Nou, opeens snel gegaan. Onze zoon Jack is gister ochtend om kwart over vijf geboren. Het ging met de vliezen en ontsluiting vanaf 11 uur 's avonds zó snel dat we niet meer naar het zh zouden. Meteen 8 cm! Alleen na anderhalf uur persen zei de vk onverwacht dat we dan toch nog op pad moesten... En de ambulance wist van ons huis naar het zh de weg niet, dus volgens mij ipv 3 minuten wel een kwartier gereden. Vreselijk! Met ons is alles goed. Dr wordt nog 1 keer HB geprikt, maar ik verwacht dat het goed is en we straks naar huis mogen.
Gefeliciteerd MrsW! Wat lekker dat het zo snel is gegaan in 1 keer maar wat raar dat de ambulance de weg niet wist! :O Wat slordig zeg. Lijkt me inderdaad vreselijk om in de ambulance te zitten terwijl je in de weeën zit. Nou geniet van je kleine en hopelijk mag je zo direct naar huis!
Gefeliciteerd MrsW met de geboorte van jullie zoon! Wat heftig om et persweeën een kwartier in de ambu te moeten liggen. Hopelijk lekker naar huis zo! Genieten!
Gefeliciteerd mrsW. .... eindelijk. Bijzondere ambulance....!!! Hoop dat jullie zo lekker naar huis mogen laat het genieten beginnen. Ik ken het wel een dimpel. Mijn ex man had dat. Hij had daar geen rare dingen mee of zo. Kan mij voorstellen dat je het zelf eng vind.
Het gaat echt heel hard! Ik vond dat altijd zo chliche hoe iedereen dat zegt over hun kinderen maar nu ervaar ik het zelf toch ook wel echt zo haha. Ik zou willen dat ze voor altijd zo lekker klein bleef en zo'n lief knuffeldier blijft, heerlijk! Proficiat mrsW!
MrsW, gefeliciteerd!! Slordig van zo'n ambulance? Met Elyse gaat alles goed, wat een tevreden baby'tje. Ze is nu wel wat verkouden, dus ze maakt veel kabaal in haar slaap. Alsnog is het heel druk met de oudste erbij en alle visite. Ook nog de verjaardag van mijn oudste gevierd tussendoor, pff ik was gesloopt na afloop. Ondanks dat we vrij lastminute hadden doorgegeven dat we het zouden vieren was bijna iedereen er. Huis vol dus.
Ja die drukte en dan zeker met een verjaardag. Merk dat ik de drukte nog niet goed kan handelen... we hebben vrijdagavond, zaterdag en vandaag kraamvisite en ik ben blij dat er nu een paar rustige dagen aankomen.. hebben jullie dat ook?
Wij hadden de eerste 2 weken echt ontzettend vaak mensen over de vloer. Na 2 1/2 week zwakte het af en is het lekker rustig hier. We hebben het ook op een gegeven moment afgehouden! Maar inderdaad, alle clichés zijn waar. De tijd gaat ontzettend snel! Morgen is ze 4 weken. Ze begint nu veel om haar heen te kijken, zo leuk om te zien!
Wij hebben de ergste drukte nu wel gehad, en proberen ook heel bewust rustdagen in te lassen. Normaal doen we nooit moeilijk wanneer mensen langs kunnen komen voor een verjaardag, maar dit jaar echt gezegd: we vieren het op die dag van dan tot dan en als je niet kunt dan is het jammer. Anders heb ik twee dagen een vol huis van 's ochtends tot 's avonds en dat trok ik gewoon niet. Ook voor Elyse leek me dat te druk. Wie geeft er eigenlijk allemaal borstvoeding? Loopt het goed?
Wij hebben het de eerste 2 weken afgehouden. Alleen ouders etc en beste vrienden. Vanaf aankomende week mogen er meer mensen langs komen. Ik doe wel 1x per dag bezoek en 1 dag in de week houden we de agenda vrij
Ik geef afgekolfde melk... aan de borst wil ze niet drinken . Volgens de arts nog te moe van alles.. tis ook een heel rustig meisje
Ik geef bv. Afgelopen nacht en gisterenavond wilde hij heel vaak. Wanneer uk hem weglegde was hij even stil om vervolgens te huilen. Duurde 2-2,5 uur om hem in slaap te krijgen. Nu na een uurtje klaar en zonder mopperen gaan slapen. Overdag loopt het over het algemeen goed
Waarschijnlijk een regeldagje gehad... wel vermoeiend hè. Daar heb je met kolven geen last van merk ik je biedt gewoon voeding g aan en ze drinkt wat ze op kan. Wel zie ik dat ze de ene keer 40 cc drinkt en de keer daarop 100 zo wisselend. Vandaag voor het eerst echt krampjes gehad. Zo zielig.. Was er al bang voor gisteren had mijn schoonmoeder gekookt, heerlijk maar erg veel knoflook😵 valt niet goed bij de kleine meid.
Ook zwaar Sorraya, om alles te kolven! Probeer je het ook af en toe om haar weer "live" te voeden? Ik ga binnenkort ook starten met kolven, maar dat is meer zodat mijn vriend af en toe een flesje kan geven. Ze moet uiteindelijk ook de fles leren drinken natuurlijk, voor als ik weer moet werken. Hier denk ik ook dat ze soms krampjes heeft na bepaalde voeding, maar goed, ze hebben sowieso af en toe krampjes vaak. Gelukkig valt het nog mee bij Elyse. Meisje, ja vervelend dat soort nachten, zou inderdaad een regeldagje kunnen zijn. Of indrukken van overdag verwerken door veel bij mama te willen zijn. Hier een zware nacht gehad, allebei mijn meisjes zijn inmiddels verkouden en de oudste werd om 4 uur wakker van een nachtmerrie en toen de jongste ook voor een voeding. Duurde lang voordat we de oudste rustig hadden en weer in slaap dus ze hielden elkaar wakker.
Ik ga toch denk ik een lactatievpk inschakelen. Ik heb soms het idee dat hij niet genoeg krijgt ** zucht** Je wil het zo goed doen maar het voelt niet altijd. Slik heb gewoon een baaldag
Waarom heb je het idee dat hij niet genoeg krijgt? Als hij goed groeit is er niets aan de hand natuurlijk! Zelf had ik gister ook even een baaldag, de kleine bleef maar mopperen en kon moeilijk slapen. Ik was er even helemaal klaar mee gisteravond! Zit ik dan... In tranen of mijn vriend het even wil overnemen zodat ik even een moment heb om niet met haar bezig te zijn. Ik voel me dan echt een slechte moeder!! Maar kan het dan gelukkig wel snel relativeren en ik roep wel dat ik even een moment voor mezelf wil. Maar ik wil ook niet zonder haar en een uur later zit ik weer met haar in mijn armen om haar te troosten . haha Ze is vandaag 1 maand oud alweer!
Ik ken dat gevoel Leaf! Heb dat nu al even niet meer gehad maar de eerste twee weken bleef ze savonds maar huilen, ik trok dat echt even niet meer. Maar als ik dan even de hond was uitlaten om even weg te zijn dan voelde ik me alweer schuldig en wilde ik d'r weer meteen terug zodra ik binnenkwam thuis.