16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tiske, oh bah schrikken! Komt vast helemaal goed!

Boommm, welkom!! En natuurlijk ook gefeliciteerd!

Ik ben de enige dag wat meer aanwezig als andere, op de dagen dat ik werk ben ik vaak zo moe. Pff voor me gevoel kan ik nu ook al slapen....

2. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    Zo herkenbaar dat moe zijn. Heb naast mijn vaste baan ook een hobby, en dat is taarten, cupcakes etc maken. Voor dit weekend staan er 3 gepland. Je zult begrijpen dat de fut erg ver te zoeken is. Moet mezelf er toch toe zetten, kan de klantjes niet teleurstellen.

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Shoooot!!! Net gezellig gemaakt met ml en daarna wat bloed bij het afvegen na plassen:$:(
    En ook buikpijn erbij!!!
    Ik knijp m nu wel! Het kan toch niet daardoor fout gaan toch?

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nee hoor Mariska, niet daardoor. Die buikpijn hoort erbij en bloedverlies kan omdat alles wat gevoeliger is.

MvM dame vond het mooie bingostrepen voor mijn prille zwangerschap:

5. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Mariska 1985 het hoeft niets te betekenen, het kan allerlei (positieve) oorzaken hebben. Zolang het niet heftig is, probeer je dan geen zorgen te maken. Bij twijfel gewoon bellen, wie weet kun je eerder komen. Ik vind dat je het dan best een beetje mag overdrijven hoor meiden :) Als je maar uit de onzekerheid bent, want ik zou eerlijk gezegd ook heel onzeker worden!

6. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Mariska, dat is normaal hoor. Door de extra doorbloeding ofzo. Niet ongerust zijn. Helemaal niets aan de hand.

Tiske, alles komt vast in orde. Nog niets om je echt druk over te maken toch? Gemakkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk...

Misslinnie, mmmmmm cupcakes....
    Ik kan niet weerstaan aan zoetigheid momenteel. Ik ben al 4 kg bij sinds mijn eerste test :) Vind ik super want mijn bmi was maar 18. Ik krijg er normaalgezien absoluut geen kg bij.

Zo leuk dat er al enkele hartjes op de lijst staan!

Gefeliciteerd Boommm!

7. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Is idd normaal Mariska precies wat zarav [zegt
    Zo Meijke dat is idd een knaller veel duidelijker dan die van mij
    Hier vanmiddag tijdens het shoppen besefte ik dat ik best aangekomen ben en dus mijn normae maat niet helemaal wou passen
    Nou kan ik me absoluut niet voorstellen dat dit nu al zo komt door de zwangerschap
    Of houd ik vocht vast?
    Wil ook niet absurt onnodig aankomen eigenlijk

8. Mama Rebecca

Mama Rebecca Actief lid

15 feb 2014
    219
    0
    0
    Dat is heel normaal. Door betere doorbloeding kun je na seks, persen op t toilet of zelfs niezen een vaatje doen barsten.
    Zo lang t niet op ongesteldheid lijkt geen zorgen maken!

9. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Hoi dames! Ik mag me hier ook melden! 2 jaar na eren miskraam eindelijk weer zwanger, nu na ivf. Behoorlijk spannend! Ik heb weinig symptomen, alleen iets gevoelige borsten. Ik durf nog niet blij te zijn en heb (misschien daardoor) ook nog niet het gevoel dat het echt zo is. Herkennen meer mensen dit?

10. Mama Rebecca

Mama Rebecca Actief lid

15 feb 2014
    219
    0
    0
    Welkom

Heel herkenbaar, ik heb 1,5mnd geleden een miskraam gehad, durf nog niet blij te zijn.
    Komt vast goed na de echo!

11. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Welkom Suus en gefeliciteerd. Geen ervaring mee, maar ik kan begrijpen dat het moeilijk te geloven is... probeer ervan te genieten!

@Meijke, mooie knaller!

@Mariska zowel buikpijn als een beetje bloed zijn 'normaal'. Het is natuurlijk geen fijn idee, maar de buikpijn komt sowieso bij veel vrouwen voor en een kleine bloeding kan al snel ontstaan omdat het inderdaad beter doorbloedt is daar beneden nu. Pas als het echt op ongesteldheid gaat lijken moet je je zorgen maken. Maar je verloskundige bellen kan ook altijd natuurlijk... die kan je denk ik meer vertrouwen geven dan wij allemaal bij elkaar ;)

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Welkom Suus, en gefeliciteerd!
    Heel herkenbaar jouw verhaal.
    Overmorgen is mijn MA een jaar geleden en nu pas weer voor het eerst zwanger, vlak voordat we eerste IUI zouden krijgen.
    Gisteren heb ik huilend van de spanning bij de Gyn gezeten en door de tranen heen de eerste echo gehad waar nog geen vruchtje te zien was, alleen een vruchtzak. Ik ben dus ook mega onzeker op dit moment!

En daarom: Tnx meiden! Was toch wel ff geschrokken!
    Gelijk het hele internet af zitten speuren en nu ik hier terugkom en jullie antwoorden lees en het allemaal overeenkomt toch weer gerustgesteld.

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met aloë Vera en bijenproducten tijdens de zwangerschap?

13. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Welkom en Gefeliciteerd suus

14. kimkos

kimkos Lid

13 feb 2014
    16
    0
    0
    Ouderenzorg
    Heino
    Jeetje, wat veel terug te lezen. Ben veel aan het werk geweest de laatste tijd, zit nu ook in de nachtdienst dus dacht is even kijken.

Gefeliciteerd nieuwe dames!!

Hier veel symptomen die ik eigenlijk niet herken toen ik zwanger was van de jongens. Erg misselijk, overgeven, zeer gevoelige borsten en lage rugpijn. Ach ja alles voor een goed doel ;)

De oudste is al erg bezig met de baby, hij heeft afgelopen vrijdag zijn A-diploma behaald, kreeg geld van de opa's en oma's en wou hiervan wat kopen voor de baby.
    Dus zaterdag naar de prenatal, en wat is het dan *** dat je nog niet weet wat het word...... Er lag zoooveeel leuk spul daar!!
    Nog even afwachten dus..

15. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Hoi meiden!

Wat veeeeeeeeel geschreven!

Welkom nieuwe dames!

Ik ben zooooooo moe steeds.. Jullie ook? En de misselijkheid komt ook met vlagen! Bah!

Straks echo! Vind t zo spannend! Hoop zo dat we nu iets id vruchtzak zien.... Anders ga ik me toch wel zorgen maken! Ben zenuwachtig.....

16. kimkos

kimkos Lid

13 feb 2014
    16
    0
    0
    Ouderenzorg
    Heino
    @An34 heel veel succes en plezier vandaag!!

Ik ben ook erg moe, kan de hele dag wel slapen. Hoop dat dat nog wat afzwakt.

De kids zijn vandaag bij hun tante, gaan lekker zwemmen, dus even een lekker rustig dagje vandaag. Even bijtanken van de nachtdienst..

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    An succes vandaag!

hier vanochtend baarmoeder check gestaan en staat tot mijn grote verbazing open ? en lijkt zachter . of ik voel ineens heel fout maar met ovulatie voelde ik het ook altijd goed.
    dus maak me nu nóg meer zorgen pff zenuwslopend dit.

18. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    An, heel veel succes vandaag!

Zebra, kan best begrijpen dat je je nu nog meer zorgen maakt. Maar anders nog geen krampen of bloed? Probeer moed te houden.

Hier vanmorgen alweer bruinverlies, hoop dat ik vlug nieuws krijg van de gyn/secretaresse...

Mariska, is bij jou het bloedverlies intussen gestopt?

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee geen kramp/bloed. helemaal niks. maar ook echt geen symptomen. ben ook niet meer zo moe etc

Tikske, he nee he alweer :( hopelijk snel bericht, anders vandaag zelf nog even een keer terug bellen ?

20. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Gelukkig geen bloed of krampen, da's wel een goed teken.

Hier ook verder geen symptomen en niet meer moe.

Ik kreeg net telefoon en mag vanavond om 18u15 daar heen, ik hoop zo dat we een kloppend hartje zullen zien en dat alles goed gaat, maar ik hou natuurlijk in m'n achterhoofd dat het ook mis kan zijn.

Nog enkele uren in spanning afwachten.

Deel Deze Pagina