Mariska, succes bij de echo vandaag! Zebra, ik zou t ook gaan vertellen als ik jou was! Scheelt heel wat pijn in de buik! Hahaha! Ik ben zo jaloers op jou dat jij geen kwaaltjes hebt! Ik voel me zooooo hondsberoerd! Mag je wel hebben hoor! Hihi, geen probleem! Ik heb een flubberbuik zie ik nu ineens! Herkenbaar?
Gefeliciteerd moesch! En succes Mariska! Suus ik snap dat je het voor je eigen gevoel Moeilijk vind. Kwaaltjes kunnen tot 10 weken nog komen begreep ik En daarnaast ken ik ook veel mensen die zonder kwaaltjes gezonde kids hebben gehad. Ik hoop dat de week snek voorbij gaat en jij eenbmooie echo hebt Zebra zit met een zelfde soort dilemma Maandag 11 uur eerste echo en maandag ochtend keert zijn vader met spoed weer trug naar het buitenlans Hij wilt t natuurlijk zeggen voor zijn vader het land uit is Maar ook raar voor de eerste echo
Hoi meiden. Veel gekletst! Leuk! Ik lees wel alles maar heb de afgelopen dagen echt geen puf om te reageren. Zo moe en misselijk! Gefeliciteerd met alle goed echo's en kloppende hartjes!! Over echo's en afwijkingen. Wij hebben in 2012 de zwangerschap met 23 weken afgebroken omdat bij de 20 weken echo bleek dat ons dochtertje zeer ernstige afwijkingen had. Het was beter voor ons meiske maar we hebben er ook voor gekozen omdat we een dame van bijna 7 hier rond hebben lopen. Zij zou volledig op de achtergrond komen te staan omdat alle aandacht naar haar zusje zou gaan. En dat wilden we niet. Zebra en KimmyLynn: gewoon vertellen! Geniet lekker! Herdoet allemaal al zo kort. Volgend weekend vieren wij de verjaardag an dochterlief, dan vertellen we het aan haar en aan de rest van de familie. Ben erg benieuwd hoe dochterlief gaat reageren
An, hier ook soms een flubberbuik, meestal begin van de dag en eind van de dag heb ik echt een strak gespannen bolletje Worteltje, dat moet verschrikkelijk geweest zijn om zo afscheid te moeten nemen van jullie dochter* , maar zo staan wij er ook in. Als dit kindje iets heeft waardoor er niet alleen voor ons maar vooral voor onze dochter teveel zal veranderen en zij niet meer de aandacht zal krijgen die ze wel hoort te krijgen dan kiezen wij er ook voor de zwangerschap af te laten breken. hoe moeilijk ook maar wij hebben toch het gevoel dat we dan voor ons eerste kindje moeten kiezen. MoesCH he vervelend weer bloed vanochtend. hebben ze je niet verteld waardoor dit kon komen, en hoelang het nog zou aanhouden ? snap goed dat dat voor ongerustheid zorgt. hopelijk stopt het snel Iedereen, bedankt voor de hulp! we gaan het toch zondag vertellen, jullie hebben ook gelijk. niet teveel stil staan bij wat als.. maar voor nu genieten. Ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren hoop niet dat het word ' o leuk gefeliciteerd ' omdat het nummer 2 is
hebben jullie trouwens huisdieren ? ze zeggen toch wel eens dat honden en katten het aanvoelen en meer naar je toe trekken ? wij hebben een hond maar die word nergens warm of koud van en komt ook niet extra bij me. is zoiezo geen knuffelbeest, altijd een beetje op afstand. wel heel lief hoor. ook voor de kleine maar geen troetelbeer. is ie ook wel wat groot en lomp voor haha
Als ik de verhalen zo lees mag ik echt blij zijn dat ik dit allemaal nog niet heb meegemaakt, en dat ik maar weinig bijwerkingen heb. Heel veel sterkte aan de meiden die in spanning zitten door bloedverlies en de meiden die * in hun herinnering hebben... @ Zebra: wij hebben hier een kleine dierentuin. 2 papegaaien, een grote hond, 1 kat en 2 varanen. De hond gedraagt zich niet anders, de kat wel. Die ligt 's nachts heel dicht bij mijn buik, en wil overdag niet meer zo graag naar buiten. Of het iets met mijn zwangerschap te maken heeft? Geen idee maar het zou heel goed kunnen! 1 van de papegaaien is de laatste weken heel erg aanwezig (gillen en praten), maar dat zou ook haar leeftijd kunnen zijn (2 jaar). Zit gewoon in de pubertijd waarschijnlijk, om gek van te worden af en toe! (heb de buren er nog niet over gehoord haha)
Zijn er meiden die al zijn aangekomen? Ik heb er tot nu toe een halve kilo bij, maar weet niet of dat echt van de zwangerschap is... Schommel wel vaker een beetje. Met die plofbuik zou je wel anders denken... Een hoop meiden hebben maandag een echo!! Ben benieuwd en zelf ook wel een beetje zenuwachtig aan het worden weer!
Wat een beestenboel Hartlief , gezellig hoor! Wij hebben 1 kater, die doet nog niet anders dan anders . Bij mijn vorige zwangerschap herinner ik me dat onze poes (vrouwtje, leeft niet meer), wel steeds bij mij op schoot zat. Ze ging dan ook zo trappelen. Diegene van jullie die katten hebben weten wat ik bedoel daarmee.
Moesch gefeliciteerd met je goede echo. Wel erg balen dat je nog steeds in de zorgen zit. Hopelijk houdt het bloed op en krijg je er met de weken wat meer vertrouwen in... @Huisdieren: Wij hebben een kater en een poes. Rond mijn nod kwam de kater voor het eerst onder de dekens in bed liggen. Toen hij jonger was kwam hij wel vaker bij me liggen op bed, maar onder de dekens wilde hij niet. Hij snuffelde een beetje langs mijn buik en beet toen ineens in mijn tepel!! Weliswaar zachtjes, maar ik was er niet zo heel erg van gediend en heb hem uit bed gezet. Sindsdien komt hij niet meer onder de dekens, maar de katten liggen wel iedere nacht bij me en de kater wil ook drie keer per nacht even geaaid worden.
Als ik lees dat er ook meiden zijn die niets binnen kunnen houden mag ik eigenlijk niet klagen, maar ik moet het even kwijt. Pfffff wat voel ik me beroerd... Stap voor stap is de ochtendmisselijkheid teruggekomen en nu weer in alle hevigheid aanwezig. Gisteren ineens extreem moe en slap en 's middags tot drie keer toe bijna naar de wc gerend. Vanochtend werd ik kotsmisselijk wakker en uiteraard zat er een haar op mijn crackertje... Lekker kokhalzen dus. Anderhalf uur over mijn ontbijt gedaan (liggend) en ik ben bang dat als ik opsta de misselijkheid terugkomt... Sorry sorry voor de meiden die het zwaarder hebben, maar ik moest even lekker klagen
Gembercapsules kopen! helpt tegen de misselijkheid! En klagen mag, doe ik ook altijd! Hihi! Ik heb groentesoep gemaakt! En daar heb ik zin in! Eindelijk iets waar ik zin in heb!! Wij hebben een poes en een kater.. Liggen ook steeds bij mij! En dat trappelen doet poes ook! Ik noem t altijd fietsen!
Zebra, gewoon vertellen. Het zijn de mensen die je je vreugde en verdriet dan juist het meeste begrijpen.
Mariska ik leef met je mee! Was er helemaal geen vruchtje te zien op de echo! ontzettend k**, zachtjes uitgedrukt. Veel sterkte!