Wat spannend toch hè wie de volgende zal zijn! Van die jeuk wist ik wel iets ja. Wist alleen niet dat over jeuk aan de handen ging. Collegaatje moest gelijk ingeleid worden toen ze dit bleek te hebben. Ik heb wel jeuk aan buik. En onderbenen en voeten beginnen weer te jeuken als ik naar bed ga. Had ik bij jongste ook. Had toen van die mentholgel gekocht. Hebben jullie ook meer jeuk? Vandaag heerlijke dag gehad: fotoshoot, op een terrasje geluncht, bedverhogers e.d. opgehaald en ijsje gegeten.
zeehondje klinkt idd als een leuke dag! hier geen jeuk hoor soms mn buik maar dat is van het groeien ik wil dolgraag bevallen vanaf morgen (dan hebben we toch nog een oktober baby) maar wil gerust ook nog wel wachter tot 38weken. 6 oktober vind ik ook een mooie datum
Hier vandaag controle bij de vk gehad. Bloeddruk prima hartje klopte goed maar wel rustig dus ik zei ik heb ook veel harde buiken vandaag met een trekkend gevoel vanuit de rug en enorme druk onderin...ik zei als ik maandag niet gezien zou hebben dat ze overdwars lag zou je denken dat ze aan het indalen is. De vk voelen nou zeg ze echt wel. Mooi in het bekken... Dus ik blij nou zegt ze ff voor de zekerheid de echo erop.. wat denken jullie onze dame is idd aan het indalen met haar BILLEN!!!!!!!! Ahhhhh gelijk instructies gehad wat te doen als de.vliezen breken en als.de weeën beginnen... maandag moet ik besloten hebben of ik een versie wil, een stuitbevalling of keizersnee. Ligt ze nog in een stuit dan dragen ze mij maandag over en zit ik de woensdag weer binden gyn voor de planning. Heb nu al sinds ik weer thuis ben geregeld harde buiken met een voortdurende druk onderin. Morgen naar de gyn voor de groei.. Zo spannend en dan gelijk vragen of ze echt verder indaalt met haar billen en of deze voorweeen wat doen.... Zoonlief is echt goed ziek..40 graden koorts blaffen keelpijn ahhhh zo'n zielig hoopje..
Sorraya wat een eigenwijsje die kleine van jullie. Kan ze nu nog zelf goed draaien of is dat niet meer mogelijk. Beterschap met je zoontje.
Hier ook controle gehad. Vandaag voor het laatst onze frummel gezien. Was weer 300 gram gegroeid. Beeb is ingedaald maar ligt nog niet vast. Vandaag bed op bierkratten gezet
Ik lees hier jeuk.. Vreselijk, ik heb ook veel meer jeuk ineens, m'n benen en buik vooral.. Ik ben ook echt zo iemand die dan niet meer kan stoppen met krabben dus ik krab me hele benen stuk, heerlijk 😁
Hè Winky ze kan nog zelf draaien dat deed zij ook maar mocht ze nu indalen met de illen en vast gaan zitten dan kan ze niet meer draaien of gedraaid worden. Ik las van je paard bah dat is heel naar. Zijn zelf ook paardenliefhebbers dus ik weet wat het is om je maatje kwijt te.raken. sterkte
soraya oh nee oeps verkeerd gedraaid ik en mijn zus zijn ook in stuit geboren. weet je al wat je wil, kwa bevalling? benieuwd naar de groei morgen. succes
Sorroya: ben ook benieuwd wat je gaat kiezen! Jammer dat ze niet goed ligt!! Beterschap met je zoontje!! Bloem: hier ook lekker veel jeuk aan m'n buik! Word er gek van!! Buik is ook heerlijk aan het scheuren! Zeehondje: fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad! Dames, het is oktober!! Hoe spannend is dat! Vrijdag weer een groeiecho.. Ben benieuwd hoe groot ons mannetje is en of ze het weer gaan hebben over inleiden.. Langs de ene kant mag hij nog wel ff blijven zitten hoor! Voel me nog goed genoeg en liever dat ie zich vaneigens aandient! Langs de andere kant ben ik stik benieuwd naar ons ventje! We zullen het vrijdag weten! Vandaag al om 4u wakker.. Heb een beetje zenuwen in m'n kont om een of andere reden!! Gisteren autootje gekocht! Peugot 206! Stik blij mee!!
Ik heb ook niet enorme jeuk. Vooral mn buik (logisch leek me ivm groeien). Soms op andere plekken van mn lichaam. Wel meer dan normaal maar niet dat mn leven eronder lijd zeg maar. Toch vond mn VK en later dus ook de gyn het enorm belangrijk dat ik getest word op zwangerschaps-cholestasis. Ook omdat ik de kleine man minder voelde en dat schijnt ook een symptoom te zijn. Wat ik wel heel apart vind is dat het levensbedreigend is voor de baby maar ik wel minimaal een week moet wachten op de uitslag :S Ik moet morgenmiddag weer naar de gyn om mn bloeddruk te laten controleren. Ik hoop dat ze dan ook de uitslag binnen hebben van t cholestasis want het duurt me iets te lang zo. Ik raak helemaal gestresst als ik 'm even niet voel. Goed voor de bloeddruk *not* Maar.... 1 oktober. Oktober hebben we iig gehaald! Er zullen deze maand veel baby's geboren worden. Laten we met z'n allen hopen dat het allemaal mooie gezonde baby's zijn en dat we een prima bevalling krijgen!
Collin: jeetje, hoop niet dat je cholostasis hebt. Gelukkig gaat het met de baby nog goed. Heftig dat je een medische indicatie hebt voor je bevalling nu. Wilde je toch al in het ziekenhuis bevallen of niet? KimG: benieuwd hoe het vandaag gaat met je. Hopelijk komt het nu snel op gang, je bent nu 37 weken, dus het mag! PGE: vervelend die steken/krampen! Spring: wat fijn dat hij alweer aankomt. Heerlijk zeg! Zeehondje: ik had jeuk aan mijn borsten, maar dat is alweer een paar weken terug voor het laatst. Zal de groei wel zijn. Sorraya: nee toch, is ze verkeerd aan het indalen. Lastige beslissing moet je nu nemen. Ik zou denk ik toch een versie proberen. Meisje: fijn dat de baby weer gegroeid is, en leuk om de kleine nog even te zien he. SteffieD: ik zou ook liever niet laten inleiden, maarja soms kan het niet anders hè. Het is oktober!!! Deze maand gaat het gebeuren. Uitgerekende datum komt steeds dichterbij voor mij. Gisteren controle gehad, bloeddruk was prima en baby ligt er ook goed voor nog steeds. Had wel een slechte nacht gehad vanwege krampen en steken, en ik zag sterretjes, beetje duizelig en misselijk. De vk vroeg of ik wilde weten of ik al ontsluiting had, toen werd het ineens wel heel echt. Besloten dat we dat tot volgende week laten liggen, dan kan ze eventueel gelijk strippen. Maar ik moet wel meer rust krijgen/nemen. Dus gistermiddag met mijn dochter een dutje gedaan. Vanochtend weer allemaal pijnlijke steken in/richting mijn vagina, wat is dat toch joh. Ik herinner me dat niet van vorige keer. Ik lees wel dat een aantal van jullie het ook hebben, dus het zal wel goed zijn. De vk keek er ook niet van op. Dochter is naar de psz, dus heerlijk ochtendje voor mezelf!
Ja oktober! Over precies 2 weken zal ik een keizersnede krijgen. Ik ben op van de zenuwen! Peugeot 206, leuke auto! Wij hebben een paar maanden terug de 207 aangeschaft. Hij rijdt super . Succes morgen steffie. Ik begrijp helemaao wat je bedoelt. Natuurlijk wil je dat hij zo lang mogelijk blijft zitten maar stiekem voor jezelf: hoe sneller hoe beter .
Hier de grote oktober dans en de 36 weken dans..... joepie..... Gisterenavond de vk op bezoek gehad. Zoveel voorweeen vanuit buik en rug dat ik echt niet meer wist of ik het serieus moest nemen of moest afwachten... lastig blijft dat je wilt ook niet te snel bellen maar zekers niet te laat... waren indalingsweeen nou we zullen het zien. Over een uur bij de gyn zijn.... Pffff best wel stressen.... Hoe zal het met de groei zijn.... is ze echt met haar billen aan het indalen?????... nou ik denk er veel over na denk dat ik geen versie wil. Na 5 miskramen ben ik zo bang dat het fout gaat en mijn placenta ligt niet achter maar gedeeltelijke boven en links opzij... lees veel over de gentle sectio klinkt niet slecht hoor.. een stuitbevalling ga ik in ieder geval niet doen. Maar wij hebben een geboortefotograaf geboekt en die zou ik er wel graag bij willen hebben. Zo gelijk maar even bespreken. Maar met een beetje geluk draait mevrouw zich nog lekker om beval ik natuurlijk en heeft ze mega lange benen😂😂 We shall see......
Nee we willen heel graag thuis bevallen. Als mn bloeddruk morgen nog te hoog is dan wordt het sowieso een medische bevalling. T is dan niet anders. Ze geven dat niet voor niks aan denk ik dan maar Die steken down under wat je omschrijft heb ik al weken. Schijnt te maken te hebben met de indaling en t verweken van je bmm.
collin dat is idd zenuwslopend als je zolang moet wachten. soraya succes!! hopelijl veel positief nieuws! tis oktober!!!!!
Wat spannend allemaal meiden! Sorraya wat is een versie? Nog nooit van gehoord. Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden, deze namiddag inwendig onderzoek en toucheren. En ik herinner me dat dit geen deugd deed...
Nou back from the gyn..... Mevrouw ligt nog steeds in een stuit. Maandag d day als ze dan niet gedraaid is wil de gyn voor een draaipoging gaan en ik weet het nog niet. .... groei hoofdje en buikje top loopt voor zo'n anderhalve week beentjes blijven klein wel iets ingelopen van 5 weken achterstand naar 4 weken achterstand. Hartje is goed nierbekken is goed. Kans blijft reëel op trisomie 21 maar ook een dik proppie met korte armpjes en beentjes.... tis echt afwachten en pas na de bevalling hebben we antwoord. Eerst maandag maar weer afwachten......