Onze controle was weer prima in orde, ze ligt nog lekker hoog en vindt het wel prima daar binnen geloof ik! 28 september de liggingsecho, maar eerst trouwen de 22e!
Mooie kamer Molly. Hier vandaag weer een groeiecho gehad. Ons kleintje is gegroeid. Zit nu niet meer op de p2,3 lijn maar op de p10 lijn. arts was er zeer tevreden over. Hij gaat nu zelf twee weken op vakantie dus heeft mij overgedragen aan collega met de boodschap als t groeien minder wordt dan wordt ik met 37 weken ingeleid. Anders wil hij als hij terug is van vakantie dit misschien gaan doen met 38 weken doen. Komt nu dus wel heel dichtbij.
Hele mooie kamer Molly. Vooral die lamp vind ik erg stoer! Die kipkep ziet er comfortabel uit voor de kleine. Dit is dus eigenlijk een soort warmte zak begrijp ik toch? Wat fijn Winky dat de groeiecho goed was! Waarom gaan ze je sowieso inleiden dan? Ik lig weer eens wakker. Begint wel wat vervelend te worden maar goed t hoort erbij zeggen ze. We hebben een info avond gehad bij onze VK praktijk. Ik vond t erg interessant en wilde t niet missen!
inleiden omdat t buiten mijn buik harder zal groeien dan in mn buik. Maar voor t zelfde geldt bedenkt hij zich weer en laat t toch zitten. Ben allang blij dat er weer groei in ons kleintje zit en we de 35 weken hebben gehaald. (ze wilden t eerst al halen met 28 weken)
winky super goed nieuws! rust je meer dan ervoor want dat kan ook helpen met de groei. hier 35weken dansje en ondertussen ziek gemaakt door mn man
Super dat de groeiecho goed was Winky!! Nogmaals een super mooi kamertje Molly! Colinn, vervelend van die onderbroken nachten! Heb er zelf ook last van! Fijn dat de info avond interessant was! PGE bah ziek zijn heb je nu ook geen trek in! Wat heb je? Hopelijk snel beter!! Gisteren en vandaag best wel wat krampen.. Lekker oefenen met die weeen 😂 Je word er alleen zo beperkt van! Kan bijna niks meer, alles doet pijn! Zelfs het autorijden is ongemakkelijk(ben aan het lessen). Klaag klaag klaag... Haha..
Winky wat fijn dat ie goed gegroeid is! Bij de vrouw van een collega werd ook door de vk gezegd dat het misschien beter was om buiten de buik verder te laten groeien. Toen was ze echt wel even van slag. Kwamen ze bij de gyn was er niks aan de hand. Gelukkig. En bij jou gaat ie ook gewoon lekker zo door met groeien! Iemand een idee wat ik aan m'n ouders kan vragen. Zat net aan de telefoon met mijn moeder en toen vroeg ze wat we nog wilden hebben. Bij de eerste hebben we de kinderwagen gekregen. Het mag dus best wel een wat duurder cadeau zijn. Maar we hebben eigenlijk alles al...
steffie keelpijn en verkoude.. zeehondje dat is moeilijk ja.. centjes dan die je zelf nog kan gebruiken voor spulletjes die je achteraf binnen vallen. hier hebben moeke en vake (grootouders en vake is ook Peter) de hele set van de kinderwagen betaalt en de geboorte kaartjes. op school vroegen ze ook al wat ik nog wou.. ff nog wat kleine spulletjes gezocht en op lijstje.nl gezet zoals een sit fix en flessen en spenen. waskussenhoes, slabbetjes,..
Mooi om te lezen van dr goede groeiechos en cadeautjes. Ik heb verder alles gelezen maar ben een vergiet nu Zag nog een vraag over wat te vragen: budget checken is soms wel slim: bij de grootvader van mijn man mochten we bij de eerste voor 250 euro cadeaus uitzoeken (vonden we erg veel!) en bij de tweede gevraagd en toen was het 50-75 euro... Ook prima natuurlijk maar was blij dat we t gevraagd hadden voordat we iets te duurs op noemden. Wij hebben ook al van alles. Qua duurdere cadeaus denken we nu aan de Manduca draagzak, een stokke tripp trapp, maxicosi zak Koeka, duur boxkleed. Bij de tweede ook vooral wat luxere dingen gekregen / gevraagd aan de opa's en oma's. Wij denken er zelf trouwens over om de 4moms mamaroo, een luxe baby schommelstoel te kopen (tussen 200-300 euro). Ik vind t wel veel geld maar ze zijn goed te verkopen daarna. Twijfel alleen of we t veel zullen gebruiken. Onze tweede vond t schommelen op kdv geweldig. Het voelt voor mij alleen een beetje lui (waarom niet zelf de kleine schommelen). Wat vinden jullie?
Spring als je kindje het geweldig vind zou ik het gewoon doen! Geen slechtere raadgever dan schuldgevoel
Hier even alles op z'n kop. Vanmiddag bloedverlies gehad en regelmatige weeën. Ben naar het ziekenhuis gestuurd en lig met 1,5 cm ontsluiting en regelmatige weeën op de verlos afdeling. Ze verwachten dat als het door blijft gaan op deze manier ik vannacht of morgen ga bevallen maar niets is zeker. De kleine doet het goed, ze wordt geschat op 5 pond. Mocht ze geboren worden blijft ze wel even hier en moet ze de couveuse in, maar we zijn in goede handen!
Bloem hoop dat jullie meisje nog even wil blijven zitten. Zo niet dan ben je inderdaad in goede handen.