@ Zebra, ik heb 1 deel urine en ongeveer 10 delen water kan ook iets meer of minder geweest zijn. Wel geen ter controle met gewone urine gedaan, maar de streep met de afgelengde is gewoon even donker als de controlestreep
Heey meiden, Zebra: Mijn testen zijn ook lichter dan eerst hoor, komt idd doordat je teveel hcg aanmaakt denk ik. Vanmorgen is MVM geweest en ze zei gelijk dat is duidelijk ( terwijl hij niet eens echt knalde ). Dus maak je geen zorgen dat zit wel goed! Mariska: Fijn dat je al een echo hebt gehad en dat het er goed uit ziet nu nog even wachten tot er echt een hartje klopt. Ik moet volgende week donderdag...zo spannend! Vakantie: Wij gaan 18 april naar Sri Lanka en de Malediven (L) zo gaaaf! Ben dan ongeveer 14 weken dus hopelijk gaat dit nog prima! Zo lkkr dat dit nog een keer kan met z'n tweetjes voordat we onze kleine verwachten! De meiden met bloedverlies: Hoe is het met jullie??
Orchidee wat gaaf sri lanka! moet je dan geen vaccinaties halen ? ik weet tniet hoor ben nooit zo ver weg geweest Ik heb nog 2 testen gedaan, 1 met 1/10 urine en 1 met half urine/half water. blijven t zelfde. vrij licht ik ga nu ook niet meer testen, ben er helemaal klaar mee. ik hoop gewoon dat ik snel wat symptomen krijg! voelt nu zo onwerkelijk ben benieuwd hoe het met Mamske en Hartlief is gegaan vandaag! Zwangels, leuk Mvm morgen! Meijke hoe gaat t met jou? Tikske , hoe gaat t met je bruinverlies? gestopt?
Hallo dames, Vanochtend inwendige echo nr. 4 gehad. Goed nieuws! Voor het eerst zag ik een vruchtje in de vruchtzak ennnnnnn.... Wij hebben een kloppend hartje gezien! En zelfs gehoord! 113 slagen per minuut, dat was gelukkig niet mijn hartslag. Echt heel bijzonder om te horen zeg! De gyn heeft het vruchtje opgemeten en kwam op 3mm, te weinig om een zwangerschapsduur te geven. Wat betekende dat ik nog geen 5 weken zwanger zou kunnen zijn... nou ik geloof er eerlijk gezegd niets van, want dan kun je toch nog lang geen kloppend hartje zien?! Wat denken jullie? Ik houd het voorlopig op mijn eigen berekening, over 2,5 week mag ik terug komen voor controle (13 maart) en dan kon hij het waarschijnlijk wel met meer zekerheid zeggen. Ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat nu! En nu gewoon niet meer testen dames! Ik heb nog steeds erg zere borsten en heb het dagelijks zuur... Opgezette buik van hier tot tokio in de avond vooral!
jaa super Hartlief!! ik denk dat je termijn best kan kloppen hoor, het is nog zo klein. ze hoeven er maar net naast te meten en het is een verschil van een week op die mm 's super nieuws een kloppend hartje!
Gefeliciteerd hartlief! Lijkt me inderdaad stug, ik ben volgens berekening op 5;5 (dus 2 dagen minder ver dan jij) en niets te zien nog in de vruchtzak. Ligt natuurlijk ook aan de innesteling en dat was bij mij pas 17 dgn geleden. Als het bij jou al sneller ingenesteld is geweest, scheelt dat ook alweer, maar minder dan 5 wkn kan toch echt niet denk ik, ben het met zebraeens
Hey meiden ik mag me ook bij jullie voegen, jeej! Mijn testen van zaterdag Vanmorgen weer getest en die is nog donkerder. Kan ik niet plaatsen want die heb ik helaas alleen met mn toestel gemaakt en die stond nog op 10MB Gelukkig veel duidelijker dan de strepen van mn miskraam in november/december Ik voel me gelukkig ook heel goed (met kwaaltjes), het voelt anders, beter. ...SPANNEND!
hihi ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij er een beetje naast zat met meten, maar ik heb niets gezegd... (wilde niet bijdehand doen) Ik vroeg nog of ik een afbeelding mee mocht nemen, maar hij zei dat ik die de volgende keer wel mee zou krijgen
Dank je welllll! Jij ook met je echo! Terug lezen is wat veel gedoe, maar waarom heb je al 4 inwendige echo's gehad?
Gefeliciteerd baboeska en Welkom! Hier ook eens een buikfoto... Verschil tussen ochtend en avond.... Niet normaal!!
Bedankt Baboeska, ik zal het kort houden: toen ik erachter kwam dat ik zwanger was had ik de dag erna al een afspraak staan bij de gyn voor testresultaten. Hij zag direct aan mijn temp kaart dat ik zwanger was (2 weken eerder een temp stijging tot die dag). Meteen echo nr. 1 gemaakt en toen vond hij geen vruchtzakje. Hij dacht aan bbz of de echo was te vroeg. Erg in spanning gezeten en 5 dagen daarna vond hij het vruchtzakje wel, 3 dagen daarna was het vruchtzakje gegroeid en vandaag dus een vruchtje te zien bij echo nr. 4!
Ja echt moeilijk!! Wij eten altijd bij m'n schoonouders op woensdag, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor we vragen krijgen!! Ze weten nog van niks...
Pff dat heeft dus duidelijk twee kanten Hartlief! Fijn dat het nu goed zit. Een wonder kind met zo'n vroege hartslag Dank je KimmyLynn! Jij ook! Mariska, heel herkenbaar haha (en maar windjes laten ook! Of niet?)