Ja Meijke gezellig hier! gefeliciteerd! hier mijn testjes van gister , vanochtend niet meer getest ik heb nog 1 kv en 1 cb digital over, maar daar wacht ik nog even mee, voor momenten dat ik echt testdrang krijg ofzo herkennen jullie trouwens dat je humeur veranderd is ? ik zou dolblij moeten zijn ( ben ik natuurlijk ook! ) maar ik ben snel geïrriteerd en wat chagrijnig en dan vooral tegen man terwijl dochter en ik nu juist heel close zijn , ze komt ineens vaak knuffelen etc. toeval ? of zou ze onbewust toch wat merken ?
Vanochtend met de wc geknuffeld ... Maar nu na mijn boterham is het weggezakt. Wij hebben het aan mijn schoonouders verteld gisteren. Een hele fijne band en mocht het misgaan zou ik dat ook met ze willen delen. Mijn moeder zie ik dat weekend, dan kan ik het vast ook niet voor me houden .
Zebra haha hoop het Ik denk in het ergste geval Dat ik het donderdag avond vertel haha Die kans is vrij groot We hadden wel een weddenschap gesloten Als ik zwanger ben moet hij me meenemen naar een etentje Als ik niet zwanger ben moet ik met hem naar een wedstrijd in de kuip Gelukkig hoef ik me daar niet zo druk om te makEn hahaha
Mooie testen Zebra! Tot nu toe ben ik nog niet chagrijnig geweest op een moment gisteravond na dan haha. Wij hebben het gisteravond ook aan mijn schoonouders verteld . Leuke reacties gehad. Haha een nieuwe vriend erbij Meijke? Veel plezier met uiteten KimmyLynn Vanochtend ook weer getest! Streepje wordt gelukkig steeds wat donkerder.
Hi, niet echt chagrijnig of humeurig. Vanochtend iets te lang in bed blijven liggen. Merk wel dat ik dan echt moet opstarten. Hoofdpijn en draaierig. Vorige zwangerschap had ik veel last van misselijkheid. Ze zeggen dat t met een tweede minder is. Duimen dat t weg blijft. Mooie testen hoor worteltje. Ik heb maar een gedaan hihi
Ik heb op 1maart een afspraak gemaakt voor een vroege echo bij een echocentum hier in de buurt. ik kan gewoon niet tot 12 maart wachten daar kunnen ze je het hartje laten zien en horen , verder nog niet veel natuurlijk want er is weinig te zien. maar voor die 30 euro dat t kost , heb ik er wel voor over. dan zou ik al iets geruster zijn als ik alvast een hartje gehoord heb
Zebra spannend! Had gisteren wel de ha ff gebeld. De assistente zei dat je met een verwijzing van de ha niet hoeft te betalen. Moet dan wel binnen je polis passen denk ik...
Ik heb 14 maart de eerste echo in het zkh, 8 weken dan. Pfoe, die buikkramp vind ik maar spannend . Maar goed, behoorlijk misselijk dus gaat vast okee binnen.
Leuk meiden! Dat de groep al groeit! Nog paar dagen dan weet ik meer. Heb al hoop signalen net als vorige maand... Maar durf niet te hopen!
Hey ladies heb net nog een test gedaan maar heb weeer een heeeele lichte streep Mijn NOD was zaterdag Kan dit omdat ik het niet in de ochtend heb gedaan? Ik verwachtte al meer hcg
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: KimmyLynn: 10 maart vk 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk
Bekijk bijlage 377228 Dit is de vorige test Wel een stuk lichter reageerde te snel denk ik Haha was bang dat er geen streepje kwam ook Nu het wat langer heeft gelegen os het donkerder Morgen ochtend de cb doen haha Maak mezelf gek denk ik