super Worteltje!! hebben jullie deze al gezien.. waarschuwing voor mensen die op t werk gaan kijken. ik betrapte mezelf erop een traantje weg te vegen Pasgeborene wil moeder niet loslaten | Vrouw | Telegraaf.nl
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Sarina1990 - 23 jaar - 1e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 25 Oktober. Maryam00 - 23 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: 28 februari: anoniempje2014 echo 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 3 maart: Smoothieluv vk 4 maart: Popol echo (echocentrum) / Mama Rebecca echo 5 maart: An34 vk 6 maart: Orchidee88 vk 10 maart: KimmyLynn vk / Romilda vk / Tikske gyn / Mariska1985 gyn / vlindertje126 echo / Hartlief gyn 11 maart: Kimkos vk / Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 maart: JFelice vk / zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk 14 maart: Meijke gyn / Orchidee88 vk 17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk 19 maart: Jola81 intake vk+echo 20 maart: modigliani vk 21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn / Worteltje13 gyn 24 maart: anoniempje2014 intake vk 25 maart: Kimkos vk / Misslinnie1984 vk 28 maart: Sarina1990 vk Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥ Wijzigingen en nieuwe afspraken graag in felle kleur posten dan passen we de lijst aan
Leuk om te zien al die hartjes achter de namen!! Gefeliciteerd meiden!! Meiden met bloedverlies: blijf hoop houden en probeer niet te veel te stressen! Misselijk ben ik heel af en toe, een vriendin van mij zei ook dat ze dan iets at en dan was het weer over. Maarja, een andere vriendin hield helemaal niks binnen en is kilo's afgevallen. Babynamen: daar hebben wij het nog niet echt serieus over gehad. Ben benieuwd of we er samen uit komen! We willen wel weten wat het wordt, en we gaan het niet geheim houden. Denk er wel aan om de kleine te vernoemen naar mijn moeder of zijn vader (evt 2e naam). Voor zijn ouders is het een 1e kleinkind, voor mijn ouders 2e. Geboortekaartjes: ik ben grafisch ontwerpster, dus ik maak het kaartje zelf Maar dat maakt het niet makkelijker pfff ben nooit helemaal tevreden haha
Oja, en wij hebben het nu alleen aan ouders en broers/zussen verteld. Maar ik kan me niet voorstellen dat niemand van hen zich verspreekt... Mijn opgezette darmen werken ook niet echt mee. Misschien dat we het na de volgende echo wel gewoon zeggen als iemand het vraagt. Morgenavond een feestje, normaal ben ik een gezellige drinker, dus ik hoop dat het niet gaat opvallen dat ik cola drink ipv baco
Zebra, wat een moooooooooi filmpje! Maar wel emotioneel met die hormonen die door mijn lichaam razen! Hahaha! Wat veel kloppende hartjes! Ik ben jaloers! Haha, ik hoop ook zo dat wij woensdag nu wel een kloppend hartje zien.... Worteltje en Popol gefeliciteerd! Super hoor! Ik ben steeds hondsberoerd echt niet leuk meer! Bah! Ik ben de hele tijd op zoek naar dingen waar ik zin in kan hebben... Echt zo irritant! Ik voel me echt een zwangere muts momenteel! Moe, erg misselijk, niet weten wat ik moet eten, mega dikke tieten, opgezette buik, pukkels, en koffie smaakt niet meer! Zo dat moest ik ff kwijt! Verder gaat het prima!
zo An dat is een hele lijst! haha hier.. uhmm.. tja, geen idee. ik heb nergens last van ojawel dat lieg ik. ik voel me heel snel licht in mn hoofd en draaierig. bijvoorbeeld als ik bij de supermarkt in de rij sta bij de kassa bijvoorbeeld en het duurt wat langer dan moet ik mezelf echt afleiden met iets anders ga ik zo van mn stokje volgens mij komt dat door lage bloeddruk wat ik gelezen heb, en dat heb ik van mezelf altijd al wel iets dus misschien nu erger. verder nergens last van. wat klagen jullie hahaha nee hoor! lijkt me heerlijk om ook wat te voelen toch een beetje een bevestiging. gooi de kwaaltjes maar deze kant op!
@ zebra: wat een mooi filmpje! Mijn ogen werden ook een beetje vochtig @ kwaaltjes: ik heb vooral last van mijn borsten. Ze doen pijn en zijn een maat gegroeid, ik pas nog één beha, en dat was er eentje die me normaal veel te groot was. In het begin heb ik last van mijn buik gehad, maar dat is alweer voorbij. Soms ben ik even misselijk, en dan vooral in de auto of als ik te laat eet. Het valt mij eigenlijk wel mee! @ afspraken: vanmorgen schreef ik me in bij de verloskundige, 18 maart mogen wij komen voor een intake. Ik zit dan precies op 8 weken. Het wil op de tablet niet lukken om de afspraak in kleur te zetten.
Vandaag de eerste echo gehad... We zagen nog niet veel omdat ik pas op 5 weken en 4 dagen zit. Maar er was een vruchtzakje en het zit op zijn plaats. Nog geen hartje gehoord maar dat kan omdat het zo pril is. Na de skivakantie gaan we terug! Hoefde ook niks te betalen... Vond ik heel netjes..
Jeetje wat wordt hier een hoop gekletst! En een hoop hartjes al in de lijst zeg! Wat moet dat een mooi moment zijn zeg als je voor het eerst het hartje ziet kloppen... Ik begon inderdaad ook denken dat een echo met 5 á 6 weken de standaard was, maar niet dus. Tegen de tijd dat wij de echo hebben ben ik al 9 weken... pfff wat een geduld moet je hebben zeg!
Pff ik moet zo mn zoontje wegbrengen om te logeren. Ik wordt nu al verdrietig. Terwijl dit echt niet de eerste keer is.. En dan ook nog eens bij mn moeder. Niks aan de hand dus..maar toch.... Zullen de hormonen zijn :'( Aah geen zin in carnaval... :/
Mooi Worteltje! En fijn dat het bij jou op de goede plek zit Anoniempje. Baboeska, als je geen zin hebt, meld je je toch ziek . Een feestje waar je niet naar uitkijkt en verdrietig omdat je zoon logeert, thuis blijven kan toch?
Hier een serieuze zwangerschapsdementie... Ik stond in de winkel en kon me niet meer herinneren of mijn man gisteravond boodschappen had gedaan . Maar ik dacht, dat zal wel niet, anders wist ik het nog wel. Nee dus! En nu heb ik dubbel zoveel brood, kaas, sap, vleesbeleg, bananen en appels in huis....
Haha ik ben ook zo vergeetachtig. Maar ook wel lekker toch, dat je nu alles dubbel hebt. Kan je alles invriezen? Wij hebben eind komende week een echo en hoop eigenlijk dan al een hartje te zien. Kan dat? Zo leuk om hier de lijst met alle hartjes te zien!