Ah, dat klinkt inderdaad wel redelijk logisch, maar dan kan het dan bij de volgende echo dus ook zo zijn dat je weer vooruit werd gezet. @mamaRebecca, wij mogen gelukkig al om 9 uur, maar ik ben nogal ongeduldig (dat compenseer ik dan weer door mijn vele geduld met de kids op mijn werk). Wel bijzonder om zo terug gezet te worden. Heb zelf ook ovutesten gebruikt en lf was altijd 10 dagen, dus 4 dagen er zelf bij geteld en vanaf daar mijn datum uitgerekend, zou het dus heel raar vinden om terug gezet te worden. Maar goed dat zien we morgen wel.
Ooh ik moet mijn banner nog aanpassen zie ik... en mijn afspraak is verschoven naar 1 april afspraak verschoven naar 1 april
Hoi meiden. Hier ook geen angelsound. Manlief wilt t niet.. Is daar heel nuchter in. Ben de laatste tijd niet echt misselijk meer. Steeds kleine vlagen. Wel nog steeds een enorm vieze smaak in m'n mond. Ook de onzekerheid hier speelt flink op. Vooral nu de kwaaltjes steeds minder worden.. Haha eerst zeuren dat ik bijna geen kwaaltjes heb, heb ik ze eindelijk, ben ik aan het zeuren dat ze alweer weg gaan. Pfoooee vandaag gaat zo ontzettend langzaam!! Hoop dat het snel morgen is. Wij mogen om 9.30u!
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 21 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 21 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 24 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Mammavanmoppie - 31 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje 30 Oktober. juf1985 - 28 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje 30 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ?? Oktober. Loenaa - 26 jaar - 1e kindje ?? Oktober. Pasta - ?? jaar - 1e kindje ♥ ?? Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje ♥ 2 November. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje Afspraken: 20 maart: Loenaa echo 21 maart: juf1985 vroege echo / Mamske gyn / Worteltje13 gyn / Mama Rebecca echo 24 maart: Chantal19888 echo / MoesCH gyn /KimmyLynn combinatietest / Mariska1985 gyn 25 maart: Misslinnie1984 vk / Popol echo / vlindertje126 intake + echo / kimkos echo / Liefdotje intake vk 26 maart: Hartlief intake+termijnecho 28 maart: Suus85 vk 31 maart: 0Zebra0 termijnecho / An34 vk / Boeffie2011 intake pns+termijnecho 01 april : Anononiempje2014 02 april : A34 termijnecho 03 april : Zwangels vk / Mamavanmoppie vk+echo 07 april : Tikske gyn / 0Zebra0 combinatietest / Meijke combinatietest 09 april: Hartlief combinatietest / Liefdotje termijnecho 10 april : Kimmylynn vk / 0Zebra0 vk Jongen - Meisje - Verrassing - Kloppend hartje ♥ Wijzigingen en nieuwe afspraken graag in felle kleur posten
Ik zou lekker bij ons blijven Modi! Bij mij zag de Gyneacoloog ook maar een heel klein vruchtje dat te klein was om te meten voor een tijdsbepaling (3mm, dus 4-5 weken ofzo), maar we konden wel een hartje zien en horen! Achteraf bleek ik toen gewoon 6 weken en 1 dag zwanger te zijn. Ik denk dat jouw eigen berekening gewoon klopt!
Modi, super van het hartje! En terug zetten gebeurt wel vaker. Dat had ik ook. Alleen ze zei ook dat mm heel veel verschil kunnen maken in uitgerekende datum. Daarom doen ze dat liever rond de tien weken, de zogenaamde termijnecho! En t hartje klopt gelukkig! Mama Rebecca, hmmmm dat klinkt sneu, een denderende trein! Das zielig! Luie kids zijn vaak meisjes toch? Moesch, succes bij de echo zo! Spannend, hoop dat t meevalt! Ik heb zin in mijn bevalling!! Hahaha het duurt zo lang nog!
Echo was goed. De gyn raadde mij een uitstrijkje aan ivm het bruinverlies. in het verleden pap2 gehad. ik heb het niet laten.doen maar miss is dat wel verstandig. ik kan niet tegen de stresd en het afwachten op de uitslag.
Hey Moesch, gelukkig echo goed! Ik word straks ook teruggebeld door de gyn. de laatste paar dagen alleen maar meer bruinverlies, nu echt dikke klodders, bah!!! volgens de assistente was er niets bijzonders te zien op de echo te zien aan de notitie
Hoe krijgen jullie het zo snel voor elkaar bij de Gyn terecht te kunnen steeds bij bloedverlies? Bij mij schakelt het nu om van bruin naar rood dus ik ben voorbereid op het ergste maar ik moet nog steeds wachten tot ik gebeld word
Allemaal mooie echo's weer en hartjes Wij hebben toch besloten de combibatie test Niet te doen Dus maandag 24 wordt gwn pretecho in de avonduren
Niet zomaar genoegen nemen met nee. Als er geen plaats is vragen waar er wél plaats is. Zou je niet bij een echobureau terecht kunnen? Bij bloedverlies krijg je t altijd vergoed.
@Hartlief de '... voor dummies' boeken staan er ook om bekend dat ze duur zijn... Ik denk dat die van Kluun wel goedkoper zal zijn. @Nic, dat is even schrikken... wat zeiden ze verder bij het maken van die echo? @Suus, ik ben dus niet de enige. Ik ben echt geschrokken van Jola's verhaal. Ik zat inmiddels best wel in de 'relax' modus. Ik zat ruim over de 8 weken en had nooit iets 'geks' gevoeld dus zal het wel goed zitten dacht ik. Nu ben ik toch wel wat zenuwachtiger voor de echo. @Modi, dat is even een stuk terug zeg. Wat is het toch een vreemd proces zo'n zwangerschap... @Moesch, fijn dat de echo goed was. Als de gyn aanbeveelt om even een uitstrijkje te laten maken dan zou ik het wel doen. Zeggen ze niet voor niets, toch? @Mariska, heb je al wat gehoord van de gyn?? Anders zou ik blijven bellen tot je mag komen hoor! Ze zijn bij de echo al zo lekker onduidelijk geweest, ze mogen je nu wel even helpen... Ik hoop dat je straks nog terecht kunt en dat je gerustgesteld wordt...