16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Oh meid waarom doe je dat dan ook.... wanneer heb je de eerstvolgende afspraak?

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    1 maart bij een pretecho bureau , en 12 maart pas bij de vk.
    idd waarom doe ik het ook

3. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja dat wil ik ook wel weten.

@zwangels, mooie test meid, wat gaat het hard met je hcg!

4. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    @ Ozebra Kan het zijn dat je een licht streepje had omdat je in de middag /avond hebt getest en je veel gedronken hebt deze dag?

Succes!!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee ik heb vanochtend meteen getest toen ik uit bed kwam , en vannacht niet geplast. gisteravond ook niet heel veel gedronken.
    gister had ik de test gedaan rond 20.00, toen dacht ik hmm zal wel niet geconcentreerd genoeg zijn
    maar vanochtend dus ook lichter.

ben in staat een cb digital te halen, als hcg afneemt zou die dan 2-3 zeggen weer ipv 3+ ?
    eigenlijk moet ik gewoon wachten maar het voelt gewoon niet prettig. geen symptomen en lichtere testen
    pff die onzekerheid!

6. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    @Zebra: het is moeilijk om niet te testen, maar je ziet direct dat het je onzeker maakt. Zolang je geen bloedverlies hebt, probeer rustig te blijven meid. Heb je deze action test al eerder gedaan (sorry als je dit al ergens geschreven hebt, maar dit is makkelijker dan 67 pagina's terug lezen... :))

7. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Al een week gestopt met roken..!!!red het aardig hah.. Gister uit bed gerend om half 4 .. Zoo beroerd bah me maag draaide gewoon om

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant

ja had al een knaller op de action test gehad
    deze zijn van 17 feb - precies 5 weken.. maar nu dus lichter :(

9. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
  10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
  11. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Zebra, ik zou je heel goed kunnen zeggen om je geen zorgen te maken, maar dat doe je (net als ik) gewoon toch. Ik testte gisteren ook terug, eerst action die leek ook lichter, dan een dipstick, daar waren beide streepjes ongeveer even donker en dan nog een andere dipstick en daar was de teststreep veel duidelijker dan controle. Volgens mij hangt het gewoon af van test tot test. En ik hoorde ook al dat testen lichter worden omdat ze de grote hoeveelheid hcg niet meer aankunnen. Zag het ergens waar iemand 2 dezelfde testen deed, maar bij een test was urine aangelengd met water, die zonder water was lichter dan controlestreep en die met water knalde.

Ik hoop dat je op 1 maart gewoon een goede echo hebt, ik moet nog wachten tot 10 maart. Balen die onzekerheid

12. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Zebra; omdat ze beide lichter zijn, kan het dan niet 'gewoon' aan de testen liggen?
    Dat deze gewoon iets lichter uit slaan dan een ander pakje?
    T is en blijft tenslotte een test van de action, ondanks dat ze goed zijn, kan er altijd een setje tussen zitten die iets minder goed is.

13. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Zebra plaats die foto is van vanochtend dan??

14. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Nic78, nog steeds bloed?

Zebra, vast niets om je ongerust over te maken. Mijn eerste test was veel duidelijker dan mijn tweede 4 dagen later (op hetzelfde moment en onder dezelfde condities uitgevoerd) En via het bloedonderzoek vorige week weet ik nu dat alles ok is (met het hcg level toch...). Die testen zijn niet gemaakt om de hoeveelheid hcg aan te geven. Ze zijn er enkel om te zeggen of je zwanger bent of niet, dusja, dat zegt helemaal niets. Gewoon stoppen met testen! Bespaart je nog een hoop geld ook!

Op het Belgische journaal was er enkele dagen geleden een reportage over pretecho's. De Hoge Gezondheidsraad raadt ze af. Meer info in onderstaand artikel. Hoe staan jullie hier tegenover?
    Hoge Gezondheidsraad wil alleen medische echografieën tij... - Het Nieuwsblad

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dankjewel meiden

ik zal straks de foto plaatsen ben nu onderweg naar mijn ouders op visite

16. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit al vanaf de dag dat ik mijn nod heb. Echt hevige pijnen. Wordt er snachts wakker van en dan moet ik gewoon opstaan. Laatst had ik het toen ik met vriendlief aan het winkelen was. Moest gewoon op een stoel gaan zitten. Maar het schijnt dat dit ook je darmen kunnen zijn en de pijn komt waarschijnlijk ook omdat alles plaats moet maken voor het kleine geluk in je buik.

Ik heb mijn echo vervroegd gekregen naar aankomende vrijdag omdat iker ook zoveel last van heb. Is waarschijnlijk niks maar ik ga erna een week op vakantie dus dan doen Ze het om mij ook wat meer gerust te stellen.

Ik heb al een buik alsof ik 4 maanden zwanger ben. Mijn darmen zijn volledig uit zijn doen en ik kan heel moeilijk naar de wc. Ik kan zelfs mijn eigen broeken niet meer aan omdat ik al bijgekomen ben en ik snoep helemaal niks. Ik let altijd heel erg goed maar nu kom ik al bij zonder dat ik snoep. Voel me nu al een olifant!!!

17. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hartlief het is vandaag gelukkig minder geworden tot nu toe vanmorgen alleen nog best heftig dat het echt leek alsof ik op het punt stond om ongesteld te worden.

Anoniempje2014 altijd fijn zo een vroege echo
    Ik zou het ook heel graag willen alleen heeft mijn vriend net een nieuwe baan en hij wilt naar alle afspraken mee
    Dus vind ik het niet slim om op korte termijn zo vaak al vrij te vragen vooor de echo's

Hier ik ben de laatste dagen absoluut niet te genieten
    Snel geïrriteerd
    Zelfs net tijdens het winkelen kwam er bijna stoom uit mijn oren
    Van de drukte, mensen die voor je voeten lopen, vlak voor je afslaan, langzaam lopen of plotseling stoppen aaaggrrh
    En dat in combinatie met opvliegers

18. anoniempje2014

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Week 5 22-2-2014.jpg

Dit is al mijn buikje... en ik ben pas 5 weken verder... nu valt het nog mee want ik ben van te voren naar de wc kunnen gaan (erg smakelijk)... ik ben benieuwd hoe ik eruit zie als ik 12 weken ben hahaha... ik ben bang dat ik het niet zo lang vol kan houden om niets te zeggen hahaha

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hele dag weg geweest dus hier de foto,
    bovenste van vanochtend
    onderste van 17feb op precies 5wk..
    vind m toch wel heel licht worden :(

20. anoniempje2014

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zelfs op dezelfde dag twee testen gedaan en de ene was lichter dan de andere... waarom pak je niet een CB?? ik zou dat anders doen... heb ik laatst ook gedaan.... Maar deze testen kan soms heel erg veel verschil inzitten want ik vind hem niet super licht.

Deel Deze Pagina