Meiden met een mooie echo gefeliciteerd!! Hier qua kleding, tja, gewoon nog mn spijkerbroek en een shirtje, voor me gevoel lijk ik dik, maar heb echt al beetje een buikje, hahah. En thuis heb ik lekker een joggingbroek ofzo aan en dat zit toch lekkerder, dan zie je toch meer mn buik zeg maar, ik moet zeggen als ik sta lijkt het een zwanger buikje en als ik zit een blubberbuikje omdat het dan nog niet bol blijft staan, hahah. Spijkerbroek gaat wel steeds minder lekker zitten. Maar ja mn zwangerschapskleding van vorige zwangerschap is nog veel te ruim... denk toch maar binnenkort even kijken voor een nieuwe broek, alleen hebben ze vaak mijn maat niet, allemaal te ruim, ook de 34 en xs.... mn werkkleding lukt gelukkig nog wel, heb een zwarte spijkerbroek aan, heb er 2 en die ene is net iets ruimer(zelfde maat maar zit toch iets ruimer) zit bij mn buik lekkerder alleen zakt ie eigenlijk wel af, maar ja, die andere snijdt dus dat is ook niet fijn als je m zeker 8 uur aan hebt... Binnenkort maar gewoon even shoppen En van de zomer gewoon lekker jurkjes met legging enzo, en ook gewoon broeken hoor, ze hebben best leuke zwangerschapsbroeken. Pssst zebra? Had je nog foto van je echo? Andere meiden die geweest zijn hebben die ook nog foto van hun echo? Of laten jullie die liever niet zien, ook geen probleem hoor... Binnenkort maar eens beginnen met buikfoto's te posten allemaal?
jaa heb fotos maar vond ze nog wel erg onduidelijk hopelijk krijg ik over 2 weken ook nog n leuk fotootje mee!
Wauw! Super meiden al die mooie echo's! Ik ben dus niet de enige die zich een plofkip voelt! ik weet niet wat ik aan moet steeds! Mama van moppie, bij mij gaat t exact zo! Gisteravond stond ik en best grappig buikje, maar als ik zit! Pfff! Vet buikje! Ik moet pas 2 april weer voor de echo! Duurt lang! Errug lang!
Zebra! Je bent al bijna 9! weken! Haha! Wow, das alweer een mijlpaal! Dan wordt het een foetus ipv embryo!
Mooie echo's zebra! Gaat aan de ene kant best snel en aan de andere kant totaaaal niet, haha. Ik ook pas 3 april weer naar vk incl echo Waar kopen jullie je zwangerschapskleding?
Woehoe hier ook een kloppend hartje! De termijn klopt ook precies. We zijn zooo blij en opgelucht, hier hebben we 2,5 jaar op gewacht. Andere dames ook gefeliciteerd!
Gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's! We lijken echt een goeie maand te pakken te hebben ja! Nu hopen dat onze smurf ook veilig blijft zitten!! Mijn zoontje is dalijk 2;4 jaar als deze uk geboren wordt en ik heb op een rommelmarkt voor achter de wandelwagen zo'n plankje gekocht waar hij op zou kunnen staan/zitten. Er zijn voor ons wandelwagenframe ook wel duoseats te koop, maar wie weet wil hij dalijk gewoon er niet meer in, kan ook, dus dat vind ik zonde van t geld, kan altijd nog als het wel nodig blijkt... Mijn nichtje was net zo oud toen haar broertje kwam en had het ook niet meer nodig, dus ik wacht even af...
Ja mijn dochter is nog geen 2 als de nieuwe uk komt... dus ik wil de phil&teds promenade kopen, enkel nog voor dochter en dan duokit erbij kopen. En dan de wagen die ik nu voor dochter heb verkopen...
Wauw, weer een boel hartjes erbij! Gefeliciteerd dames! Mijn kids zijn straks 2 en 4 als de kleine er is, maar er komt hier geen dubbele wagen (vind het eigenlijk maar onhandige dingen). De kleine gaat de eerste tijd vooral lekker in de draagdoek, heb ik mijn handen vrij voor het andere tuig Ik ben ook echt al een tijdje een plofkip, niet normaal! In bijna al mijn shirts zie je echt een buikje. Kan ook echt niet wachten tot onze echo volgende week, als dat goed is, kunnen we het tenminste gaan vertellen.
Dat is ook slim Jola! Wil ik ook eens goed naar kijken! En doe je dan een positie winterjas aan ofzo? want ik neem aan dat je de kleine onder je jas meedraagt dan?
GEFELICITEERD SUUS! Mooie foto's zebra! Wat leuk dat je er meerdere kreeg! Wij lopen ongeveer gelijk Ben jij ook zo zenuwachtig voor de volgende termijn echo? Ben benieuwd hoe het er dan uit ziet
Mijn oudste zoontje is in het voorjaar geboren en tegen de tijd dat ik het dragen ontdekte, hoefde ik geen jas meer aan. Hij wilde niet zo lang gedragen worden, dus hem heb ik nooit onder een jas gedragen. Mijn jongste zoontje heb ik eerst gewoon onder mijn positiejas gedragen (had een gewone jas in een heel grote maat). Hem heb ik wel langer gedragen, voor hem heb ik uiteindelijk ook een speciale draagjas aangeschaft. Vind het zeker de moeite waard om je te verdiepen in de wereld van het dragen, er zijn echt waanzinnig veel verschillende mogelijkheden.
Grappig zo de verhalen te lezen over duo wagens... Mijn oudste is bijna twaalf! Hihi die kan zelf achter de kinderwagen lopen... Wel bijzonder om na de jongste nog een keer zwanger te zijn.... Het is al zolang geleden! Ik heb ook helemaal niks meer, ik moet echt alles opnieuw aanschaffen maar dat is natuurlijk ook super leuk! Suus, gefeliciteerd! Top van jouw hartjein je buik! Ik heb net anderhalf uur liggen slapen op de bank! Zo was ff helemaal kapot! Heeft iemand ervaring met de Mutsy EVO? Zat ff rond te kijken. Heb echt geen idee welke kinderwagen!
Hoi meiden! Wauw wat mooi al die hartjes op de lijst! Echt super! Hier is dochterlief vandaag jarig.. 7 jaar al! Tijd gaat zo snel! We hebben haar vandaag ook verteld dat ze een broertje of zusje krijgt. Ze is suuuuper blij! Morgen 9 weken zwanger.. Gaat de goede kant op . Ben benieuwd naar de echo volgende week vrijdag! Wachten duurt lang! Hier ook al positiekleding aan. Zit veel fijner en vooral als ik zit, hoef ik m'n knoop niet meer open te doen .
Qua kinderwagen hier dus ook geen duo wagen nodig hihi. Wij hebben een (nieuwe) quinny buzz op zolder staan. Gekocht bij m'n vorige zwangerschap maar dus niet gebruikt. Ben nu helemaal verliefd op de joolz maar manlief schiet me af als ik zeg dat ik een andere wil haha
Wij hebben een Mutsy active, heel fijn! En ik zweer bij die harde banden, teveel verhalen gehoord van lekke luchtbandjes etc...
Gefeliciteerd meiden!! Fijn, weer een hoop hartjes erbij op de lijst. Bij ons wordt het de eerste kinderwagen, we hebben nog geen dubbele nodig dus. Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je twee hartjes had zien kloppen We hebben trouwens ook nog niemand in de lijst die ineens dubbel zwanger is! Ik heb echt nog geen idee wat voor kinderwagen we willen hebben... Ik ga deze week beginnen met een lijst voor de baby-uitzet met daarbij waar je op moet letten. Als ik hem af heb zal ik hem ook hier wel posten, misschien hebben jullie er ook wat aan en andersom hoop ik dat de ervaren mama's nog een aanvulling kunnen en willen geven