Ik heb mijn eerste afspraak op 12 maart. Dan ben ik rond de 8 weken. Is wel een pretecho ergens anders want de vk weigerde om dan een echo te maken. Succes an!!!!
Ik heb het nog even rond gevraagd hier over die erytrocyten in het bloed en iederee zegt het zelfde Elk mens of wezen heeft erytrocyten in het bloed Als je dat niet hebt heb je een groot probleem Dus niemand kan echt de link leggen tussen dat en een miskraam hoop dat hij t mis heeft hoor en dat er niks aan de hand is
Kimmylynn! Toppertje! Thanks voor het navragen! Wat een raar antwoord krijg ik dan van de assistente hĆØ? Nou het geeft weer hoop! Dankjewel!:
++ cellen noemde ze ook nog. De rode bloedcellen had ze gevonden. En ik moest doorgeven van de erytrocyten van de assistente. Dat kon te maken hebben met miskraam... Maar VK vond t ook beetje raar want die zei dat elke zwangere vrouw dit had! Nou ik wacht gewoon maar weer af!
Klopt dat wou ik ook net zeggen Erytrocyten zijn rode bloedcellen Die verschonen je bloed en vervoereb zuurstof En een zwangere vrouw maakt meer erytrocyten aan Omdat het nu noet werken voor twee Dus na je berichtje ben ik alsmaar gaan denken want t klonk best vreemd dus dat geeft zeker Hoop aks de vk dat ook zegt
Ik had laatst ook +++ erynogwattes, kwam bij mij waarschijnlijk doordat mijn menstruatie net een paar dagen ervoor was afgelopen. Dat zegt dus niet zoveel wat mij betreft. Ik duim voor je An!
Ik heb echt een opgeblazen buik ineens En de laatste tijd slaap ik erg kort Terwijl ik super moe ben heel de tijd
Vanmiddag zeer verrast met een positieve test 1 dag voor me nod dus sluit me graag bij jullie aan! Datum staat op 30 okt. Jippie jee spannend weer allemaal!
Meijke wat leuk gefeliciteerd! Ik vraag me altijd af wie de leden zijn die winnen omdat ik de namen nergens van herken, toch leuk als een ''bekende'' hahah dan wint! Nic gefeliciteerd & welkom! als je de gegevens doorgeeft zetten we je op het lijstje erbij! ( leeftijd - hoeveelste kindje - eventuele afspraken ) Ons groepje zal niet heel veel groter worden, aangezien we nu toch op het einde van oktober lopen als bevallingsdatum. hoop dat we hier allemaal in oktober nog steeds kletsen en dan daarna als oktober mama's!