@ Meijke: Fijn dat er een vruchtzak te zien was! Geeft wel een fijn gevoel niet? Ik was ook zo blij dat het bij mij IN de baarmoeder te zien was bij de 2e echo! @ Mamske: Bedankt! Ja was wel even heftig! Ook bloed moeten prikken elke keer, ik zal even de datum, aantal wk/dgn, grootte vruchtzak en hcg waardes neer zetten. Wie weet heeft iemand er wat aan. 9 feb: positieve test (4 weken) 10 feb: eerste afspraak gyn en bloed prikken hcg 700 - vruchtzakje niet te zien met inwendige echo (4 weken en 1 dag) 14 feb: tweede afspraak gyn en bloed prikken hcg 1200 - vruchtzakje 4mm (4 weken en 5 dagen) 17 feb: derde afspraak gyn en bloed prikken hcg nog niet bekend - vruchtzakje 7,3mm (5 weken en 1 dag) 24 feb: vierde afspraak! spannend!!
Die fabrikanten van zwangerschapstesten mogen in hun handen wrijven met al die onzekere vrouwen! Ook ik heb er aan mee gedaan, maar ben er nu mee gestopt. Wil niet onzeker worden van een test die ineens licht uitvalt om de een of andere reden (te veel water gedronken bijv.). En ja, ook hier gas (eigenlijk alleen 's ochtends) en een opgezette buik ('s avonds)!
Ik heb geen last van gas eigenlijk! Wel echt enorm veel boeren... Lijk wel een trucker haha. En beetje obstipatie. Jullie ook??
Meijke goed nieuws! fijn! hier geen last van gas of opgeblazen buik. ik heb wel een gênant vraagje herkennen jullie buikpijn na een orgasme ? vandaag voor t eerst gehad en schrikt me toch wel af het is meer een zeurend aanwezig gevoel, niet heel pijnlijk maar ook niet prettig
boeren en obstipatie ook geen last van. wat ik wel heb en dat vind ik nog veel erger is last van puistjes op mn boven rug! ieeuuww bah!! verschrikkelijk vind ik het. bij dochter had ik het ook, gelukkig alleen de eerste weken volgens de vk komt het omdat je lichaam ineens veel hormonen krijgt en zodra je lichaam er aan gewend is neemt t weer af
Zebra ik heb gelezen dat dat heel normaal is en dat je daar geen zorgen om hoeft te maken. Bij sommige vrouwen is de buikpijn dusdanig heftig dat ze ervoor kiezen om een poosje geen orgasme te hebben. Maar dat is aan jezelf
dat is waar Hartlief. dat scheelt weer Ik had vanmiddag met de boodschappen voor mezelf mn favoriete chocoladereep gekocht, dacht lekker voor vanavond op de bank! ik neem net een stuk.. niet lekker. smaakt me helemaal niet. heb het stukje met tegenzin opgegeten *vreeeeemd!*
Jeetje ik heb nu ineens zo een extreme menstruatiepijn Best eng maar het blijft geleidelijk. Ik krijg de neiging om steeds naar de wc te rennen
o gelukkig! het zit me namelijk niet echt lekker het houd echt al een paar uur aan dus vind het ook maar vervelend. ik denk dat ik ook maar even oversla tot zoiezo de eerste echo Kimmylynn vervelend! maar dat is groeien van de bm dus juist goed heb ik gelezen. tenminste als het spontaan opkwam en niet na iets gedaan te hebben ofzo, of gevallen etc?
Goedenavond meiden! Veel gekletst hier Hier is er ook wel onzekerheid, maar deze test van vanmorgen zegt genoeg Nu nog een kleine 3 weekjes wachten tot de echo.
Zebra soms word ik er echt onzeker van Dan voel ik dagen niks En dan opeens die pijn zolang het groeit is het wel oké Mooie test zwangels
Dag Zwangels Kan het een soort bandenpijn zijn/ groei van de baarmoeder? Volgens mij komt iedereen dit wel bekend voor, toch? Ik zie trouwens dat je +3 hebt getest, hier komen dan 2 weken bovenop... betekend dit niet dat je al verder bent in je zwangerschap? Ik heb vanochtend ook + 3 getest en ben toch al wel een week verder..
Hier weer heeeeeel licht bloed....dus feestvreugde is weer redelijk omgeslagen! Geven de moed niet op....maar wel een gevoel van daar gaan we weer!
Verdorie dat is niet leuk!! Hopen dat het bij heel licht blijft of zelfs weggaat en dat met jullie ukje alles goed is Dikke knuffel!
Ja ik vind ook dat ik snel een 3+ test heb. Volgens fertility friend (zie onderaan mijn handtekening) op cd 12 mijn ei....dan zou ik twee dagen verder zijn nu... Mijn laatste eerste ongi dag was 21 januari.
ik had gister nog een pakje action testen gekocht, test gisteravond was al lichter dan ik gehad heb , en de test van vanochtend ook stuk lichter nog steeds wel een duidelijk streepje maar niet eens zo donker als de controlestreep zou eigenlijk niet meer moeten testen maar zoek toch een soort bevestiging omdat ik niks voel. maar nu alleen maar meer onzeker