Veel plezier met vertellen Zebra! Anoniempje, best vervelend, maar mss zijn ze inderdaad met vakantie. Kimmylynn, gelukkig dat je weet waardoor je buikje groeit. Hier nog geen kilo's bij. Vandaag bij het inbrengen van de utro merkte ik dat mijn baarmoedermond plots veel lager zit. Maak ik me natuurlijk terug zorgen, terwijl het sinds woensdag best goed voelt. Morgen maar afwachten en als beebje nog goed en wel groeit maar eens navragen bij gyn. Vroeger nooit op gelet. Toevallig iemand ervaring? Voor diegenen met misselijkheid, hopelijk gaat die vlug over. Hier nog steeds geen kwaaltjes. Mariska, veel succes morgen bij de controle. Voor iedereen die buiten geniet van het zonnetje, veel plezier. Nu aftellen tot morgen.
Tikske jaa het zijn ook plofdarmen die meehelpen Ik weet ook niet hoe ik mijn baarmoedermond moet voelen dus helaas geen ervaring mee
Kimmylynn, wat vervelend de vermoeidheid op de bruiloft! toch wel gezellig gehad? anoniempje, ik ken babyecho son wel van naam en wat van gehoort maar zelf geen ervaring. heb verder nooit slechte berichten gelezen dus misschien wegens omstandheden niet bereikaar ? maar wel lastig zo! boommm, bluh lastig dat je je zo ziek voelt steeds! wij hebben vanmiddag ook nog even op het terras gezeten met schoonouders, heerlijk weertje! orchidee, ik voel me ook prima! nergens last van. zouden wij geluk hebben misslinnie, ik heb vaker gelezen dat migraine juist weer meer kan opspelen tijdens de zwangerschap. maar ik dacht juist in het laatste trimester? kan het mis hebben hoor. misschien eens je vk vragen ? hier geen vakantieplannen , wat dagjes weg, dierentuin , keertje zwemmen maar dat was het. Ik wil niet zwanger op vakantie gaan, 1x gedaan en was geen succes haha Tikske , ik heb al een tijdje niet gevoeld naar mijn baarmoedermond. in het begin zat deze ook laag en leek zelfs open dus ik ben er mee gestopt om mezelf niet meer in stress te brengen. Mariska, moest vandaag toch nog n paar keer aan je denken vind t zo verdrietig! hoe is t nu ? vandaag aan mijn ouders en schoonouders verteld. bij beide moesten we erg duidelijk hinten dat ze even het shirtje moesten lezen. en toen duurde het nog een paar seconden voor het kwartje viel haha. maar leuke reactie's gehad nu hopen op woensdag een goede echo en dan mag iedereen het weten. nog steeds nergens last van en dat zit me toch niet lekker.
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje 21 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Sarina1990 - 23 jaar - 1e kindje 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 25 Oktober. Maryam00 - 23 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ Afspraken: 10 maart: KimmyLynn vk / Romilda vk / Tikske gyn / Mariska1985 gyn / vlindertje126 echo / Hartlief gyn 11 maart: Kimkos vk / Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk 12 maart: 0Zebra0 vk / Ligakoekjuh echo 13 maart: JFelice vk / zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk / suus85 echo / Nic78 echo 14 maart: Meijke gyn / Orchidee88 vk 17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk / Orchidee88 echo 19 maart: Jola81 intake vk+echo 20 maart: modigliani vk 21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn / Worteltje13 gyn 24 maart: anoniempje2014 intake vk / Chantal19888 echo / MoesCH gyn 25 maart: Kimkos vk / Misslinnie1984 vk / Popol echo ( echocentrum ) 28 maart: Sarina1990 vk 31 maart: An34 vk 02 april : A34 termijnecho Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥ Wijzigingen en nieuwe afspraken graag in felle kleur posten dan passen we de lijst aan
Wat leuk Zebra de reactie's. Toch altijd bijzonder dat het kwartje niet gelijk valt met een toch wel duidelijke aanwijzing. Zal de vk zeker vragen. Mariska, vraag me af hoe het nu met je gaat.
Misslinnie ik heb dat ook, geen kwaaltjes. bij mijn mk had ik dat ook niet. Ik begrijp helemaal dat je er onzeker van wordt! Mijn man en ik waren dit weekend aan het praten en blijkt dat we allebei sterk het gevoel hebben dat het weer niet goed zit. Nog 4 lange dagen tot de echo, nog even door zien te komen!
Zo meiden , ben ff weekend weggeweest en had flink wat te lezen.. Jeetje Mariska wat heftig !! Veel sterkte!! Suus hoop dat het bij jullie gewoon goed zit!! Reageer van de week weer uitgebreider. Di gelukkig echo! Zin in!
Suus, de onzekerheid is soms zo erg. Heb pas 25mrt afspraak vk. Denk dat ik toch maar een afspraak ga maken bij echo praktijk. Dames die morgen een afspraak hebben, succes!
Hier ook onzekerheid, kwaaltjes lijken minder te zijn. Hoeft nog niks te zeggen....maar toch. Dus met spanning wachten tot as donderdag. Hoop dan een mooie echo te hebben. Dan gaan we het met schoonmoeders verjaardag vertellen, daar is mijn moeder ook bij. Mijn vader en broer gaan we ook rond die tijd vertellen. Ben dan iets van 9 weken. Als het allemaal goed is.
Goedenavond! Weer geen bingo! Hihi! Hoe ist met de dames? Dames die morgen naar de echo, of VK gaan, heel veel succes! Pfff ik ben vandaag weer erg misselijk geweest! Zo vervelend! Gisteren was t goed en vandaag echt slechte dag! Houd t niet zo goed vol allemaal.. En ben kapot momenteel.. Maar ja aan de andere kant moet ik ook niet zeuren.. en mag ik blij zijn dat ik zwanger ben! Mariska hoe gaat het nu met jou?
Mariska hoe is het nu met je? Hoe sta je er in, zie je het een beetje zitten om morgen naar de gyn te gaan? @MissLinnie: Tijdens de zwangerschap kan het twee kanten op gaan. Sommige vrouwen liggen de hele zwangerschap zo'n beetje ziek op bed van de hoofdpijn, maar volgens mij de meeste vrouwen hebben de mazzel dat ze tijdens de zwangerschap niet of nauwelijks migraine hebben. Of het blijft zoals het was, dat kan ook nog. Heb je er erg in dat migraine medicijnen (preventief of op het moment dat je een aanval hebt) absoluut niet samen gaan met zwangerschap? Een hoop afspraken voor morgen zeg!! Succes dames!! Wij hebben trouwens besloten dat we het eerder gaan vertellen aan vrienden en verdere familie. We wachten nog even de echo af (met 9 weken) en als die goed is mag iedereen het weten.
Mamske ik gebruik sowieso geen medicijnen want daar heb ik ongelooflijk vervelende bijwerkingen van. Ik kruip in een donkere kamer zo ver mogelijk onder de deken en ik slaap een paar uur.
spannende dag vandaag voor een aantal van ons! succes! en Mariska jij vooral, zal niet makkelijk zijn en met een heel gek gevoel vandaag richting de gyn , sterkte! Hier weer hele rare dromen gehad vannacht gek genoeg nooit over een babytje , gewoon bizarre dingen. maar slaap wel prima ben sochtends bijna niet wakker te krijgen haha woensdag vk. en ben alweer zo zenuwachtig! zou alles nog wel goed gaan!? gaat het hartje nu wel snel genoeg ? aangezien de vorige echo ''maar'' 127 BPM was en de echoscopist dit toch wat laag vond mezelf nog 2 daagjes bezig houden
Heel veel succes allemaal bij de echo en/of vk !!! Hier ben ik gister avond om 7 uur in slaap gevallen net pas wakker klokje rond dus !! En momenteel misselijk dus blijf nog even op de buik liggen. ik vind het nu ook wel erg spannend worden a.s. woensdag ons 1ste echo
Ja, heel dubbel gevoel! Vannacht 2x eruit geweest om te plassen. Krijg ik toch weer hoop, ben ik dan toch niet minder ver etc. Maar het was heel duidelijk dat er echt een te kleine ruimte was en geen bloedstromen zichtbaar, dus tja....pffff Ik hoop eigenlijk wel dat ze ons IUI laat doen maarja, we zijn deze keer ook weer spontaan zwanger geworden dus in hoeverre maken we daar kans op, nu wéér een jaar wachten??! We hebben duidelijk een mannelijke factor dus het lijkt mij juist fijn als het zaad wát er is eerst gewassen is zodat de toppers overblijven, hoe groter de kans dat het wel goed gaat.... Jullie horen het van me.... Veel plezier met jullie echo's vandaag!
Succes met alle echo's vandaag ladies . Mariska, sterkte voor jou! Ik hoop ook dat ze meewerken. Maar ik hoor idd vaak dat ze na een zwangerschap opnieuw gaan tellen, qua hoe lang je al zelf aan het proberen bent . Hopelijk werken ze mee! Hier ook nog misselijk. In de ochtend valt het mee, na het middageten wordt het heftig en dat duurt dan tot ik naar bed ga, bleh...
Succes iedereen die vandaag een echo heeft! Hier nog 3 dagen wachten. Het lijken wel 3 weken maar gelukkig veel te doen deze dagen. Ik hoor vaak dat mensen al een soort connectie voelen met hun kindje, of als je er in jezelf tegen praat dat je dan voelt dat het er is. Ik heb dat totaal niet, hoe ervaren jullie dit?