Popol Ahh ja zuremaag is ook geen lekker gevoel Ik ben ook vroeg moe maar kan niet meer uitslapen ben al vroeg klaarwakker 6 uur al dit is echt raar voor mij haha ik ben echt een slaapkop als het kan Zebra erg heh dat wachten ik wil ook een pret echo tussen de 10 en 20 weken echo dat is best lang
ik ben altijd vroeg uit bed. om 6.00 sta ik voor man brood te smeren wat hij mee neemt naar zijn werk al jaren lang haha hij zegt wel eens dat ik best mag uitslapen maarja het is een gewoonte geworden. + dat ik anders daarna de hele keuken kan opruimen en dat is ook niet fijn als je na uitslapen beneden komt hahah dochter slaapt nog maar die zal zo wel wakker worden geen idee wat we vandaag gaan doen, hopelijk word t droog vanmiddag dan kunnen we even de stad in
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk
Heerlijk maris is als eerste aan de beurt bij de vk Lekker zebra hoop voor jullie dat het droog blijft Deze periode heeft mijn vriend lange diensten dat wordt zo saaai in huis zo duren mijn dagen langer pff
Hallo nieuwe meiden, wat leuk, gefeliciteerd! Zebra die 'pijn' herken ik wel, die had ik vlak voor m'n nod, als ik dan te snel opstond had ik het. Leek wel op bandenpijn, maar of dat nu al kan? Vanochtend cb digital gedaan! Zwanger 2-3 zegt ie! Ook heb ik gebeld voor een afspraak bij de gynaecoloog!!! 28 februari mag ik komen voor een echo!
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn Worteltje13: 28 feb Gyn (FA) 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk
worteltje , jaa ook februari al, fijn! en de cb 2-3 jeej altijd leuk om te zien staan he! Ik heb nog 1 cb digital over en 1kv test. denk dat ik beide in het weekend nog ga doen. hoop dat de cb dan 3+ zegt ik had afgelopen maandag 2-3 dus dan zou zondag 3+ toch moeten lukken! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor werk jullie doen en of jullie hobby's hebben ?
Mag ik er hier ook bij? Uitgerekend op 21 oktober (volgens mijn berekeningen) van ons 4de kindje. En eerste afspraak bij gyn op 10 maart. Spannend aftellen
welkom tikske, gefeliciteerd! wat is je leeftijd ( voor op t lijstje! ) Mariska, broeken zitten nog niet strak, maar het zit gewoon allemaal niet lekker. ik vind nu iets op mn buik hebben gewoon onprettig voelen
Zebra: jaa heel fijn!! Ben zo benieuwd. En ik denk inderdaad dat van t weekend jouw test wel 3+ moet zeggen! Ik denk dat ik komende week al m'n zwangerschapsbroeken aan ga doen. M'n spijkerbroek zit echt niet prettig bij m'n buik. Ik werk in de horeca, in een eetcafé. 3 dagen in de week . Hobby's zijn creatief bezig zijn (het liefst maak ik buikschilderingen en geboorteborden) en meubeltjes opknappen. Mariska: ja! M'n broek zit echt niet lekker. Als ik sta ga t redelijk maar als ik ga zitten moet ie echt open! Tikske: welkom!! Gefeliciteerd!
Worteltje, wat leuk zo creatief bezig zijn! ik ben niet echt creatief ik doe vanalles wat, in huis wat rommelen, vind het leuk eens in de zoveel tijd alles om te gooien, nieuwe accessoires etc schoonmaken en verder doe ik vanalles leuks, de stad in, dierentuin met de kleine etc maar echt een hobby hmm nee niet echt Ik heb ervoor gekozen te stoppen met werken toen onze dochter geboren is , en mijn man werkt fulltime verder hebben we een lieve hond die ook nogal wat aandacht vraagt
Hi Tikske, Welkom!! Heb toch al een afspraak gemaakt voor vk ondanks drukke baan en verhuizing. Ga denk ik nog wel bij mijn oude hs langs voor ik ga verhuizen. Heb vandaag een rok aan naar het werk, gelukkig met een rits want dan kan ik die een beetje open doen. Mijn enige hobby is lambazouk (latin dance), sinds een jaar. Denk dat ik het nog een seizoen kan beoefenen. Lijkt me niet leuk om met een dikke buik met een onbekende partner te dansen. hihih Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk Popol: 11 maart vk
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk Tikske : 10 maart Gyn 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk Popol: 11 maart vk Ziezo, ook maar 't lijstje aangepast. Leuk nog mensen met creatieve hobbys. Ik ben thuisblijfmama, en hobbys hier zijn vooral naaien en haken, maar ook taartdecoratie en anders ook nog beetje 'prullen'. Spannende broeken, ja daar heb ik ook wel last van, gelukkig heb ik wel een paar broeken die heel los zitten (waar ik anders een riem bij aan moet en nu dus niet)
Welkom tikske! Gefeliciteerd! Het lijkt hier alsof alle verschijnselen sinds gister weg trekken Mn borsten en de krampjes in mijn buik Werd er best onzeker van maar vandaag is mijn test streep wel veek donkerder dan eergisteren Dus dan zal het allemaal wel goed gaan toch?
ik heb dat ook hoor, kwaaltjes komen en gaan, en blijven nu vooral weg maakt me ook erg onzeker maar het zal hopelijk allemaal wel goed gaan daar moeten we maar gewoon vanuit gaan! en als je hcg stijgt is volgens mij altijd wel een goed teken. en nu ik dit typ voel ik weer een steek in mijn tepel dus zo af en toe zijn er wel verschijnselen
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk Tikske : 10 maart Gyn 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk Popol: 11 maart vk Ik heb mezelf er ook even bij gezet Sinds kort ben ik 'huisvrouw', dus met name bezig met het bijhouden van het huishouden. Hobby's zijn lezen, films kijken, wandelen, sporten, reizen en af en toe nieuwe dingen leren... Hebben jullie ook dat je zo verschrikkelijk onzeker bent? Ik heb al twee keer een positieve test gehad nu, maar ik ben er zo bang voor dat de volgende test ineens negatief is... Het voelt nog zo vreemd, alsof ik het allemaal maar droom
Mamske, ik ben ook zo onzeker hoor, ik zou nu het liefst nog iedere dag testen, maar als de test dan een keer lichter zou zijn zou ik weer helemaal stressen dus daar begin ik niet aan
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn Worteltje13: 28 feb Gyn (FA) 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk Tikske : 10 maart Gyn 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk Popol: 11 maart vk Ik heb even mijn afspraak er terug tussen gezet. Leuk om wat meer van jullie te weten! Soms mis ik het thuisblijfmama zijn wel hoor. Ben toen onze dochter naar de basisschool ging weer gaan werken. Kimmylynn ik snap helemaal wat je bedoeld. Heb op heel soms een klein steekje in m'n tepel helemaal nergens last van. Maakt me enorm onzeker.