ik herken de homonen/aanvallen niet die jullie omschrijven vroeg het net aan man of ik chagrijnig was en hij antwoord met ; niet meer dan anders haha
Haha wat een veilig antwoord van hem Zebra . Ik heb wel redelijk m'n chagrijnige buien maar nog geen 'uitbarstingen' gehad. Misschien geen energie voor vanwege t ziek zijn . Hebben jullie trouwens ook dat je snel buiten adem bent? Hoef de trap maar op te lopen ben al buiten adem! Ben ik niet gewend van mezelf. Heb sinds vandaag weer wat krampen in m'n onderbuik en last van m'n onderrug. Maakt me onzeker. Hoop dat het snel vrijdag is!
snel buiten adem heb ik ook nog niet opgemerkt volgens mij heb ik gewoon heel weinig tot geen kwaaltjes
Ik heb die pijn in de onderrug ook al een week...zijn de hormonen die al bezig zijn je lichaam te veranderen.... Heb wel last van hormonsters...ben super scherp met opmerkingen etc dus dat wordt nog wat Dat snel buiten adem zijn herken ik ook... Ik ga morgen de dietiste bellen want het gaat echt niet zo goed met eten en ik mag niet afvallen dus tja Verder last vd darmen en zere borsten en moeeeeee!! @zebra Hoe gaat het nu? En ik had met de vorige zwangerschap in het begin ook geen kwaaltjes en heb een gezonde zoon van bijna 3 nu rondlopen
Snel buiten adem: check! Snel moe, check! Ik ging een half uurtje in de tuin einde van de middag (scheppen en verplanten), ben kapot! Zijn een weekendje weg geweest, dus nog even bijlezen.
O ja en als ik zo moe ben, ook wat kortaf soms. Vanavond een beetje onaardig naar man en dochter. Ze luisterde voor geen meter en hij hielp me niet met steunen toen ik haar probeerde te laten doen wat de bedoeling was. (Handen wassen en aan tafel, het eten stond koud te worden namelijk )
Misschien een beetje een rare vraag maar als ik opgewonden raak krijg ik meteen krampen in mijn onderbuik :s... Weet iemand of dit normaal is???? Ik heb vrijdag mijn eerste echo gelukkig!!!
@Anoniempje: Geen idee... Ik heb wel gelezen dat je van sex pijn in je buik en zelfs harde buiken kan krijgen, misschien heb je een beetje hetzelfde effect. @hier Ook erg moe inderdaad. Vandaag wezen wandelen, nou ik ben kapot! De hormonen uiten zich bij mij met tranen, niet met chagrijnige buien Of het nu door een muziekje komt, omdat iemand het woord 'baby' op het verkeerde moment zegt of dat we een film kijken en er gebeurt iets bijzonders... Minimaal een keer per dag loopt er wel een traantje over mijn wangen.
Iiiieeeeee!!!! Wil ik een spin weghalen bij het gordijn...sprong ie op me!!!! Aaaahhhhhh!!!! En natuurlijk nu nergens meer te vinden...zl loopt nu ook rond: 'Pin bah!' Hihi
*kijkt meteen richting het gordijn naast me en de muur achter me* hier zou ik dus serieus een trauma van oplopen. ik vind alles wat kruipt en springt verschrikkelijk! ben vanochtend opgestaan met het gevoel nog naar bed te moeten zo moe ben ik en lag gisteravond toch op tijd in bed vandaag dagje schoonmaken en opruimen. kreeg het gister ineens in mn hoofd dat alles schoon moet. grote lente schoonmaak! gister die zon zo door de ramen en ik zag overal vanalles
Ja ik houd er ook echt niet van, bah bah! Dalijk dus ook met de stofzuiger rond en hopen dat ik m vind!!!
Man, wat was ik zenuwachtig! Kwam de gang van Gyn op lopen en begon al zowat te janken! Holte gezien die normaal is bij 5 wkn, nog geen vruchtje of hartje te zien. Over 2 wkn terug op controle
spannend Mariska, 2 weken wachten wat lang zeg! maar in ieder geval goed dat het termijn overeenkomt! ik vraag me nu toch wat af, ik lees veel berichten dat het 5+5 / 5+6 nog vrijwel niets zichtbaar is, waarom lees ik dan bijna overal dat rond 5+4 het hartje gaat kloppen ? misschien ligt het aan mij maar ik lees zoveel dat pas later in week 6 het hartje zichtbaar is
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Sarina1990 - 23 jaar - 1e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 25 Oktober. Maryam00 - 23 Jaar - 1e kindje 26 Oktober. Mama rebecca - 29 Jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje Afspraken: 24 februari: mamske gyn / Hartlief gyn 26 februari: An34 echo 28 februari: Worteltje gyn (FA) 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 3 maart: Smoothieluv vk 4 maart: Popol echo (echocentrum) 5 maart: An34 vk 6 maart: Orchidee88 vk 10 maart: KimmyLynn vk/ Romilda vk/Tikske gyn / Mariska1985 gyn 11 maart: Kimkos vk/ Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 maart: JFelice vk / zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk 14 maart: Meijke gyneacoloog/ Orchidee88 vk 17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk 20 maart: modigliani vk 21 maart: juf1985 vroege echo 25 maart: Kimkos vk 28 maart: Sarina1990 vk Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥ Als je wijzigingen hebt zet het dan in een felle kleur in je berichtje, dan passen we het aan
M'n nichtje had ook pas met 8 wkn een hartje van haar zoontje gezien. Het kan bedt zijn dat er al wel iets klopt maar het is ook maar iets van 2-5 mm, dus kan me voorstellen dat je dan nog niets of weinig kunt zien hoor
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen het hartje zien kloppen, ten vroegste bij 6 weken, bij een van de zwangerschappen had ik een echo op 5w5d (ik dacht een paar dagen verder te zijn) en toen ook geen hartje, anderhalve week later was er een mooi kloppend hartje te zien. Hier vandaag lekker gek een zwangerschapstest gedaan, aangelengd met water (1/10w) en die knalde gewoon. En die test deed ik zodat zoonlief die mee kan nemen naar school, nu hun volgende thema baby is. Nu nog 2 lange weken wachten tot afspraak bij gyn. Hier geen symptomen, behalve een buikje dat al begint te groeien. Ik draag al zwangerschapsbroeken, omdat de gewone broeken te veel spannen op mijn buik en dat kan ik niet verdragen.
Het lijkt mij prachtig om het hartje te zien of te horen. Ik moet daar nog wel even op wachten, ik zit pas op 4 weken en 6 dagen. Gisteravond zijn mijn vriend en ik uit eten geweest om het te vieren. Ik heb heerlijk gegeten, en zoals altijd drie gangen en alles opgegeten. Maar toen ik opstond kreeg ik toch een buikpijn! Eenmaal thuis heb ik er nog zeker twee uur flink last van gehad, dus ik vermoed dat ik veel te veel had gegeten. Dan weet ik dat dus ook weer, dat moet ik niet doen. Gelukkig was het eten wel erg lekker Vandaag gelukkig geen buikpijn meer. Wel voor het eerst misselijk. Gek genoeg ben ik daar blij mee, dat geeft toch een soort van bevestiging dat het echt waar is. (Ondanks dat mijn borsten al een cupmaat gegroeid zijn en ik een buikje krijg...)
Tikske hoe heb je dat dan precies gedaan met water? Ik heb er 1 met water en 1 gewoon gedaan maar streep is nog veel lichter.