Boeffie2011 die geur van mvm dreunt echt je neus in Maar was je dan niet precies 6 weken of was je daarvoor al misselijk? Mooie test zwangels!! Mammavanmoppie ja hier ook twee weken wachten duurt echt bizar lang! En wil nu al wel eens mijn mond bijna voorbij praten
Hier vandaag alweer bruinverlies en gisterenavond krampen. Daarnet maar naar de gyn (of het secretariaat) gebeld. Die is volgende week met verlof en heb gevraagd of ik eventueel deze week kon gaan, en ze gingen kijken voor een gaatje, hopelijk vinden ze er een, ik haat deze onzekerheid (alhoewel ik weet dat het zelfs hierna nog mis kan gaan). Sterkte aan degenen met veel kwaaltjes, maar er komt iets moois voor in de plaats natuurlijk.
Jeetje ik kijk even niet en ik ben eerst een kwartier bezig om bij te lezen haha Bijna allemaal goede berichten, testen en foto's Tikske wat vervelend meid, zo blijf je in onzekerheid! Hoop dat je jezelf toch een beetje rustig kunt houden tot de echo... En hopelijk is dat deze week nog! En misschien kun je anders via de huisarts bij een ander terecht?
gefeliciteerd Boommm en welkom! wanneer is je uitgerekende datum ? Tikske hopelijk kun je snel terecht, snap dat je toch wel ongerust bent!
Welkom Boommm, altijd gezellig! Ik ben hier nog geen week actief en ben nu al soort van verslaafd haha Mijn volgende gyn afspraak is zojuist verzet naar 10 maart, de gyn heeft een dag vrij op de 13e. Ik zeg hoe eerder hoe beter
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Sarina1990 - 23 jaar - 1e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 25 Oktober. Maryam00 - 23 Jaar - 1e kindje 26 Oktober. Mama rebecca - 29 Jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje Afspraken: 26 februari: An34 echo 28 februari: Worteltje gyn (FA) / anoniempje2014 echo 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 3 maart: Smoothieluv vk 4 maart: Popol echo (echocentrum) 5 maart: An34 vk 6 maart: Orchidee88 vk 10 maart: KimmyLynn vk / Romilda vk / Tikske gyn / Mariska1985 gyn / vlindertje126 echo / Hartlief gyn 11 maart: Kimkos vk / Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 maart: JFelice vk / zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk 14 maart: Meijke gyn / Orchidee88 vk 17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk 20 maart: modigliani vk 21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn 24 maart: anoniempje2014 intake vk 25 maart: Kimkos vk / Misslinnie1984 vk 28 maart: Sarina1990 vk Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥
Tikske wat vervelend. Ik hoop ook dat je snel je echo hebt en dat alles goed is. Tot nu toe heb ik steeds gelezen en gehoord (zelfs gisteren nog bij de gyn) dat bruinverlies over het algemeen geen kwaad kan. Hopelijk geeft die gedachte je wat steun...
En natuurlijk Boom welkom en gefeliciteerd! Ik snap dat het even moet bezinken... het zal ook best even zwaar zijn straks, maar uiteindelijk wel een leuk leeftijdsverschil Hier lijkt trouwens de misselijkheid weer te beginnen. Ml is vannacht om 5 uur uit bed gegaan om een appeltje voor me te halen
Kun je niet naar een echocentrum? Bij bloedverlies krijg je het vergoed, bij ons tenminste wel! Sterkte!
Pfoe wat ben ik misselijk...! En dat met 5 wk 4 dagen, dat belooft nog wat . "Ochtend"misselijk noemen ze dat, jaja het is 17:25
Mariska1985. Dankjewel! Ja N. die gaat zo snel, verbaasd me elke dag weer, maar zo luk! Ze begint nu steeds meer te lachen en kan daar echt zo van genieten. 0zebra0. Dankjewel, weet het niet zeker, want ben na N. nog niet ongesteld geweest, maar als ik goed terug reken is 25-10 mijn datum! Morgen ga ik de vk bellen voor een afspraak. En de rest ook bedankt natuurlijk!
Boomm en andere nieuwe ladies, welkom! Ik kan me voorstellen dat het even schrikken is Boomm , maar idd ze kunnen vast heel leuk met elkaar spelen, qua leeftijd.
Ik ben van België, dus het werkt hier net iets anders. De gyn was vandaag niet aanwezig, dus moet sowieso wachten tot morgen om te weten of het vroeger kan. Deze namiddag was het gelukkig weer over en ik probeer natuurlijk wel positief te blijven, maar de angst zit er natuurlijk wel in. Dankjewel alvast allemaal voor het oppeppen