Hier echt een super baby. Slaapt, groeit en drinkt goed. En huilt bijna niet. Echt een tevreden meisje. Ze heeft gisternacht zelfs al doorgeslapen van 22:00 tot 6:15. Mn zoontje kon s avonds ook zo huilen een paar uur achter elkaar. Was dan ook zo blij als ik even naar buiten kon naar mn paarden dat iemand hem even overnam. Meiden voel je niet schuldig als je even tijd voor jezelf wilt hebben. Dat is alleen maar goed dan kun je er daarna weer wat beter tegen.
Wauw van 10 tot 6 al? Wat lekker. Mag dat dan eigenlijk wel? Gisteravond heeft onze kleine van half 1 tot half 6 geslapen. Vond ik ook heerlijk! Al word ik automatisch nu wakker rond 4en . Maar gelukkig ben ik niet de enige met tijd nodig hebben voor mezelf. Ons meisje is ook makkelijk hoor. Heerlijke baby. Maar ze is de afgelopen dagen wat moeilijker in slaap te krijgen en dan is het wel wat pittiger!
T was hier geen probleem als ze de nachten al door ging slapen. Maar t is ook nog maar een nacht gebeurt helaas.
@Aislyn ik heb haar elke voeding geprobeerd aan te leggen maar of het is een gevecht of je denkt dat ze goed drinkt en vervolgens drinkt ze een hele fles leeg... Helaas nu noodgedwongen gestopt. Heb een borstontsteking gekregen en mijn rechterborst produceert niks meer. Melk uit de vriezer drinkt mevrouw niet 😤 over op kv en mijn gehele voorraad in de container😥
Wat apart Sorraya dat ze ook de bevroren moedermelk uit een flesje niet wil drinken. Zonde. Helaas. Hier een kleine meid die net na 5 dagen weer eens gepoept heeft. Ze had er echt last van. Veel krampen, persen, huilen, spugen. Dit laatste waarschijnlijk omdat ze zo vol zat. Had daarvoor wel de dokter al gebeld. De assistente ging het overleggen met de huisarts en terugbellen. Nou, heb om 9.15 uur gebeld en het is nu 12.30 uur en nog steeds niet gebeld. Ga zo zelf maar even terugbellen. Qua slapen in de nacht gaat het goed. Het in slaap komen is lastig, dan ook vaak krampjes. Rond 23.00 uur laatste fles en rond 00.00 uur slapen. En nu al twee ochtenden pas om 7.00 uur wakker!
Wat geef je haar tegen de krampjes? Ik heb goede ervaringen met infacol. Echt trouw elke fles geven. Bij de oktober mama's hebben ze het over druppels uit Duitsland die heel goed schijnen te zijn. Wil het wel oor je nazoeken zeg het maar. Kan oom met het soort voeding te maken hebben. Welk merk geef je? Mijn oudste raakte volledig verstopt van de nutrilon daarom gebruik ik Hero en de de lichtverteerbare (de paarse). Het is zo naar die krampjes en het niet kunnen poepen van die kleintjes... @voeding uot de vriezer. Volgens de lactatiedeskundige zit er een andere smaak aan en die vind mevrouw niet lekker. Nu is ze sowieso een hele moeilijke drinker. Soms 80 en soms 40 en de krijg je er niks meer in. Ml haalt ff een nieuwe steen eens kijken of het dan beter gaat want ze doet zo een uur over 50 cc en dat hoort niet.
Meisje, heb je nog met een lactatiekundige gesproken? Komt hij wel voldoende aan? Winky, wat een lange nacht al zeg! Ik ben hier ook blij met een nacht van 22.00 tot 4.30 uur Sorraya, balen dat het niet wil lukken. En zonde ook van je voorraad. Ben je al naar de huisarts geweest voor de borstontsteking? Zeehondje, zielig als ze zo'n last hebben van krampjes. Mijn dochter heeft er ook af en toe last toe, maar niet zo erg als mijn oudste. Vandaag bij het cb geweest en ze was bijna een kilo aangekomen, en alles verder ook in orde. Volgende keer prikjes, slik!
Nee geen lactatiedeskundige gesproken. Ikwilde vandaag het wegen afwachten. Vorige week dinsdag woog hij 3040. Vandaag 3275 gram. Hij krijgt dus genoeg. Ik blijf de tepelhoed gebruiken dan drinkt hj beter dan aan de borst Die duitse variant voor krampjes heet sab simplex volgens mij, Ik gebruik vsm cinababy. Werkt ook erg goed
Dames ik heb me een tijdje niet laten zien hier, kwam niet meer in mn account... Opgelost inmiddels! Hier 21 okt bevallen van een gezonde zoon Jop, 3945 gram. Hoe gaat het hier met iedereen?
Wij gebruiken kindicol en cinababy van vsm en voegen Sabsimplex toe aan haar flesje. Ik weet niet aan welke van de drie het ligt maar de krampjes zijn over!
Cinababy van vsm. Heb dus niet het idee dat het werkt maar de krampjes kunnen natuurlijk ook door de verstopping komen en dan helpt geen één druppeltje denk ik. Gister heel de dag rustig geweest. Alleen in de avond veel last. Maar na de laatste fles van 23.30 uur heeft ze heerlijk geslapen totdat ik d'r om 7.00 uur wakker heb gemaakt Verstopping door de cinababy of door de nutrilon zou natuurlijk ook nog kunnen. Gaan nu eerst kijken hoe het zonder de druppels gaat.
vandaag voor t eerst naar t con.bureau geweest. Ons meisje weegt nu 3910 gr en is al 6 cm gegroeid nu 52 cm. Hoeveel zijn jullie kindjes gegroeid?
Die van ons was met het eerste bezoek 5cm gegroeid. We mogen over twee weken weer, ook voor d'r eerste inentingen, ben benieuwd!
Hier ook 6 cm gegroeid in de eerste vier weken! Ze zat op de +1 lijn. Ben benieuwd of zij ook zo'n lange dame wordt net als haar zus. Zou wel makkelijk zijn, twee meisje, zelfde seizoen geboren (1 dag verschil) en dan ook nog dezelfde maat kunnen dragen. Qua kleding super handig natuurlijk.
De ontsteking eindelijk op zijn retour met antibiotica. Nog steeds heel gevoelig. E.djéhra is wel veel beter gaan drinken. Dronk maar gemiddeld 50 cc afgekolfde melk en nu 120 kv zien haar letterlijk groeien... Wij gaan dinsdag naar het cb ben benieuwd. Woensdag voor nacontrole naar de gyn.
Ik ben donderdag naar CB geweest. Een kilo bijgekomen op 6,5 week en 4,2 cm gegroeid! Zit op de gemiddelde lijn!
Onze dame is nu 4145 gram en 51.5 cm. Keurig.. qua gewicht en koppie op de middenin qua lengte kleiner dan gemiddeld maar die hadden we verwacht met die korte beentjes van haar😁. Controle gyn leverde een behoorlijke verzakking van mijn baarmoeder op. Moet over 6 maanden beter zijn. 10 december terug om de sterilisatie Door te nemen. Ml zou het doen maar bij de vrouw is het met de nieuwe methode binnen 10 a 15 minuten gepiept zonder narcose of wat dan ook dus ja. Ml rijdt fanatiek paard daar kan hij dan mooi mee doorgaan. Ik heb voorlopig toch geen tijd om te rijden. Tis wel stil hier.. Hoe gaat het met iedereen?
Onze kleine man was precies een maand toen we naar t CB waren geweest. Hij was van 3600 naar 4725gram gegaan en van 50 naar 54cm en we zitten nu op de +1 lijn