An, heel veel succes straks! En jij vanavond ook Tikske! Zebra, heb ik ook, bij N. was mijn BM keihard, maar heb op internet gelezen dat dat kan bij een 2e, schijnt normaal te zijn. Bij mij gelukkig geen bloed meer gezien, maar wel zeurend gevoel nog, dus ff voorzichtig doen...
Voel me erg dom maar baarmoedercheck?? Hoe doe je dat?? Tikske en An veel succes vandaag en dat het allemaal maar goed mag zijn!!! Ik ben ook zoooo moe!! En misselijk bij vlagen maar die worden ook steeds vaker en langer Nog 2 weken en 1 dag wachten.... hoezo aftellen Mijn vriendin is afgelopen vrijdag bevallen van een zoontje dus daar gaan we snel een keer babyknuffelen.... nu nog niet want zoonlief is snotverkouden en dat wil ik dat frummelke niet aandoen!
Veel gekletst hier gezellig. Ik nog altijd ziek... Begint echt irritant te worden nu! Gister wel gaan werken. Was echt kapot. Lag om 9 u al op bed! Verder geen kwaaltjes behalve soms moe en 'S nachts 4 x (!) eruit om te plassen! Hoop dat de meiden met bloed/bruinverlies allemaal goed nieuws krijgen. Zebra als het goed is klopt het dat als het je 2e of meerdere zwangerschap is, je baarmoedermond wat open blijft staan. Omdat het eerder al eens opgerekt is geweest sluit ie niet helemaal meer. Hier vandaag nog werken en dan weekend. Morgen nog overleven en dan vrijdag ochtend eindelijk echo!
Hiiiiiii dames, Alle nieuwe dames WELKOM!!! Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik ben over naar mn nieuwe huis en leef tussen de dozen zonder internet. Ik ben nu op mijn werk dus vandaar dat ik dan net iets makkelijker kan typen dan met de telefoon. Ik lees alle berichtjes openbaar en prive die ik heb gekregen. Meiden echt duizend maal dank. Morgen een echo iets eerder dan gepland. Ben benieuwd wat er uitkomt. Sinds ik over ben (zondag op maandag) erg last van vermoeidheid en misselijkheid Ben er eigenlijk wel een beetje blij om omdat ik ook nog wel eens bruinbloed verlies. Heb gelezen dat best veel meiden er last van hebben Niet zo leuk ik baal echt van die onzekerheid. Maar toen ik een nicht van mij vertelde dat ik al 7 weken zwanger ben en dat ik een beetje bloed verlies gaf ze gelijk aan dat ik op moest houden met me zorgen maken!! Wat een schat is het toch. An, Zarav, KimLynn en de rest echt nogmaals dank voor jullie bezorgdheid. Hoop dat bij jullie alles ook goed blijft gaan en dat we binnenkort alle echo fotos toe kunnen voegen. Ik heb ook een CB gedaan en die gaf 3+ yeaahh. Ik verwacht morgen goed nieuws tijdens de echo, dus ik ga beloven dat ik me niet meer zo afzijdig ga houden hihi
spannend al die komende echo's hoop voor jullie allemaal op goed nieuws! sorry kort algemeen berichtje , zit via tel dus dan is uitgebreid persoonlijk reageren lastig maar leef erg met jullie allemaal mee!
Moeilijk om al die twijfels te lezen hier, begin er zelf meteen ook van te twijfelen! Wat is het toch een lastige periode, terwijl het een feestje zou moeten zijn Hoe doen jullie dat op feestjes waarop wordt verwacht dat je drinkt? Vrijdag is het hier carnaval.. Ik dacht aan een kuurtje oorontsteking? Je staat er standaard met 2 glazen ..
baboeska, oorontsteking vind ik een slecht plan, je staat ook in de herrie / muziek toch dan zou ik het eerder gooien op keelontsteking haha
Even een kort berichtje vanaf mijn werk. Net het ziekenhuis gebeld en we mogen over 3 weken al voor een eerste echo & intake. Ben helemaal happy, want de vorige keer wilde ze pas bij 11 weken een eerste afspraak inplannen. Dus voor het lijstje: 19 maart, echo & 1e afspraak mvk
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Sarina1990 - 23 jaar - 1e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 25 Oktober. Maryam00 - 23 Jaar - 1e kindje 26 Oktober. Mama rebecca - 29 Jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje Afspraken: 26 februari: An34 echo 28 februari: Worteltje gyn (FA) / anoniempje2014 echo 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 3 maart: Smoothieluv vk 4 maart: Popol echo (echocentrum) 5 maart: An34 vk 6 maart: Orchidee88 vk 10 maart: KimmyLynn vk / Romilda vk / Tikske gyn / Mariska1985 gyn / vlindertje126 echo / Hartlief gyn 11 maart: Kimkos vk / Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 maart: JFelice vk / zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk 14 maart: Meijke gyn / Orchidee88 vk 17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk 19 maart: Jola81 intake vk+echo 20 maart: modigliani vk 21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn 24 maart: anoniempje2014 intake vk 25 maart: Kimkos vk / Misslinnie1984 vk 28 maart: Sarina1990 vk Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥
ja maar dat zegt iedereen toch Dan denk ik meteen hmmm zwanger? Zebra ik bedoel kuurtje moet nog afgemaakt worden, maar oren zijn al goed Keel ontsteking ik ben net van de week op een verjaardag geweest en toen had ik nergens last van Lastig allemaal xD We zullen zien. er is vast niemand brutaal genoeg om er zomaar naar te vragen
Hey Popol! Leuk om weer iets van je te horen! En super dat alles goed gaat. Baboeska, lastig hé zo'n situaties. Ik heb dit weekend gezegd dat ik heel moe was omdat mijn zoontje al een paar nacht weinig slaapt en dat ik vast direct in slaapt zou vallen als ik alcohol zou drinken. Kreeg toen wel een grote kop koffie in de plaats van een wijntje... Ook niet ideaal.
Baboeska, kun je niet een ander drankje uit een 'alcoholglas' drinken? Dus bijvoorbeeld appelsap uit een bierglas of druivensap uit een wijnglas. Ginger ale uit een champagneglas (beetje fancy voor carnaval, maar je weet maar nooit, misschien voor een volgende keer). En als iemand een drankje voor je haalt, kun je er altijd nog een tijdje mee rond hossen, af en toe wat morsen en uiteindelijk een halfvol glas ergens op een tafel/randje achterlaten.
Wat een gezelligheid hier zeg! Haha... Nieuwe dames welkom, leuk dat jullie meekletsen. An en Zarav heel veel succes met de echo vandaag ik ga voor jullie duimen dat jullie een mooi kloppend hartje horen/zien. Voor de meiden met bruinverlies of bloedverlies don't worry. Het komt idd regelmatig voor. Pas wanneer je heftig bloedverlies en krampen hebt is het mis . Hopelijk blijft dit ons bespaard. Hier nu steeds vaker plassen, was gisteren aan het shoppen en moest om de vijf minuten naar de wc, haha. Wat vonden jullie van MVM? De mijne was echt niet professioneel ik heb zelfs geen doosje gekregen om mijn test . Heb um maar gelijk weggegooid.
Hier was het juist leuk MvM, een doosje om de test en gelijk al een wikkeldeken gekregen. En ook een tijdschrift Zwanger. Ook zei ze nog dat ze verkeerd op de lijst had gekeken naar de uitgerekende datum anders was ze een week later gekomen. Ze had ook niet verwacht dat mijn test al zo zou knallen Dus erg leuk Nog 15 dagen en dan heb ik mijn eerste echo!! Spannend!
Jola81: Dat is t m nou net met carnaval, je krijgt de kans amper om zelf te halen. Het is al moeilijk om nuchter te blijven als bob. Iedereen haalt gewoon bier voor iedereen Nou Orchidee..wat vaag! Wat een tegenvaller. Moet je melding van maken hoor, dan voorkom je het voor andere meiden..tss Zwangels: Ik dacht al wat zijn ze er snel bij xD
Aanstaande dinsdag mogen wij voor een echo Ik kijk er erg naar uit maar ben ook zo zenuwachtig gezien mijn vorige echo 1,5 maand geleden