Hoi meiden! Weer welkom aan de nieuwe meiden. Gefeliciteerd aan de meiden met een mooie echo. Hier een druk weekend gehad metde verjaardag van dochter lief. Kan nog steeds niet geloven dat ze al 7 jaar is! Hier de afgelopen dagen geen kwaaltjes gehad. Van vanochtend wel weer misselijk. Alles stinkt zo erg. Ook de hond. Ga er echt van over m'n nek . Meedoen aan moeders voor moeders gaat ook steeds moeizamer. Maar goed, even doorbijten. Slapen gaat ook prima haha. Slaap als een blok, word alleen standaard om half 5 wakker om te plassen. Meiden die vandaag echo heben veel plezier en succes!
Mooie echo en fijn dat het hartje zo stevig klopt! Ik zit nu met veel spanning in de wachtkamer!! Nog 1 minut....
Hoi hoi, Lang niet meer hier geweest... Moest mezelf echt vooruit slepen. Ben nu op het werk en heb wel een goede dag. Ik ben op een streng dieet: geen melkproducten, cafeïne, vet, koolzuur en suiker blijft weinig over dan water, sap, brood, groente fruit. Alles tegen die misselijkheid want word er gek van!! Hang maar wat rond en nergens zin in. Net het elastiek uit mn leging geknipt (klein gaatje aan de binnenkant van de rand gemaakt en toen het elastiek eruit geknipt) heerlijk!! hahah Alle meiden met echos succes! Nieuwe meiden welkom. Meiden met bloedverlies geen paniek hoeft niks te zeggen. Meiden die misselijk zijn ik weet hoe zwaar het is. Heb dan echt moeite om enthousiast te zijn voor bepaalde dingen. En heb al een zoon en die wil zn moeder terug schreeuwt ie :s
Nogmaals dank voor het welkom! Terug van de echo, wat een aparte ervaring! Direct toen ze het apparaat op mijn buik zette zei ze al 'kijk, daar ligt iemand' Iemand, ja want dat was het een kleine 'iemand' Hartje klopte goed en ik heb het beebje zien bewegen. Ben wel vooruit gezet naar 10 weken en 4 dagen ipv 9, zometeen mijn banner maar aanpassen.
Dag Pasta, Mooie foto, je ziet meteen dat dit wezentje al een stukje groter is ... super zo'n week extra erbij! En Mariska, hoe is het gegaan... fingers crossed!!!
Wauw pasta, wat mooi!! Om 12.10 mocht ik bij de Gyn naar binnen, en weer een extra shock: Meiden....er is nu een 2e vruchtzakje ontdekt, nog geen hartje gezien.... Elke vraag hierover die ik aan de Gyn stelde beantwoordde ze met: ik weet nog niet hoe dit gaat lopen. Het bloedverlies van afgelopen vrijdag en zondag kan hiermee te maken hebben. Het kunnen dus 0,1 of 2 kindjes worden.... Volgende week maandag weer terugkomen. TWEELING???!! De echo kreeg ik ook niet mee, ze vindt het allemaal te pril en onzeker om mij valse hoop te geven...
Nou je houdt de spanning er wel in zeg! Was het andere vruchtzakje gegroeid? nou maar weer afwachten dus!
Jeetje Mariksa, wat bizar!! Hoe zag het andere kindje eruit? Hartslag? Welkom alle nieuwe meiden en wat een mooie echo's! Ziet er echt al uit als een mensje zo met 10 weken en 4 dagen!
Pasta, supermooi, een echt klein mensje al. Mariska, wat een wending neemt je zwangerschap. Was het andere vruchtzakje dan wel goed gegroeid? En had het 1ste vruchtje wel een hartslag? Wat denk je er zelf van? Wanneer mag je nu terug? Ik duim voor jou! (en sorry voor de vele vragen )
Niet gegroeid voor zover ik kon zien, heb het gevraagd en ze reageerde er niet op, dus persoonlijk denk ik dan dat het 'nee' betekent maar dat ze me niet ongerust wil maken. Nog geen hartje kunnen zien. Maar zou het dan kunnen dat alle energie misschien ff naar de groei van de 2e is gegaan?
Wie zei nou laatst 'we hebben nog niemand die plots een tweeling zwangerschap heeft'? Nou...u vraagt, wij draaien!! Potverdikkie!
Zo zeg Mariska, dat is nog eens een nieuwe bocht in de achtbaan van de zwangerschap! Zeg maar gerust een looping! Ik duim voor 1 of 2 gezonde beebjes voor jou!
Wat spannend Mariska! Maar van beide geen hartslag of van het vruchtje niet? Jemig weer een spannende week voor jou! Ohhhhh die echo van Pasta! Geweldig! Het is echt al een mini mensje! Armpjes en beentjes! Wauw! Echt super hoor!
Pasta mooie echo! Heerlijk zo een weekje extra erbij! Mariska jeetje wat spannend! Hopelijk volgende week 1 of 2 kloppende hartjes!