Hier nog 22 laaaaaange dagen voor ik eindelijk weet als er een hartje klopt of niet... Ik ben het wachten en de onzekerheid echt beu.
Pfoe Zarav ik leef met je mee! Zou niks voor mij zijn zoooo lang wachten! Voel je je verder wel goed?
Jola, wat ontzettend naar nieuws zeg! Vind het zo sneu voor jou! Was dit je eerste echo? Of had je al wel eerder een hartje zien kloppen? Heb echt met je te doen! Wens je ontzettend veel sterkte! Dikke knuf van mij
Bedankt Hartlief. Ik voel me prima, op rugpijn na. Dat is wat me ongerust maakt! Ik eet wel heel erg veel maar en heb een heel dikke buik maar dat kan ook een gevolg zijn van het stoppen met roken. Ik ben dan ook al 6 kg verdikt... Beetje veel misschien maar ik vind het prima zo. Door mijn ondergewicht moet ik toch 20 kg aankomen tijdens de zwangerschap. En ik ben ook moe, maar mijn zoontje slaapt plots heel weinig 's nachts dus dat zal wel de reden zijn. Ik denk eraan om zo'n angelsound ding te kopen maar mijn vriend is er tegen. En misschien terecht ook want als we dan geen hartje kunnen vinden... Heb er ook al aan gedacht om te liegen over bloedverlies om misschien vroeger een afspraak te krijgen... Maar ja, dat vind ik dan weer zo oneerlijk tegenover vrouwen die wel echt een afspraak nodig hebben omdat er wel iets mis is...
Sterkte Jola. En voor de dames die een man thuis hebben zitten die al die stemmings wisselingen niet zo begrijp. Ik heb vl het boekje help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt kado gedaan, en het helpt. Heb nog nooit een zo meegaande man gehad .
Leuk boekje is dat Misslinnie1984 Ik ga vanmiddag bij de apotheek een drankje en pillen ophalen tegen de misselijkheid ik wordt er GEK van... Heb al gemberpillen en suprimal geprobeerd hielp niets... Hopelijk gaat dit wat helpen.
Jeetje Jola wat verdrietig!! Heel veel sterkte meid...neem voor jezelf de tijd om het te verwerken!! Knuffel voor jullie!!!
Jeetje Jola, daar schrik ik even van... Ik had echt niet verwacht dat er iets niet goed zou zijn bij je. Nu sta je dus echt even alleen met dat verdriet... Ik weet niet wat ik moet zeggen.... Heel veel sterkte!