. Nu in anderhalve week 3x Cheetos gegeten De symptomen zijn bij mij een stuk minder, ik ben totaal niet meer misselijk. Wel nog moe, constant honger en krampjes in mijn buik. Mijn borsten voel ik al van begin af aan nauwelijks.
Ik heb tot nu toe nog geen gekke trek gehad. Kan ik me van de vorige keren trouwens ook niet echt herinneren, hoewel ik toen wel meer zin had in vet en suiker.
Ik zit hier nu trouwens op mijn werk (te internetten, heel fout, ik weet het) met mijn broek open geknoopt. Werd gek van die broekrand! Vanavond maar eens mijn zwangerschapsbroeken erbij zoeken.
Ik ga dit weekend bh's en broeken shoppen. Mijn bh's zitten voor geen meter, de boel is super gevoelig en minstens 1 cup groter. Mijn man vindt het prachtig . En broeken ook niet meer zo fijn. Ik vind tomatensap ineens lekker, haha.
Hahaha inderdaad zeg, dat is ook het voornaamste waar mijn man op dit moment mee bezig is: borsten, borsten, borsten! Het hele idee dat ik zwanger ben en dat we een kindje krijgen dat wil alleen nog niet zo bezinken bij hem. Gisteren heb ik hem een boekje cadeau gegeven "My boys can swim!", de mannelijke benadering van de zwangerschap zeg maar... ik hoop dat het daarmee wat meer gaat leven voor hem. Hebben jullie dat ook? Dat je er zelf al veeeel meer mee bezig bent dan je man/vriend?
Lieve popol en An... heel veel sterkte gewenst en hopelijk lopen jullie over 30 weken met een blakend gezond kindje in je armen!!!
Ik liep vandaag door de winkel met vriendlief en ik kreeg me toch ineens krampen... Vorige week heb ik die heel veel gehad en nu af en toe... Maar ze zijn wel pittig... In het begin was ik ook bang maar ik heb er geen bloedverlies bij en volgens de vk kan dat dus. Wel voel ik mijn buik de hele tijd pruttelen en ben erg moe... Maar verder heb ik geen klagen!!!