Het is een beetje dubbel. 6 weken geleden lag ik daar ook met bloedverlies en kreeg ik slecht nieuws... Natuurlijk ben ik super blij!!! Nog 6 spannende weken en dan van de daken schreeuwen!!
Gefeliciteerd mama rebecca, en nu even proberen te genketen ondanks het dubbele gevoel. Ik werk nu 40 uur, waar en wat zeg ik niet omdat ik het gevoel heb dat er mensen meelezen die nog niet weten dat ik zwanger ben. Straks wil ik 28 uur gaan werken. Hoe gaan jullie dat doen?
Fijn!! Weer een hartje erbij, gefeliciteerd! Kan me heel goed voorstellen dat het zo dubbel is hoor! Duimen! Ik voel me ondertussen een plofkip! Pffff! Ml zat net steeds naar m'n buik te staren op n feestje... Grrrr! Is er iets?! Ja...je ziet t zo goed, je buik is dik....ik wist niet meer dat t zo snel al was... Mannen.... Haha Oh foto is gedraaid zie ik, sorry
Mariska mijn buik is het zelfde helemaal opgeblazen Heb je nog geen vragen gehad? werk ik studeer nog werken/leren psychiatrie Mijn vriend werkt voltijd
Nee nog steeds niet maar zal niet lang duren! Gisteren met mijn 2 zwangere schoonzussen in 1 ruimte. Ik scheel met 1 van hen maar 5 weken ongeveer! Die heeft ook al een behoorlijke buik. Zei m'n man ook nog: bij haar zie je het ook al zo...Haha ja schatje, 12/13 wkn zwanger van de 2e....gaat iets sneller met je buik dan! Vandaag bij ons ook 7 wkn, is toch alweer bijna 2 mnd, gaat hard zeg!!
Hallo! Mama Rebecca, wat een goed nieuws! Echt top! Gefeliciteerd! Dan hebben ze wel een vroeg hartje al zien kloppen! Was het inwendig? Super hoor! Zebra, heerlijk dat je thuisblijfmama bent, wou dat ik dat was! Vind het wel zwaar werken en gezin onderhouden! Hopen dat ik binnenkort parttime kan werken.. Straks om tien uur weer een echo.. Ben erg gespannen! Vorige keer kon ze nog geen hartje zien kloppen en dacht ze ook nog dat ik korter zwanger was. Drie dagen korter.. Zou wel heel goed kunnen aangezien mijn menstruatie erg onregelmatig was... Ben zenuwachtig of het hartje nu wel klopt! Wel voel ik me hartstikke zwanger met die misselijkheid en andere kwaaltjes... Dus ik hoop het zo! Er was toch nog iemand die gisteren een echo had? Nou tot laterzzzzzz!
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Sarina1990 - 23 jaar - 1e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 25 Oktober. Maryam00 - 23 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ ?? Oktober. MoesCH - ?? jaar - 3e kindje Afspraken: 5 maart: An34 vk 6 maart: Orchidee88 vk 10 maart: KimmyLynn vk / Romilda vk / Tikske gyn / Mariska1985 gyn / vlindertje126 echo / Hartlief gyn 11 maart: Kimkos vk / Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk 12 maart: 0Zebra0 vk / Ligakoekjuh echo 13 maart: JFelice vk / zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk / suus85 echo / Nic78 echo 14 maart: Meijke gyn / Orchidee88 vk 17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk 19 maart: Jola81 intake vk+echo 20 maart: modigliani vk 21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn / Worteltje13 gyn 24 maart: anoniempje2014 intake vk 25 maart: Kimkos vk / Misslinnie1984 vk 28 maart: Sarina1990 vk Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥ Wijzigingen en nieuwe afspraken graag in felle kleur posten dan passen we de lijst aan
An, heel veel succes straks! Spannenddd!! komt vast helemaal goed Popol , ben erg benieuwd hoe het gister gegaan is met de echo?? hebben jullie de zwangerschap ook al doorgegeven aan de verzekering ? kwam gister ineens in me op dat ik dat nog moest doen. en zo ook bij de uitvaartverzekering ( bleh! wil je niet eens aan denken pff )
Mariska, ik snap ook niet hoe het kan, zo snel al een buik! bij jou zie je het inderdaad ook super goed. hier net zo verberg het met wijde kleding maar lukt gewoon bijna niet. volgens mij hebben mijn ouders al lang wat door maar ze zeiden niks haha zondag gaan we het ouders en schoonouders vertellen en dan woensdag na een hopelijk goede echo bij de vk mag iedereen het weten spannend!
Ik hoop het Zebra! Maar blijf toch beetje angstig door het bloedverlies in de eerste anderhalf week! Ik heb trouwens nog niks doorgegeven aan de verzekering! Je bedoelt voor kraamzorg? Dat moet voor de 16e week toch?
ja en ook voor de declaraties die de gyn/vk gaat doen van de echo's etc. de vorige zwangerschap belde CZ me op, ja mevrouw we hebben een rekening van de verloskundige, klopt dit? bent u zwanger? uhhh ja haha moest je dus blijkbaar even doorgeven dan zetten ze het in het systeem en loopt alles makkelijker door. ik had t nu ook nog niet gedaan, was het alweer vergeten net maar ff doorgegeven online komt vast goed met de echo hoor! dat moet gewoon ben wel erg benieuwd hoe het er nu uit zit met dit termijn. een paar dagen maken al zoveel verschil nu in grootte etc
Ja, was inwendig. Inderdaad heel vroeg! Goed teken, toch.... *duimduimduim* Succes straks! Was jouw echo ook inwendig? Dat ik nog parttime werkte vond ik het minder zwaar dan nu ik thuis zit.