16 t/m 31 oktober 2015 mama's: deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SteffieD, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Snap ik Spring, staan al wel puntjes tussen, dat maakt het lastig te googlen in ieder geval.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oe spannend Colinn!

Fijn Soraya dat je de 37 weken hebt gehaald deze keer!

Hier echt ontzettend moe terwijl ik eigenlijk best goed heb geslapen vannacht.
    Ook de herhaal ctg was goed trouwens. En ze beweegt al heel de dag flink. Zal je altijd zien hè?!

3. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, het is hier spannend zeg!

Bloem, van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter!

Onvoorstelbaar dat onze tijd nu is aangebroken, allemaal mooie babytjes die geboren worden :)

Hier gaat het niet zo goed, het herstel van een 2de kindje is (bij mij dan toch) heel wat zwaarder... De naweeën, bekkenpijn, pijn in de rug... Echt erg, ik hoop dat dit snel voorbij gaat!
    Voor de rest goed, ons mannetje doet het uitstekend, alleen weet hij nog niet zo goed het verschil tussen dag en nacht. Afgelopen nacht heeft hij iets beter doorgeslapen, we hadden hem in de dag echt vaak wakker gehouden, in zover dat kan natuurlijk.
    Ook hier hopelijk snel beter, is best vermoeiend.
    Maar we zijn helemaal verliefd

4. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    Hier af en toe een minuscuul menstruatie krampje en dat is het dan ook.. niets wat erop lijkt dat het kan beginnen. .

5. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    *39 weken waggel-dansje*

6. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    #506 SteffieD, 9 okt 2015
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015
    Balen PGE! Hoor echt dat het eens doorzet!
    Jammer dat je herstel zo moeizaam gaat Kim! Gelukkig doet je mannetje het zo goed!
    Aislyn, laatste loodjes:D
    Sorroya, fijn dat je 37 weken hebt gehaald! Jammer dat je je niet lekker voelt! Beterschap!

T.igo doet het super! Ik heb hem nog maar 1x horen huilen en dat was met het badje! Voor de rest is het een tevreden mannetje. Sinds gisterochtend eet ie ook al z'n flesjes op dus hij zal snel weer op z'n geboortegewicht zitten! (Nu 3450 kg)
    image.jpg

7. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    Word echt ambetand hier.. droom nu al 3 nachten dat ik bevallen ben en als ik opsta helemaal niets..

Ben het zwanger zijn totaal niet beu ofzo maar heb bang dat er nu nog iets mis gaat met de kleine hierbinnen. Wil hem zo graag in m'n armen.

Op 27 weken zo gevreesd dat hij al zou komen, waar blijft hij nu?

Steffie echt een mooi ventje

8. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Vervelend Kim, na 1 week zou je je toch iets beter moeten voelen. Ik kan me dat nog herinneren van onze eerste je bent helemaal gesloopt die eerste weken haha. Moet wel zeggen dat ik daar wel weer een beetje tegenop zie.

9. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend PGE. Tis zoals je zegt, eerst is er de schrik dat hij te vroeg zou komen en nu laat hij op zich wachten... Hopelijk is het snel aan jou!

Sunshine, bij G heb ik eigenlijk van niets last gehad. Maar de gyn vertelde me dat het herstel van volgende kindjes veel moeizamer gaat. Ik voel me precies of niets in mijn lichaam zit op de juiste plaats... Ik kon goed naar de grote toilet maar sinds gisteren ineens niet meer.
    Gisteren voelde ik tijdens het plassen iets meekomen. Ik sprong recht en het bleek een grote bloedklont van toch een 7cm te zijn. En nu weer veel bloedverlies. Dit was al gestopt dus echt wel pffff :(
    Maar, ook dit blijkt normaal te zijn. Ik moet gewoon goed in de gaten houden dat ik niet té lang zo hevig blijf bloeden...

10. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ja klopt, de stolsels zijn af en toe echt bizar groot, bij mijn eerste heb ik daar gelukkig maar 1 week last van gehad. Deze zwangerschap valt me toch wel zwaarder dan de eerste. Maar goed ik ben ook 5 jaar ouder😉

11. MrsW

MrsW Lid

9 mrt 2015
    14
    0
    1
    Vrouw
    customer service medewerker
    Hoogeveen
    Ja, het is niet leuk, maar verkoudheid/griep heerst en ik heb het ook flink te pakken. Heb normaal gesproken een megagoede weerstand en ben dan meestal ook niet echt ziek als iedereen om me heen het wel is, maar dit najaar is dat ff anders met die weerstand natuurlijk. Het ergste vind ik dat Otrivin Duo altijd zo goed werkt tegen het lamlendige snottergevoel, maar dat je dat als zwangere vrouw niet mag gebruiken...

Mijn moeder is een verhaal apart. Krijg daar niet echt steun van op welk vlak dan ook. Het is net of zij nooit zwanger is geweest, zich niets meer kan herinneren en ook alles wat tegenwoordig speelt/belangrijk is niet interessant en maar stom eigenlijk.

Mijn frustraties over gebrek aan schoonmaakdrang (waar ik wel op gerekend had, het is heel smerig in huis nu) doet ze af met dat het bij haar ook vies is in huis en dat het wel mee zal vallen. Nou, echt niet dus. Ik heb gister overwogen om een schoonmaakster te laten komen, maar vond dat idee eigenlijk zo overdreven dat ik toen opeens wel de hele benedenverdieping heb gestoft, gezogen en gedweild. Nu alles nog nat afnemen en de hele bovenverdieping en zolder nog...
    Misschien komt dat schone huis dan toch nog goed. :D

12. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Ach mrsW dat is echt niet leuk. Nu heb je juist je moeder nodig, tenminste zo ervaar ik het. Herken je verhaal wel met mijn schoonmoeder. Die woont echt naast ons. Krijgt betaald om hier schoon te maken maar maakt zich er lekker makkelijk vanaf. De afspraak is 4 uur per week. Nou dat heeft ze in de tijd dat ik nu thuis ben al never nooit waargemaakt. Dan begint ze ergens aan en doet maar de helft. Gisteren is de bom gebarsten. Was al.zo emo heb mijn moeder gebeld. Ze.zou de slaapkamer nog doen en de wc nou mooi niet dus. Samen met mijn moeder alles spik en span gemaakt. Komt ze binnen als.je niet tevreden bent moet je maar een ander nemen. Dus ik zeg ga ik ook doen. Wordt hier zo verdrietig van. Boven op de kasten is ze nog nooit geweest zo vies, bah. En mijn moeder heeft nog maat een kwart long na 2 keer longkanker en staat zich hier uit de naad te werken. Een echte topper! !!!!!

13. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    Knap van je moeder! Bewondering voor haar

14. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Ik heb t dan echt getroffen met moeder en schoonmoeder. Beide helpen me echt heel erg met t huishouden op t moment en passen s middags omstebeurt op zodat ik een poosje kan gaan slapen. Echt super fijn.

PGE alles nog rustig bij jou?

15. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Heerlijk Winky... mijn schoonmoeder is een beetje jaloers op de relatie die ik met mijn moeder heb. Tja

16. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Nou bij mij biedt niemand aan om schoon te maken, maar mijn vriend doet natuurlijk ook het een en ander.

17. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Iemand hier ook zo'n last van menstruatiekrampen? Heb er al een paar dagen last van

18. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Herkenbaar Winky... menstruatie gevoel wat bruine Afscheiding en zoveel voorweeen. Oja en druk van onderen aan beide kanten zeg maar...

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik vanochtend menstruatieachtige krampen, hoort bij het voorwerk. Moest ze echt een beetje wegzuchten, maar zette helaas nog niet door.

20. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    De gyn heeft me vanmiddag gestript (wow wat pijnlijk zeg! ) En als daar niks uit komt moeten we ons maandagavond melden. Dan krijg ik een ballonnetje en bij 2cm breken ze me water en krijg ik een infuus. Ik heb ook nog even aan de ctg gelegen en had weeën pieken voorbij 100 dus t is al behoorlijk aan t rommelen.Hopelijk zet t nu door! Sinds t strippen weer behoorlijke krampen en ook bloed verlies. Net een giga stuk roodachtig iets verloren. Zo'n cm groot. Ik vermoed een gedeelte van de slijmprop. Heb wel eens afscheidingklodders (sorry voor mn benamingen whaha) maar nog niet eerder zo stug als dit. Spannend dit allemaal! :)

Deel Deze Pagina