Een tegenvaller Tikske, maar een goed teken dat het goed ontwikkeld. IK ben bij mijn eerste zwangerschap ook een dag lang bloed verloren, maar toch is alles goed gekomen, inderdaad 50% nu geloof ik. Hoe is het nu?
ow een namen lijstje? meisjes: Lauri, Sarah, Anna, Linde, Isabel, Mayke, Robin jongens: Remy, Mees, Tibbe Maar ja bij de eerste zijn er zooooooveel namen langs gekomen. Toen ik met verlof ging hadden we nog geen jongens naam (geslacht was een verrassing)
Meisjesnaam zijn we al uit, die hadden we nog van de eerst zw: Amber, evt als 2e naam: Robyn. Jongensnaam wordt moeilijker! we zijn er ook eigenlijk nog niet mee bezig, eerst maar es een goede echo! Vandaag is mn curettage 1 jaar geleden dus voel me vandaag ook een beetje treurig, het blijft toch rondspoken Vanavond komt MvM, dus dubbel gevoel, ook weer een beetje een blije dag dus...
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Sarina1990 - 23 jaar - 1e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 25 Oktober. Maryam00 - 23 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje Afspraken: 28 februari: Worteltje gyn (FA) / anoniempje2014 echo 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 3 maart: Smoothieluv vk 4 maart: Popol echo (echocentrum) / Mama Rebecca echo 5 maart: An34 vk 6 maart: Orchidee88 vk 10 maart: KimmyLynn vk / Romilda vk / Tikske gyn / Mariska1985 gyn / vlindertje126 echo / Hartlief gyn 11 maart: Kimkos vk / Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 maart: JFelice vk / zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk 14 maart: Meijke gyn / Orchidee88 vk 17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk 19 maart: Jola81 intake vk+echo 20 maart: modigliani vk 21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn 24 maart: anoniempje2014 intake vk 25 maart: Kimkos vk / Misslinnie1984 vk 28 maart: Sarina1990 vk Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥ Wijzigingen en nieuwe afspraken graag in felle kleur posten dan passen we de lijst aan
Popol, gefeliciteerd! Mariska, sterkte vandaag, kan me voorstellen dat het erg dubbel voelt. Mijn zusje heet ook Amber, vind het echt een leuke naam Ik wil het ook pas gaan vertellen als we kloppend hartje gezien hebben. Maar ik betwijfel of we het zo lang geheim kunnen houden, want ik heb al echt een buikje.
Dit hielp bij mij tegen misselijkheid: Sea-Band Voor Volwassenen tegen Reisziekte 2ST | voordelig online kopen | De Online Drogist
Ik heb net wat te hard gejuicht. Was net een klant aan het behandelen en werd me toch een partij misselijk.. Maar net ff snel een sultana gegeten en nu gaat het weer een stuk beter. Maar wel heeeeeel irri!!! Fijn ok een kloppend hartje te horen! Wij willen het eigenlijk pas met 12 aan iedereen vertellen maar ik ben bang dat ik dat niet ga redden met mijn darmenbuikje.
Ik sta te koken en heb me ineens toch zin in een pizza of kapsalon shoarma! Toch maar mn gezonde maaltijd aangezien t al op staat haha En volgens mij ook niet heel goed voor de baby of zal dat niet veel uitmaken? Zulke zaken zijnmeestal niet heel hygiënisch
@Popol Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie nu een kloppend hartje gezien hebben. @Tikske, nogmaals sterkte ermee... maar het komt vast wel goed! Alles zit goed en het hartje klopt. De kans dat er dan nog iets mis gaat is zó klein... Dus we hopen gewoon op het beste! @Vertellen: Wij hebben het van het weekend verteld aan de ouders en broers en zussen. Wat was dat gaaaaaf!! Ik ben momenteel wel emotioneel volledig onstabiel door de hormonen, dus bij ieder telefoontje had ik weer tranen in mijn ogen @Namen: Wij hebben twee lijsten... Voor een jongen zijn we er denk ik al redelijk uit, dat wordt denk ik Tim of Joshua (andere opties: Jasper, Joey, Marco, Michael, Ralph,Tobias en Rens) Meisjesnaam is wat lastiger, ik heb wel een sterke voorkeur voor Milou, maar ml vindt dat helemaal niks... (andere opties: Daphne, Ilona, Isabel, Julia, Louise, Tessa, Yvette, Naomi, Amanda, Sara, Miranda, Sofia, Imke, Maaike) Handig, die namenlijstjes hier... hopelijk doen we nog leuke ideeën op @Misselijkheid: Eten ZODRA je trek krijgt. Ook als dat om 5 uur 's nachts is; geef er maar gewoon aan toe anders wordt je gestraft met een aanval van misselijkheid
als ik zaterdag een goede echo heb dan gaan we het weekend erop vertellen aan mijn ouders en schoonouders, en die woensdag naar de vk, dus daarna ook de rest van de familie en gooi ik het wel op fb dan weten vrienden/kennissen het ook meteen
Mariska: Erg mooi Amber! Iedereen zou hier denken dat ik vernoem als ik die naam kies, maar anders.. @Vertellen: Dat doe ik echt pas met 12 weken. Is hier waarschijnlijk precies met Pasen dus dan komt iedereen toch bij elkaar Het allerleukste is nog dat op eerste Paasdag 2012 onze oudste werd geboren. Zou leuk zijn Ik denk nu aan een t-shirtje met erop Psst ik heb een geheimpje.. en dan achterop Nee niet op m'n rug, in mama's buik!
Welkom nieuwe zwangeren en Gefeliciteerd! Namen hebben wij al vast we zijn samen verliefd op de namen dus denk nie dat die zullen veranderen Gefeliciteerd dames die al een mooi kloppend hartje hebben mogen zien Hier de opvliegers zijn weg Ik heb het al dagen echt koud Ik ben erg moe maar val niet in slaap En ben vroeg klaarwakker
Ontzettende zin in chocolade taart Stond vl ineens op en ging snel de regen in om die taart te halen Ik schrok echt Moet dat hekserig gedrag echt minderen Hij deed het dus om te voorkomen dat ik chagrijnig zou worden hahahah
whaha oeps! haha Wel lekker! Het barst van de leuke ideeen Best Pregnancy Photos (Part 2) - Craftionary
hahah Kimmylynn dat heb je goed voor elkaar dus nu lekker aan de taart ? Ik kreeg vandaag ook al eten haha, worstenbroodjes met spek ben benieuwd of t lekker is, ze gaan straks de oven in