16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    waarom zou rugpijn slecht zijn dan Zarav ? volgens mij kan het er gewoon bij horen. ik heb eigenlijk nooit gehoord dat het een slecht teken is ..

Zal ik het lijstje even aanpassen en de mensen die lange tijd niet actief zijn er vanaf halen ?
    ( alvast sorryyy als ik je eraf gooi en je wilt er graag op dan passen we t weer aan! :) )

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Zarav
    Ik heb ook al vanaf het begin pijn in mijn onderrug.... omdat de hormonen al in je lijf bezig zijn gaan ze al de verbindingen verweken. Dus je kunt al snel last van onderrug en bekken krijgen.... Hoort er dus wel bij :)

AAAHHH ik ben vandaag niet vooruit te branden!!!! af en toe nu toch die zenuw kriebels in mijn buik voor as donderdag!! om 09.15 is het eindelijk zover!!!

Stijn zijn keeltje is nog niet helemaal weer de oude en hij heeft helaas toch een klein plekje (bij mondhoek) krentenbaard gekregen dus ben nu flink aan het smeren met fucidin creme (was hij dus echt niet leuk vind)
    Hopen dat het snel weg trekt!

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Succes iedereen die vandaag voor de echo mag!

Boeffie, ik hoop dat je kereltje snel weer beter is, wist niet dat krentenbaard zo gevaarlijk was? bij ons op het kdv lopen ook wel een aantal kindjes ermee, dus blijkbaar goed in de gaten houden!

Sarav, sterkte met je rug!

Misselijkheid: wat verschrikkelijk voor jullie! vandaag via de Kruidvat dagaanbieding (voordeelkaart) zag ik kruidenthee voorbij komen, wellicht dat daar ook de gemberthee bij zit??

Wij gaan vanavond niet naar de VK, het lijkt me een beetje voorbarig om te gaan nu dus gisteren afgebeld.
    Eerst goed bericht bij de gyn krijgen en dan pas weer bellen!
    Ze vond dat ik het wel weer behoorlijk spannend maakte deze keer :D
    Ik ben het met haar eens :D

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    #1464 0Zebra0, 11 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
    Bevallingslijst:
    15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje
    ♥
    16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥
    17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥
    18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥
    18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje
    ♥
    19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥
    20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥
    20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje
    21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥
    21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje

21 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥
    22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje
    24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje
    24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje

25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥
    27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje
    29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje
    30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje
    30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje

30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje
    30 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje
    30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje
    30 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥
    2 November. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje

Afspraken:

11 maart: Kimkos vk / Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk
    12 maart: 0Zebra0 vk / Ligakoekjuh echo
    13 maart: zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk / suus85 echo /
    14 maart: Meijke gyn / Orchidee88 vk /Anoniempje2014 echo
    17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk / Orchidee88 echo / vlindertje126 echo / Mariska1985 echo

19 maart: Jola81 intake vk+echo
    21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn / Worteltje13 gyn

24 maart: Anoniempje2014 / Chantal19888 echo / MoesCH gyn
    25 maart: Misslinnie1984 vk / Popol echo / vlindertje126 intake + echo

26 maart: Hartlief intake+termijnecho
    31 maart: An34 vk
    02 april : A34 termijnecho
    07 april : Tikske gyn

Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥

Wijzigingen en nieuwe afspraken graag in felle kleur posten dan passen we de lijst aan

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    volgens mij heb ik degene die niet (meer) actief zijn hier er tussen uit kunnen pikken , of zien jullie nog onbekende? ik volgens mij niet. maar t blijft n hele lijst :D
    leuk zo'n groot clubje!

6. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    er zijn trouwens zo verschrikkelijk veel leuke tickers, ik denk dat ik af en toe nog wel eens zal wijzigen :D

7. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Zo dat ruimt op die lijst! :) Tja wie weet is de zwangerschap misgegaan of hebben ze gewoon geen behoefte meer om te kletsen. Kan allemaal!

Heb nog een toevoeging: vandaag heb ik de vk gebeld, heb op 26 maart de intake en termijnecho. Ze vertelde dat een termijn bepaling met 8 weken eigenlijk minder precies is dan tussen de 10 en 12 weken. Ook moest ik nadenken over de nekplooimeting, en dat gaan ze dan ook meteen regelen. Dus over 2 weken mag ik weer koekeloeren naar het kleintje!

8. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Oh ja, hier is de volgende afspraak bij de gyn op 7 april als alles goed gaat.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    pff ineens krijg ik een aanval van zenuwen.
    wat als.. scenario's voor morgen, en of ze t wel goed kunnen meten.
    ben ''pas'' 8+2 morgen en normaal doen ze het rond de 10wk maar omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb willen ze me morgen al zien omdat ik verder zou kunnen zijn , maar ik weet zelf dat dit termijn klopt
    whaaaa zenuwen! zomaar ineens terwijl ik een gevulde koek naar binnen aan het proppen was en zelf moest lachen toen ik doorhad dat ik het aan het eten was alsof het de laatste koek ooit zou zijn :):D

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Al veel hartjes op het lijstje!
    Hoop echt dat er bij mij donderdag ook een hartje mag staan.

Ik heb nu toch zo'n zin in een kroket! Straks misschien maar halen :)

11. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Hahaha Zebra! Moest hardop om je bericht over die koek lachen!
    Rustig aan meid! Bij mij konden ze het nu (8w1d) ook prima zien met een inwendige echo. En ik zou gewoon melden dat je je heel erg zorgen maakt, misschien doen ze dan nog wat extra hun best!

12. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    is niet gevaarlijk maar wel erg besmettelijk.... alleen je hoeft je kindje er niet voor thuis te laten omdat bijna alle kinderen onder de 9 deze bacterie toch al bij zich dragen....

13. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff duurt lang tot het 16.30uur is;) haha
    Vanmorgen maar even geshopt met mn mams, nu ff lekker op de bank liggen, kleine meid ligt op bed. Begin nu wel beetje kriebels in mn buik te krijgen voor straks!

Wish me luck en ik laat het later vandaag weten, zal denk ik vanavond worden als kleine meid op bed ligt!

14. Modigliani

Modigliani Actief lid

4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Volgens mij ben ik van de lijst afgevallen.... ;).
    Mag ik er weer terug op, Zebra?? Dit staat zo naar...

Vind het leuk om mee te lezen maar ben geen verwoed schrijver.
    Je kan ervan uitgaan dat ik ' aanwezig' ben, soms wat minder, soms wat meer. Heb nog twee kids en een baan, dus heb niet altijd even veel energie of tijd om mee te kletsen.

Volgende week echo....kan niet wachten!
    Voelde van de week een soort van inwendig gefladder, qua energie.
    Heel sterk. Mijn vriend voelt ook regelmatig en voelt dan tintelingen in zijn hand, zo grappig.

Mariska, moet best zenuwslopend voor je zijn. Ik duim voor je, goed dat je blijft schrijven.

Modi

15. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Dag lieve mensen,

Ik ben even uit de picture geweest omdat ik heerlijk op vakantie ben, wintersport in Val Thorens.

ik heb net alle berichten zitten terug lezen en wat is er alweer veel gebeurd. Zoals ik nu begrijp heeft iedereen tot nu toe (redelijk) goed nieuws toch? @mariska is wel heel spannend!!

Ik moet aankomende maandag voor een echo en sinds gisteravond denk ik ineens... shit, misschien is het wel helemaal niet goed?!?!?
    Zit me ineens enorm zorgen te maken. ... maar ja, daar heeft volgens mij iedereen wel last van?:(

iedereen heel veel succes die een deze dagen naar de VK moet, zo spannend?!?

Ik las dat iemand nog meer op wintersport was? Hoe bevalt dat? Ik moet elke middag even tukje doen en af en toe echt misselijk, verder kan ik redelijk goed meekomen. . Maar wat mis ik s middags een vin chaud of even de apres ski in.

Succes allemaal!!!

16. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Veel plezier Kimkos, Popol en mamavanmoppie!

Zebra lekker Ik zou die kriebels ook wel hebben Ik ben de laatste tijd extreem lui
    Ik heb helemaal niks aan mezelf

Hier: gister Schoonfamilie vertel Die huilden van blijdschap haha leuke reactie
    Vandaag zouden we het aan mijn ouders vertellen
    Maar helaas is mijn moeder vanmorgen plots een week weg voor werk

17. konij1989

konij1989 Lid

31 jan 2014
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik ook niet meer op de lijst sta, jammer! Ik lees elke dag mee, en heb enorm meegleefd met bijvoorbeeld Mariska. Maar ik heb niet sterk het gevoel dat ik er wat aan toe te voegen heb.

Als er een minimaal aantal berichten per dag aan vast zit om op de lijst te mogen staan, dan hoor ik daar inderdaad op dit moment niet thuis. Als dat niet zo is, zou ik graag terug op de lijst willen...

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Dat is zeker niet zo Konij! En Modigliani, voor jou geldt dat natuurlijk ook. We zetten jullie er weer op.

Maar er zijn meiden die nooit meer langsgekomen zijn, het lijkt dan alsof ze niet mee willen kletsen. Wat ook prima is natuurlijk :).

19. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Owjee Konij En Modigliani
    Denk perongeluk door dat de lijst vaker bewerkt is

Sturen jullie dan weer ff hoeveelste kind etc dan komt t helemaal goed

20. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Hartlief, ik ben ook al een paar keer flink aan de diarree geweest. Mijn darmen kunnen vet eten niet meer zo goed verdragen (spareribs, hamburger...) Omdat je het hebt over bbq en slagroom... Bij jou misschien hetzelfde?

@Meijke, die steken klinken als bandenpijn... Is het een beetje aan de zijkant? Bij mij is het erger als ik veel gedaan heb. Dan voel ik het helemaal vanaf mijn zij tot mijn schaambeen. Voelt inderdaad heel eng, alsof er iets niet goed is/gaat.

@Modigliani en Konij, het idee was om even te filteren wie er nog aanwezig is. Of dat nu met schrijven of met lezen is dat maakt natuurlijk niet uit...

Deel Deze Pagina