Kim een dikke proficiat! ! Dat is een flink ventje Benieuwd naar jou verhaal en evt foto .. Maar eerst lekker genieten hè!
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Barnel, 28 jaar, 1e kindje Leaf, 24 jaar, 1e kindje 22 oktober MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje Meysje, 28 jaar, 1ste kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje 28 oktober Annemeis, 28 jaar, 2de kindje 29 oktober Sorraya41, 42 jaar, 6de kindje 30 oktober MrsW, 32 jaar, 1ste kindje Totaal: 24 Jongen (11), meisje (11), verrassing (2) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: Oktober 6-10 PrettyGreenEye, echo 38 weken 6-10 Colinn, controle VK 7-10 Zeehondje, controle verloskundige spreekuur 9-10 Bloem93, controle VK 15-10 Zeehondje, controle gyn Bevallen 27-9: Spring28, 29j, 3de kindje (37+2) 💙 02-10: KimG, 32 jaar, 2e kindje (37+1) 💙
Bedankt meiden! In het kort ons verhaal. Gisterenmorgend om 5u 1ste tabletje om in te leiden opgestoken gekregen. Dan weer om 6u en 7u. Om 8u hebben ze mijn vliezen gebroken. Op 5cm ontsluiting ben ik even blijven hangen maar dan ineens was het 7.5cm en vanaf toen is het vrij snel gegaan. Vanaf +- 16u is het wel heel pijnlijk geworden, was echt een weeënstorm en ik had wel een epidurale maar die werkte niet echt. Onze Noah lag als sterrekijkertje dus ik kreeg te horen dat ze hem weer inwendig gingen draaien (na 3uur helemaal doorgedraait op mijn zij te liggen om hem proberen zo te laten draaien). Ik direct huilen want bij Gabriel hebben ze dit ook gedaan en vond dit extreem pijnlijk. Maar deze keer heb ik er eigenlijk niets van gevoeld. Het was wel een eigenwijsje want telkens de gyn hem draaide, draaide hij onmiddelijk weer terug naar sterrenkijkertje. Ondertussen had ik 9.5cm ontsluiting en heeft ze hem nog kunnen goed leggen alvorens ik kon beginnen persen. Het persen was héél heftig, ik kon echt niet meer maar natuurlijk moest ik wel. Na een uurtje persen was hij er eindelijk. Tranen met tuiten van liefde en geluk! Hij is geboren zonder zuignap en ik ben niet geknipt. Wel een klein scheurtje maar is echt miniem, moest maar 1 steekje in. De navelstreng zat om zijn nekje (is helemaal op het einde gebeurd) dus ze moesten snel zijn maar onze man doet het uitstekend. Wel heeft hij veel last van slijmpjes dus drinken wil hij nog niet zo goed maar dat komt wel in orde. Ik voel me weer kiplekker, enkel veel spierpijnen van het persen en de naweeën zijn ook erg vervelend. Maar als ik naar ons mannetje kijk deert me dat echt niet Hierbij nog een aantal foto's
Wow Kim, knap kereltje hoor met een lekkere bos met haar geweldig.... Lekker genieten nu. Wanneer mogen jullie naar huis?
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Barnel, 28 jaar, 1e kindje Leaf, 24 jaar, 1e kindje 22 oktober MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje Meysje, 28 jaar, 1ste kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje 28 oktober Annemeis, 28 jaar, 2de kindje 29 oktober Sorraya41, 42 jaar, 6de kindje 30 oktober MrsW, 32 jaar, 1ste kindje Totaal: 24 Jongen (11), meisje (11), verrassing (2) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: Oktober 6-10 PrettyGreenEye, echo 38 weken 6-10 Colinn, controle VK 7-10 Zeehondje, controle verloskundige spreekuur 7-10 Meisje1977, controle gynaecoloog 9-10 Bloem93, controle VK 15-10 Zeehondje, controle gyn Bevallen 27-9: Spring28, 29j, 3de kindje (37+2) �� 02-10: KimG, 32 jaar, 2e kindje (37+1) ��[/QUOTE]
Proficiat Kim! Hier gisteren controle gehad ons meisje is naar de magere kant... 36weken morgen en woog gisteren volgens de schatting 2.3kg en het geboortegewicht zou net 3kg zijn... Niet heel zwaar dus, verder alles ok...
Hier ook nog gefeliciteerd Kimg! !! Maak je je zorgen Roos? Was er al eerder sprake van groei achterstand? Hier altijd gemiddeld kindje gemeten, bij eerste ook. En nu al tijdje geen metingen gehad. Eerste was 3070 gram.
Roos, heeft haar gewicht ook verder invloed op haar gezondheid of is ze verder wel gezond? Ik begin zelf nu een beetje te stressen en angst te hebben! De 15e zal ze geboren worden dmv een keizersnede en ik kan niet wachten om haar te ontmoeten (en klaar te zijn met de zwangerschap ). Maar ik merk dat me nu druk begin te maken om alles. Zal mijn herstel wel vlot lopen? Kan ik echt zo weinig in eerste instantie? Zal mijn vriend dat wel trekken? Zullen mensen ons de eerste weken wel wat ruimte geven of wordt het een hele drukke periode? Zal alles oke zijn met de kleine? Hopelijk verpest ik haar niet . Hoeveel weet ik nou van baby's? Dus.. Iemand die dit herkent of zijn jullie allemaal heel relaxt? Haha
Roos hopelijk komt de BeeB nog wat bij de laatste weken. Leaf ik ben nog redelijk relax laat het maar op me afkomen. Hier nog niet het gevoel dat ik snel zal bevallen.. Jammer ben super nieuwsgierig en heb er echt zin in. Misschien vandaag nog eens een vrij partij proberen Mijn zus had gezegd dat ik de 3e ging bevallen, niet dus! Mijn man blijft bij de 6e Vanochtend wakker geworden met steken en druk op mijn anus (sorry) Geen idee wat dit wil zeggen.. gewoon afwachten dus.. dinsdag terug controle
Hier lopen er ook al weddenschappen voor wanneer ik ga bevallen... Ben benieuwd of er überhaupt iemand gelijk gaat krijgen! Wordt wel een beetje ongeduldig hier... Dat wachten is best spannend!