Ik heb geen testjes meer in huis, MvM komt over twee weken, dan knalt ie vast . Nog een kwaaltje, ik bedenk me net dat ik vandaag al zeker 7x naar de wc ben geweest!
Hi Mariska, Welkom!! Geen erge kwaaltjes vandaag. Wel vaak plassen maar drink ook meer. Vooral de eerste weken kon ik zo een glas water achterover slaan. En tegelijk kreeg ik zo'n schuurtje in de hoek van mn mond (die nog steeds aan het helen is). Toen had ik al het gevoel dat ik zwanger was hahah alsof er iemand mee lift.
Ik plas echt super veel Merk nu dat die pijnlijke borsten minderen Als dat zo is ga ik denk ik beter slapen Volgensmij slaap ik slecht doordat ik me geen houding weet
Welkom Mariska! Leuk dat je ook mee komt kletsen. Wat een leuk idee had je KimmyLynn en wat een leuke reactie van je man ...Mijn man zegt ook al elke dag fruit eten en bruin brood eten haha. Heerlijk zorgzaam die mannen. Hier ook weinig kwaaltjes. Wel veel last van hoger! En af en toe buikpijn maar verder niets bijzonders . Ik heb 7 maart de eerste echo! Zo spannend. WIj hebben het ook nog niet verteld. Onze ouders komen pas 28 februari bij ons op visite ( we wonen een uur van elkaar af). Maar we hebben toch besloten dat we dat te laat vinden , dus misschien gaan we het dit weekend al vertellen .. Ik doe ook mee aan mvm. BIj mij komt ze de 24ste Zeker mooi om op deze manier andere vrouwen te helpen Wachten duurt lang....haha hadden we maar alvast wat meer zekerheid dat alles goed zit!
Heel erg, ik had ineens toch zo'n zin om te testen maar niets in huis. Dus ik heb een CB digitale ovu gedaan (die met leeg rondje of smiley), die heb ik nog liggen. En...een prachtige . Ovutesten kunnen op of na je NOD ook knallen .
Hahaha Meijke, goud! Ik heb vandaag nieuwe zw testen bij de action gekocht, hoop toch wel snel op een knaltest Stiekem trouwens wel raar om niet ongi te worden he meiden? Zo vreemd! Hebben jullie die angst nu ook van: wat als het morgen ineens... Pfff! Dat is echt mijn grootste angst!
Dank je orchidee88 Haha jaa hij bedenkt theorieën nu Ik houd best van peper in mijn soep Mag dat niet want volgens hem is dit "niet goed voor het kind" Ik las dat het geen kwaad kon
Hoi meiden. Vandaag m'n laatste dagje gewerkt deze week nu lekker weekend dus. Welkom Mariska! Gefeliciteerd! Hier ook nog altijd geen kwaaltjes. Wel weer wat moe vandaag. Morgenvroeg de gynaecoloog bellen. Ben benieuwd wanneer ik afspraak heb! Fijne avond nog, welterusten alvast en tot morgen!
Herkenbaar Mariska! Mijn langste cyclus was 37 dagen. Ik zit nu op dag 32, als ik richting dag 40 ga ben ik er vast geruster op . Mijn man heeft mij op koffierantsoen gezet, ik dronk 4 per dag, nu 1a2 . Peper kan geen kwaad inderdaad, gewoon lekker doen .
Dag dames, mag ik mij bij deze ook aansluiten? Gisteren had ik voor het eerst van mijn leven een positieve zwangerschapstest in handen en vandaag was de hertest zelfs al duidelijker Ik heb met zo'n kalender berekend dat 23 oktober de verwachtte geboortedag moet zijn. Kwaaltjes op het moment zijn alleen veel honger (overgaand in brandend maagzuur) en heeeeel veel plassen (mijn man werd er van het weekend al gek van toen we op stap waren )
Zou ik me ook mogen melden? Ik heb sinds zondag een positieve test en ze lopen alleen maar op!! ik ben vandaag vijf weekjes zwanger en het enige wat ik merk is dat ik vrij moe ben elke keer!en plassen doe ik ook al meer!hihi...mijn uitrekendatum is nu vrijdsg 16 oktober ik heb 10 maart me intake bij de verloskundige maar helaas nog geen echo!ik ga ervanuit dat alles goed gaat!die dag erna vliegen we naar lanzarote...en dat reisje was om me af te leiden van het zwanger worden!hihi.... dit is veeeeel leuker! Groetjes romilda
Mamske en Romilda, gefeliciteerd!!! je mag jezelf op ons lijstje zetten Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn KimmyLynn: 10 maart vk 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk
Meijke hoe bevalt het minderen met koffie Het zou wat zijn als peper slecht was ik heb er nu meer zin in lijkt het wel Veel zin in soep met peper heel gek haha
Hi allemaal, Wat wordt ons groepje groot!! Welkom Mamske en Romilda. Ik was gisteren lekker vroeg naar bed. Nog geen weekend voor mij helaas. Romilda heerlijk dat je op vakantie gaat. Extra genieten en vieren dat het wel raak is!!! Ik hou ook erg van peper in m'n eten. Krijg er alleen wel eens zure maag van. Fijne dag allen!
Popol, ik lag gister ook om 21.00 in bed! en sliep meteen ben zo moe savonds pfff KimmyLynn ik moet ook nog tot 12 maart, duurt nog zo langgg nouja ik heb wel een vroege pretecho 1 maart maar zelfs dat duurt me nog veel te lang! ik wil gewoon de bevestiging en verheug me nu al op zwangerschapskleding dragen en het moment dat iedereen het weet en ik het ook tegen dochter kan zeggen. want als ik nu tegen dochter zeg dan zegt ze tegen iedereen die ze tegen komt ; mama baby buik dus beter nog even van niet haha vanochtend wilde ik uit bed stappen en ineens buikpijn! alsof ik spierpijn had na 100 sit ups gisteravond auww. nu is het alweer weg gezakt. misschien verkeerd gelegen vannacht ? in te opgevouwen houding ofzo?