16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha meijke wat een actie! :D

anoniempje , ik word helemaal zenuwachtig voor morgen van jou bericht maar goed dat het op de juiste plek zit, wanneer ga je weer terug? dan is er gewoon een mooi hartje! :)

2. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Zebra spannend morgen!! Wel een mooie datum om je echo te hebben :D. Komt vast goed!

Haha Meijke, zo erg heb ik het nog niet!! Hoef je voorlopig niet meer boodschappen te doen haha.

Pff wel spannend hoor dat afwachten, hoorde vanmiddag dat een vriendin van mij een miskraam heeft gehad :(. Blijf er toch zo bang en onzeker door! Niet leuk. Echt aftellen tot donderdag....

Verder iemand die nog iets leuks gaat doen dit weekend??

3. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hey ladies ik ben echt bang om veel aan te komen tijdens de zwangerschap
    Ik heb mensen van slank naar (best) dik (voor hun doen)
    Zien worden door een zwangerschap

Om eerlijk te zijn staat het enkelen wel mooi om vors te zijn
    Maar ik kom alleen aan in gezicht en buik
    Geen gelijke verdeling dus

Maar nu kom ik juist aan door die vreetbuien en stoppen met roke

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Bij dochter ging ik van 59kg naar 88kg
    echt schandalig. Nu 65 helaas niet alles eraf gekregen dus deze keer wil ik wat beter opletten

5. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @KimmyLynn, het is vervelend maar dat doet een zwangerschap nu eenmaal met je... Bij ons zit het in de familie, om tot je eerste zwangerschap (redelijk) tenger te zijn en dan met de zwangerschap... houdt dat op. Het advies is wel om je tijdens je zwangerschap niet ál te veel zorgen te maken over het aankomen; extra kilo's zijn best wenselijk voor een gezonde zwangerschap.

Het enige waar je wel over kan denken is hoe je die vreetbuien tegen kan gaan. Ik heb ze (gelukkig) nog niet heeeel erg gehad en heb voor mezelf de regel dat ik er pas aan toe mag geven in de avond. Dan ben ik vaak te moe en komt het er niet van. Verder geef ik met maaltijden wel toe aan wat ik lekker vind (al let ik er wel op dat ik voldoende groenten ed binnenkrijg).
    En wat voor mij echt een giga hulp is: Water drinken. Bij de gyn werd me verteld dat je als je zwanger bent een gallon (2,78 liter) water per dag moet drinken. Dat probeer ik dan ook te doen en nu is het steeds als ik ergens trek in krijg dat ik meteen mijn buik voel die zegt "Ho even, ik zit al vol!"

Hopelijk helpt dit je wat...

@Meijke, wat een actie hahahaha!

@Orchidee, wat vervelend voor je vriendin. Ik hoop dat ze het een plaatsje kan geven en dat jij je ook niet al te druk gaat maken!

@Zebra, spannend morgen!

@Boommm, volgens mij zou het al moeten kunnen, maar niet schrikken als het nog niet zo is!! Ieder kindje heeft zijn eigen unieke ontwikkeling...

6. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Dames, Omega 3 supplementen werken echt bij zwangerschapsdementie!

7. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zebra je hebt er best wel veel af gekregen
    Morgen ook je echo zag ik! Succes alvast :D

Mamske goed idee bedankt! Ik ga ook wat gezondere boodschappen doen

8. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Owja btw

Sinds ik zwanger ben heb ik wel absurd veel dorst
    In de nacht altijd een flesje water die tegen de ochtend leeg is misschien heeft mn lichaam meer behoefte aan vocht want ik drink best slecht eigenlijk

9. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    Ze zeggen dat een droge mond ook met (zwangerschaps)suiker te maken kan hebben. Ben je daar al eens op getest?

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Zebra, veel plezier straks!

11. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook meer dorst .. hoop niet dat het zwangerschap s suiker is..

succes zebra spannende dag!

12. kimkos

kimkos Lid

13 feb 2014
    16
    0
    0
    Ouderenzorg
    Heino
    Succes Zebra!!

13. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Dag lieve mensen,
    Sinds eergisteren voel ik me anders dan afgelopen weken. Ik kan niet specifiek aangeven wat er veranderd is maar voel me ‘down’:(. Mijn symptomen zijn niet veranderd en ik heb geen krampen of bloedverlies, dus je zou zeggen alles gaat goed. Waarom voel ik me niet blij en kan ik niet genieten…? Tot aan eergisteren heb ik mij geen zorgen gemaakt en ineens is die rust weg en maak ik me zorgen dat ik misschien wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb of dat een echo niks laat zien..(en dat het allemaal niet echt is) alle verhalen over miskramen en bbz lezen helpt uiteraard ook niet ;)?
    Misschien stel ik me enorm aan en ebt het allemaal wel weer weg..

Zijn er anderen die dit herkennen……??

@ Zebra Succes vandaag met de echo, zo spannend!!
    @ KimmyLynn dorst heb ik ook erg last van, drink liters water / thee per dag….
    Alle andere mensen.. fijn weekend! Ik helaas moet het hele weekend nog werken :(

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Succes vandaag Zebra!

Smoothi, wat naar dat je je zo voelt! Ik hoop dat het gauw weg ebt, maar als je geen bloedverlies of kramp hebt gaat het vaak goed. Tuurlijk kan het mis zijn, maar de kans is 85% dat het goed zit. Ik hoop dat dat je opbeurt :). Werkse!

15. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    Zo herkenbaar smoothie. Was ontzettend happy, had wel last van krampen. Maar nu geen kramp meer te bespeuren, voel me down, naast de moeheid is dat alles. Hierdoor vraag ik me soms af of het allemaal wel echt is. Kan me dus heel goed voorstellen hoe jij je op dit moment voelt. Maandag komt mvm hier, dus weer testen, zal weer even de bevestiging zijn dat het allemaal echt is.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dankjewel allemaal! Lief van jullie
    moet om 15.00 daar zijn

17. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Veel succes straks met de echo Zebra

18. Nic78

Nic78 Lid

26 okt 2013
    36
    0
    0
    Zuid Holland
    @zebra veel kijkplezier vandaag!
    @smoothieluv herkenbaar, vergeet niet dat hormonen gekke monstertjes zijn en dat deze gevoelens per dag weer kunnen veranderen....het is gewoon een hele onzekere periode.....en geluk hier begrijpen we je dus schrijf alles hier lekker van je af! Knuffel!
    Ik ga vanavond uit eten met 28 lady's zonder 1 druppel alcohol en al die lekkere sushi waar ik me maar niet aan waag.....pittig! :p maar alles voor het goede doel!
    Fijne dag iedereen!!

19. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb wel veel suiker in de familie
    Had er niet aan gedacht ik dacht dat j dat pas later kon krijgen (dom ook haha)
    Moet er ff op letten dan hoop t niet

Ik drink elke avond ook wel een pot thee

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Smoothieluv, dat was precies wat ik ook wilde typen. Gisteren ook zo'n heel down gevoel, wel pijnlijke steken in m'n lies gehad maar geen krampen. Zelfs Gyn gebeld maar de assistente zei dat het geen kwaad kon als t geen krampen waren en omdat baarmoeder nu nog volledig achter t schaambeen zit, dus lager dan waar t zeer deed.
    Nu merkte ik met douchen dat m'n boobs absoluut geen pijn meer doen en dat t 'binnenin' heel anders voelt. Baarmoedermond voelt nóg zachter aan. Ben zoooo verschrikkelijk bang op herhaling van vorig jaar!

Deel Deze Pagina