Ik begin me op het moment heel dik te voelen haha... Ik ben nu net 7 weken en mijn buik lijkt wel een ballon. Zelfs mijn dijen zijn al breder aan het worden. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten maar nog kom ik super veel bij... Althans dat voelt zo... Durf niet meer op de weegschaal te staan haha. Hebben meer dames hier last van na 7 weken of is dit niet echt normaal??
28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje Ik wist dat er nog een lijst op 128 stond, dus ik heb ze even eruit gehaald.
Daar kun je best eens gelijk in hebben Mamske! Ik ga er eens op letten! Heb ook nog patat op laatst, maar daar had ik dan weer geen last van! Maarja, als vet eten diarree veroorzaakt, is dat alleen maar goed voor de lijn! @ steken: Volgens mij heb ik hier al eerder gelezen dat er steken gevoeld werden na een orgasme? Dat heb ik wel, en dat maakt het veel minder leuk natuurlijk. Nu durf ik dus niet meer... (sorry dat ik nu 3 berichten achter elkaar stuur
Dank dat ik er weer op sta. Ik schrok er wel een beetje van. Het gebeurde namelijk ook zo snel, ineens stond ik er niet meer op! En dat terwijl ik net als Konij graag meelees en meeleef. Hier ook een 'dik' zijn gevoel- zwaar en loom ben ik. Zoooo weinig energie. Ook heel erg emotioneel, huilen om niets. En dan inderdaad de dromen. Van miskraam tot vampiergevecht tot zeehondenwedstrijd.... Heel bizar. Meiden met de mooie echo's: fijn!! ik hoop op ook zo'n mooie Modi
De meeste dromen zijn leuk die ik heb, maar vanochtend.... Ik had gedroomd dat mijn ml vreemd was gegaan met 1 van mijn beste vriendinnen, maar hij had alleen gezoend zei hij en het stelde niks voor. Ik was me toch kwaad en het voelde zo echt, gevoel bleef ook een tijdje nadat ik wakker was. Echt niet leuk
Wat een grappige dromen allemaal haha. Ik droomde vannacht dat er naast me een vliegtuig neerstortte en dat er daarna allemaal vrachtwagens op me ah kwamen. Hoe kom ik er op... Is er al wat bekend van de dames die vandaag een echo hadden?
HAhahaha! ja die dromen zijn echt heel erg! Ik droomde vanaacht ook iets raars maar heb het niet onthouden. Pas droomde ik dat er 'mannen' rondom ons huis slopen en ik gilde zoiets als "Ze komen naar binnen!!!!" en in mijn droomtoestand probeer ik mn man wakker te krijgen die maar blijft slapen en niets van alles merkt, maar kreeg hem niet wakker, want als je slaapt kun je je spieren niet (bewust) bewegen! frustrerend!! De volgende ochtend: ML: "wat was er nou vannacht, waarom zat je zo keihard te gillen??" hihihi bleek dat ik toch echt in werkelijkheid had zitten gillen en niet alleen in mn droom! Maar gelukkig was er natuurlijk niemand buiten... Blij dat de kids er doorheen sliepen hihi phiiiieeeeuuuwwww!
Dit is heel eng juf ik lees je droom en schrik hahha Ik droomde vannacht dat vl vreemd ging met mn beste vriendin t was heel vaag en toen maakte hij me wakker haha
zeehondenwedstrijd: een bizar schouwspel van twee of meer zeehonden die met het jongleren van verschillende objecten elkaar de loef proberen af te steken, doorgaans vergezeld door hoogzwangere, puffende vrouwen (mét roos in de mond) als leidend ritme. Echt he, vreemd brein heb ik toch.... Maar die miskraam-droom/nachtmerrie was gewoon verontrustend. Heb het gelukkig van me af kunnen zetten. Mariska, zal voor je partner wel heel apart zijn geweest, je harde schreeuwen Juf, zo'n droom kan ook flink verontrustend zijn. Vanwaar al die dromen trouwens, weet iemand er meer van? Fijne avond, Modi
Bevallingslijst: 15/16 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje 21 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Jola81 - 33 jaar - 3e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 2 November. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje Afspraken: 11 maart: Kimkos vk / Popol vk/ Mariska vk / Mammavanmoppie vk 12 maart: 0Zebra0 vk / Ligakoekjuh echo 13 maart: zwangels vk / Nic78 gyn / Boeffie2011 vk / suus85 echo / 14 maart: Meijke gyn / Orchidee88 vk /Anoniempje2014 echo 17 maart: Smoothieluv pretecho / juf1985 intake vk / Orchidee88 echo / vlindertje126 echo / Mariska1985 echo 19 maart: Jola81 intake vk+echo 20 maart: modigliani vk 21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn / Worteltje13 gyn / Mama Rebecca echo 24 maart: Anoniempje2014 / Chantal19888 echo / MoesCH gyn 25 maart: Misslinnie1984 vk / Popol echo / vlindertje126 intake + echo 26 maart: Hartlief intake+termijnecho 31 maart: An34 vk 02 april : A34 termijnecho 07 april : Tikske gyn Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥ Wijzigingen en nieuwe afspraken graag in felle kleur posten dan passen we de lijst aan
Modigliani en Konij jullie staan er weer op! sorry voor het verwijderen maar het was lastig zo te zien of iemand (nog) actief is of niet. mag natuurlijk ook met alleen lezen zijn! Konij heb je ook al een afspraak, als je wilt kan ik je bij het lijstje zetten hahah een zeehondenwedstrijd hilarisch! ik was vannacht in mijn droom in gezelschap van een BN'er misschien omdat ik die persoon toevallig gister op tv gezien heb en ik vind t niet eens een lekkere vent! maar in mijn droom blijkbaar wel want we woonden samen in een soort van villa aan het strand met nog tig andere hormonen doen gekke dingen