Ik werd ook zo ziek van cytotec maar het werkte wel. 'Gelukkig' maar 1 x hoeven te gebruiken. Bij m'n 3 andere miskramen kwam het vanzelf op gang
Rustig hier wat betreft gekletst... Vind t ook zo sneu wat betreft jou, Mariska! Zo sneu dat je dit weer moet meemaken! Hóe is het met de andere dames? Hebben jullie nog een beetje van het mooie weer genoten? Wij zijn ff heerlijk in de tuin bezig geweest! Mrt handschoenen uiteraard! Zijn er meer mensen die minder misselijk zijn?
Heb ik een poosje gehad ja, ik denk dat ik wel twee weken heb gedacht dat ik de ochtendmisselijkheid achter de rug had. Maar maak je geen zorgen, je komt wel weer aan de beurt
Mariska hier kwam t 4 x spontaan op gang. 2 x opgewekt met cytotec. met 15wkn is t toen opgewekt met cytotec maar de placenta bleef zitten dus heb toen wel een nacurretage gehad. bij mk van 9 wkn ook cytotec gehad op de dag van de curretage. vruchthe was er al uit maar ze hebben toch nog even gekeken.of alles schoon was net de curretage. ik sla een curretage liever af gezien de kans op asherman. alleen als t moet. of in jou geval dan dat je erg ziek word van de cytotec. tis idd verschrikkelijk die zware krampen die je van de cytotec krijgt.
Hey ladies, lekker genoten van t weertje? Ik voel me heel wisselend. Vandaag wel lekker genoten van m'n binkie en gezellige dingen gedaan. Vanmorgen make-up workshop gehad met m'n moeder (mooie tip gehad om m'n dikke rode ogen te camoufleren...). Met ouders en N. geshopt, moeders nieuwe bril gekocht van de nieuwe Timberland collectie, gaaf! Was nog lastig zoeken. En net nog op een verjaardag geweest. Was ook iemand die 31 wkn zwanger was, au, slik! Gelukkig hield de kleine boef de gemoederen aardig bezig met zijn gevlogen, dus dat scheelde wel! Dus overwegend wel een fijne dag, ben blij met wat ik weet! Soms nog wel steken en zeurend gevoel en wel opgezette buik en zere boobs, dus de HCG zal nog wel hoog zijn. De duidelijkheid is moeilijk maar fijner dan geen duidelijkheid! Morgen lekker naar de kinderboerderij, zo fijn dit weertje! Fijn weekend nog allemaal!
Hey ladies! Net terug van de bruiloft Ik voel me net een oud mens Al mn vrienden feesten drinken dansen lachen gieren brullen en ik stond daar maar slaap te hebbben Dat is niemand en ik niet van mezelf gewend Nu lekker douchen en mn nest in.
Voel me vandaag gelukkig een stuk beter. Ben nog wel zwaar aan het ademen omdat ik nog behoorlijk vol met snot zit. Gisteren ons eerste kado gekregen voor de beeb 💟. Vandaag weinig doen en heerlijk genieten van het zonnetje.
Mariska, dat klinkt alsof je overall een goede dag hebt gehad gisteren, gelukkig maar. Hoe laat heb je maandag afspraak bij de gyn? Kimmilynn, herkenbaar hoor, ik ben ook zoooo moe, voel me echt een ouwe sok soms . Fijn dat je je beter voelt Misslinnie.
Ook wij hadden vorige week ons eerste kadootje gekregen voor ons beebje Wel fijn dat je gister en vandaag zo veel afleiding had Mariska
Meijke ja haha het kwam ook raar over volgensmij alsof ik het er niet naar mn In had ben normaal gesproken een feest beest maar ging nu erg groeg naar huis hun weten van niks Misslinnie goed dat je je beter voelt!
Houden jullie je gewicht al bij? Ik weet nu 4 weken dat ik zwanger ben en gelukkig nog niks erbij . Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af denk ik dan maar.
Met dochter voor het laatst gewogen 3 wk voor de KS, toen was ik 14 kg aangekomen. Daarna nog wel een paar denk ik, want ik lag plat in het ziekenhuis tot de KS.
Hier nog steeds lege batterijen in de weegschaal haha morgen toch maar even vervangen. Vanmiddag aan mijn ouders en schoonouders vertellen.. hopelijk houden ze hun mond tot woensdag na de echo tegen de rest van de familie.
Kreeg gister al wel opmerkingen dat k aangekomen was K hield mn tasje ook voor me op n gegeven moment
Ik ben al 1,5 week bezig om het echocentrum te bellen voor een nieuwe afspraak te maken omdat we te vroeg waren om het hartje te horen kloppen maar ik krijg steeds geen gehoor en na meerdere malen de voicemail ingesproken te hebben wordt ik ook niet teruggebeld. Is het echocentrum in Son (bij eindhoven) genaamd babyecho Son. Iemand ervaring hiermee? Ik ben er toen geweest en het was een hele leuke vrouw. Heb die dag ook meteen teruggebeld om na de vakantie een afspraak te maken maar ben nooit meer teruggebeld. Beetje vreemd.
Zebra veel plezier met vertellen Mariska fijn dat je inderdaad wat afleiding hebt, hopelijk morgen wat meer duidelijkheid voor je! Wat raar anoniempje, dat is vervelend zeg. Haha kimmylynn zolang ze denken dat je aangekomen bent is je geheimpje nog veilig Hier verder nog steeds top! Voel me goed
we wachten nog even af tot woensdag... misschien hebben ze vakantie. Hier weer misselijk... blehhh... deze week is het echt niet leuk meer... de skivakantie heb ik de laatste paar dagen niet van kunnen genieten. Iedere keer met eten misselijk. Vooral 's avonds met uiteten.... de geuren begon ik al van te kokhalzen. Na een paar happen van mijn eten te hebben gehad werd ik kotsmisselijk. En alleen mijn schoonouders en schoonbroer en zus weten het dus de rest stelde al vragen waarom ik geen honger had Manlief had zich (na een aantal biertjes teveel te hebben gehad) bijna versproken tegen zijn nichtje. Hij heeft gezegd dat hij zich er nog onderuit heeft kunnen praten maar volgens mij had ze het in de gaten. Mannen... leer het nu.... wij vrouwen hebben dingen snel in de gaten!! hahaha
Hier ook nog steeds ontzettend misselijk en veel spugen. Probeer me er maar bij neer te leggen en de dingen te eten die ik nu wel lekker vind en wegkrijg. Gister de hele dag met N. en vrienden op het terras gezeten en vandaag is het zulk lekker weer dat we het gewoon nog een keer over gaan doen. Gaan jullie nog iets doen?
Als ik al die kwaaltjes lees mag ik van geluk spreken dat ik nergens last van heb. Al maakt me dat soms juist ook erg onzeker. Wel heb ik vandaag een migraine aanval gehad, wat ik echt maanden niet heb gehad. Iemand enig idee of dit misschien door de zwangerschap versterkt kan worden? Wat vreemd Anoniempje, even afwachten en anders een andere praktijk zoeken. Boommm denk dat ik heel lui in de tuin ga zitten en een btje bij bruinen. Hebben jullie al vakantie plannen?