16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Jola, ik heb al vaak aan je gedacht vandaag... En zo'n vervelend toeval dat je man net weg is... Ik hoop dat je toch ergens terecht kunt om je gedachten wat te verzetten?

Ik heb beslist dat ik het vanavond tegen mijn ouders vertel. Het heeft geen zin om nog langer te wachten, mijn buik is te groot en ik kan geen excuses meer bedenken waarom ik geen glaasje wijn meedrink. Ik zie er eigenlijk echt wel een beetje tegenop. Het komt echt wel heel slecht uit bij het werk in het familiebedrijf. Bij mijn eerste werd mijn vader echt lijk-lijkbleek. Ik dacht echt dat ie van zijn stoel ging vallen. :) En mijn moeders reactie was: 'Maar je bent nog veel te jong toch (ik was 28???) en je bent niet getrouwd! (wel 11 jaar samen met vriend...) Nu is het grappig maar op het moment zelf wel minder... Nuja, misschien gaan ze nu wel anders reageren want ze zijn echt dol op hun kleinzoontje. En hij op hen. Fingers crossed!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zarav veel plezier met vertellen! ben wel benieuwd naar de reactie :)

3. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jola wat vreselijk heel vee sterkte
    En dat je ergens je hart kan luchten en steun krijgt.

Zarav succes met vertellen

4. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Zarav dat is vervelend zulke reacties. Doet een beetje af aan jouw 'momentje' zeg maar... Ik hoop dat je dit keer leukere reacties krijgt!!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    net voor het eerst misselijk geweest deze zwangerschap , hadden vanavond kibbeling gegeten en voelde me daarna al niet helemaal goed. en net kwam alles er dus uit pfff niet fijn.

nu voel ik me helemaal trillerig, herkennen jullie dit ?
    ik weet niet of ik nu juist wel wat lichts moet eten of juist niet.. ?

6. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Ik zou zeker even iets eten! Hoe leger je maag is / hoe langer je maag leeg is, hoe groter de kans dat je weer misselijk wordt...

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb net geprobeerd een cracker te eten maar kreeg het niet weg. dus over een half uur maar even een broodje proberen met een coup a soupje denk ik. daar heb ik wel zin in

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Veel plezier met vertellen Zarav! Hoop op leuke reacties!

Is het al gezakt Zebra?

Jola, heb je je vriend al kunnen bereiken? Bah wat verdrietig :x...

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier voelt het alsof ik ongesteld moet worden. Zware buik en ongikrampen. Ook een gek gevoel onderin, kan het niet uitleggen.

Ik weet het, het kan erbij horen, maar ik word er toch onzeker van. Hoop maar dat het goed zit.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    voel me weer wat beter. alleen wat slapjes. blijf maar fijn op de bank vanavond met mn dekentje :)

11. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Mijn ouders zijn op de hoogte. Mijn vader moest even slikken, zoals verwacht, maar mijn moeder was eigenlijk best blij. Ze sprong nu ook niet bepaald een gat in de lucht maar we hebben zeker geen negatieve commentaren gekregen. Morgen naar België bellen om de schoonouders en (schoon)zussen op de hoogte te brengen. Daar kijk ik wel naar uit! Ik ben nog half doof van toen ik de eerste keer aan mijn zus vertelde dat ik zwanger was :)

12. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrrrr :x:x:x:x:x:x

Heb ik een heeeeeeel verhaal getypt, druk ik op t verkeerde knopje en is alles weg! DAS NIE GRAPPIG!!!

;) tot snel!

13. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel strekte jola!!!

14. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Ik denk dat ik me maar terugtrek uit dit draadje, maar wil iedereen wel heel erg bedanken voor de lieve woorden. En natuurlijk voor iedereen een geweldige zwangerschap en fantastische baby's gewenst!

Meijke, ik heb mijn man ondertussen gesproken. Eerst 's ochtends toen hij net in de skilift zat en nu net weer even, toen hij iets meer rust had en het bij hem ook even in heeft kunnen zinken. Voor hem is het, geloof ik, nog onwerkelijker dan voor mij.

Hartlief, die week wachttijd is mijn eigen keus. Ik wil mijn lijf sowieso eerst de kans geven om het zelf op te ruimen. En mocht dat niet lukken, wil ik pas iets ondernemen als mijn man weer terug is.

Ik ga de komende tijd vooral maar even genieten van mijn twee lieve kleine mannetjes. En met een beetje geluk kan ik snel weer met een nieuw clubje mama's meeschrijven.

Dag allemaal, het ga jullie goed!

15. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Heel veel sterkte Jola. Ik hoop dat jij en je man veel steun bij elkaar kunnen vinden, zeker als hij straks weer thuis is.

16. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Sterkte jola..!! Digi knuffel van dezze kant.!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Jola , misschien lees je dit nog, heel veel sterkte de komende tijd en vooral ook deze week nu je man er niet is.
    Dat het jullie maar snel weer mag lukken en dit jaar nog een gezond kindje te mogen verwelkomen. Ik zal je van deze lijst afhalen nu je ons groepje helaas moet verlaten.

zarav, gelukkig toch wat leukere reacties dan vorige keer! :) en altijd leuk om je zus te bellen met dit leuke nieuws.

Meijke, dat gevoel is het oprekken zeggen ze he, bij mijn vorige zwangerschap had ik er veel last van. nu helemaal niet.

Ik blijf hier ook twijfelen hoor. heb 0,0 pijntjes of dingetje
    ja gisteravond dan 1x misselijk en meteen alles eruit moeten gooien. maar dat was het. maakt me wel onzeker of de baby wel goed groeit etc. en ook na het verhaal van Jola met 8+5 nog.. pfff onzekerheid.

ik las hier laatst iets over een angelsound? geen idee weer wie het erover had. Ik zit ook te denken om m aan te schaffen.
    maar je leest verschillende dingen of het wel of niet goed is.
    nja niet dat ik elke dag een half uur wil luisteren
    maar als je 2/3 keer per week een paar minuten luistert zou het echt kwaad kunnen ? misschien doe ik het toch maar, zo duur zijn ze tegenwoordig niet

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Bevallingslijst:
    15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje
    ♥
    16 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥
    17 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥
    17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥
    18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥
    18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje
    ♥
    19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥
    20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥
    21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥
    21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥

21 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥
    21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥
    21 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje ♥
    22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥
    22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje

24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    24 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥
    25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥

27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥
    28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje
    29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje ♥

29 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥
    30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje
    30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje

30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje
    30 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥
    30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje
    ?? Oktober. Loenaa - 26 jaar - 1e kindje
    ?? Oktober. Pasta - ?? jaar - 1e kindje ♥
    2 November. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje

Afspraken:

20 maart: modigliani vk / Loenaa echo
    21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn / Worteltje13 gyn / Mama Rebecca echo

24 maart: Anoniempje2014 / Chantal19888 echo / MoesCH gyn /KimmyLynn combinatietest / Mariska1985 gyn
    25 maart: Misslinnie1984 vk / Popol echo / vlindertje126 intake + echo / kimkos echo / Liefdotje intake vk

26 maart: Hartlief intake+termijnecho
    28 maart: Suus85 vk
    31 maart: 0Zebra0 termijnecho / An34 vk / Boeffie2011 intake pns+termijnecho
    02 april : A34 termijnecho
    03 april : Zwangels vk / Mamavanmoppie vk+echo
    07 april : Tikske gyn / 0Zebra0 combinatietest / Meijke combinatietest
    09 april: Suus85 vk / Hartlief combinatietest / Liefdotje termijnecho
    10 april : Kimmylynn vk / 0Zebra0 vk

Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥

Wijzigingen en nieuwe afspraken graag in felle kleur posten

19. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Jola, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte de komende tijd en lekker met je 2 kleine mannetjes knuffelen, dat kan zoveel troost bieden! Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie, ook heel veel sterkte voor je man! Liefs

20. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Jola, ik vind t zo verdrietig dat je de club gaat verlaten! We denken aan je! Ik hoop dat er voor jullie dit jaar nog een zwangerschap komt! En ik hoop dat je het ons dan nog ff laat weten! Dikke knuf van mij en sterkte!

Zebra, ik snap wat je bedoelt die onzekerheid. Ik heb dat ook, helemaal als je dat verhaal dan van Jola hoort... Dat er dan bij een kloppend hartje zoveel onzekerheid wat betreft een miskraam moet wegnemen.... Nou als je dit dan hoort is dat toch weer ff slikken! Gisteren was ik ineens minder misselijk... Dacht oh jee! Straks is t niet goed! Ben blij als de echo is over 13 dagen!

En een Angelsound, waarom zou dat eigenlijk slecht zijn?

Deel Deze Pagina