Die van vandaag is idd donkerder . Morgen CB moet kunnen! Mijn CB was 10 DPO en jij bent al verder. Zijn dus best gevoelig.
Kimmy, je cb zal zeker wel 1-2 zeggen hoor met deze streepjes. zo licht vind ik ze niet. niet iedereen maakt even snel hcg aan, dit is echt wel een zwanger streep hoor! wat leuk wat je gekocht hebt!! Popol , ik voel me goed. geen kwaaltjes. soms denk ik wel ' joehoee kwaaltjes kom maar! ik wil me zwanger voelen! ' hoe gaat het met jou ?
Dank je zebra ik kan al niet wachten tot morgenochtend! Ben ook echt benieuwd naar zijn reactie popol Ik voel me echt normaal Ik zat al sinds gister te zoeken vanaf welke maand je kwaaltjes kan krijgen Dan voel ik me nog zwanger haha
ik heb wel stiekem mijn zwangerschapsbroeken alweer in de wasmand gedaan ik hoop dat ik ze snel weer kan dragen. ik voel verder niet echt wat eigenlijk. maarja pas net 4wk, misschien komt het nog bij dochter werd ik met 6 weken misselijk. en niet zo'n beetje ook
Ja ik probeerde ook terug te rekenen vanaf wanneer ik misselijk werd Die zwangerschap duurde erg kort Maar die misselijkheid vergeet ik dus nooit meer Dinsdag een afspraak met moeders voor moeders
Ik ga me ook inschrijven. Heb net op de site gekeken wat het ook alweer inhoudt. Met de eerste was ik met zulke dingen echt niet bezig. Nu zie ik om me heen dat t niet iedereen lukt gelijk zwanger te worden.
Ja ik wist niet eens dat het bestond Ik ken het van het forum en vind het erg mooi Om aan mee te doen
goedemorgen! hier nog steeds geen ochtendmisselijkheid slaap wel slechter , lijkt alsof ik ineens geen fijne houding kan vinden om te liggen